heb eindelijk bewijs in handen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

heb eindelijk bewijs in handen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-02 17:49

6 jaar geleden (in juni) heb ik een paard op mijn nek gehad.
volgens onze huisarts was er alleen sprake van kneuzingen maar ik bleef last houden van mijn rechter schouder etc.
ik kon niet eens een papiertje optillen.
na 7 weken ben ik naar een ander gegaan omdat ik bij mijn eigen arts dus niet verder kwam en die voelde al dat er iets goed fout was.
hij liet foto's maken en daaruit bleek oa dat ik een verbrijzelde schouder had, geschuurt kapsel, gebroken ribben en bleoding tussen longen en ribben.
hij heeft alles in de pc gezet en hup ik naar de fysio.
het was echter te lang geleden en ik heb dus dagelijks last daarvan.
ga ik naar mijn huisarts dan zegt hij doodleuk dat het tussen mijn oren zit en er nooit iets kapot is geweest laat staan op foto staat.
voor de verzekering die ik toen nog had kreeg ik daarom dus ook hoegenaamd niets.
maar goed at is het ergste niet, het ergste vind ik dat hij alles ontkent.
je gaat dan aan jezelf twijfelen enzo.
maar nu heb ik bewijs in handen gekregen.
ik heb vandaag de foto's gekocht die gemaakt zijn.
ik ben een leek maar kan wel zien dat er zeker 5 ribben waren gebroken!

Eigenlijk zou ik die foto's voor zijn neus op tafel moeten leggen Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 17:54

jeetje, ja ik zou echt naar die dokter gaan want als blijkt dat er toch zoveel dingen zijn die fout zaten en hij deed het als aanstellerij af dan zit hij toch goed fout. Dit is nalatigheid joh.
Laat nog es ff weten wat je gaat doen en de reactie van die dokter ook graag.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 17:57

Doen confronteer die man ermee.

Tuurlijk fouten kunnen gemaakt worden daar is hij mens voor. Maar je leert ook van je fouten maar je leert er niets van als je er niets mee doen *LOL* .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 17:58

wat is die arts een misselijke *piep*! ik zou hem er zeker mee confronteren en ook met al het leed dat je onnodig hebt moeten lijden gedurende de periode. TEgenwoordig zeggen ze dat alles tussen je oren zit als ze er geen zak van afweten! WAarom erkennen ze niet gewoon dat ze het niet weten?!

De hond is de betere mens


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 18:10

Blijkbaar gebeuren zulke dingen nog veel te vaak. Ook ik heb een soortgelijk iets meegemaakt. Ik ben zo'n tien jaar geleden in elkaar geslagen door onbekenden. Hier hield ik een gebroken onderbeen (links) een gebroken enkel (rechts), een hersenletsel, een gebroken pols en gekneusde ribben, kaak en arm en een beschadiging aan mijn nekwervels aan over. Hier zijn toen foto's van gemaakt.
Jarenlang werd er gedaan alsof ik uit mijn nek banketstaaf en er nooit foto's waren gemaakt en ik zelfs nog nooit in het ziekenhuis had gelegen.

Negen jaar later (een jaar geleden dus) heb ik een andere huisarts, de foto's zijn weer boven water en de gevolgen met betrekking tot mijn nek en hoofd zijn niet te overzien.

Hoezo nalatig? Verward

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-02 18:57

Honeybee schreef:
Blijkbaar gebeuren zulke dingen nog veel te vaak. Ook ik heb een soortgelijk iets meegemaakt. Ik ben zo'n tien jaar geleden in elkaar geslagen door onbekenden. Hier hield ik een gebroken onderbeen (links) een gebroken enkel (rechts), een hersenletsel, een gebroken pols en gekneusde ribben, kaak en arm en een beschadiging aan mijn nekwervels aan over. Hier zijn toen foto's van gemaakt.
Jarenlang werd er gedaan alsof ik uit mijn nek banketstaaf en er nooit foto's waren gemaakt en ik zelfs nog nooit in het ziekenhuis had gelegen.

Negen jaar later (een jaar geleden dus) heb ik een andere huisarts, de foto's zijn weer boven water en de gevolgen met betrekking tot mijn nek en hoofd zijn niet te overzien.

Hoezo nalatig? Verward

als ik jou was zou ik die foto's ook opvragen want hier is het zo dat na 10 jaar de foto's weggegooit worden bij het ziekenhuis.
stel dat iemand moeilijk doet, heb jij toch het bewijs.
het koste mij 5 euro voor dei foto's. nou dat was het wel waart dus.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Akshay, Ceffyl, Froukje, GoogleAdsense, Hootje, MaanNaam, Majestic-12, manonnevot, mvdende, YandexBot en 143 bezoekers