paard komt op proef wat vin je er van??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

paard komt op proef wat vin je er van??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 23:25

hey mijn toekomstige ijslandertje als het egt goed foet gaat gaat hij weer terug maar de kans is daar klein toe ihihihihi (zij de fokster die mij wel een beetje ken en het paard ook super kent !!

Afbeelding

Afbeelding

is ie knap of is ie knap


Lovers

( 3 en een half jaartjuhs!!))

DYSLECKT ..DUS NIET ZEUREN..
love hrappur mijn schat


anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 23:29

hee die paardjes rij ik elke week langs richting de manege echt heel schattig!! Lachen

joyceke

Berichten: 169
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 23:36

Leuk beestje hoor en die laatste foto is wel grappig *LOL*

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 00:09

Nog steeds afraden zo'n jong paardje zonder "eigen paard ervaring" sorry...verder heel tof paardje....

Er zitten zoveel konijntjes in de opvang te wachten --> http://www.konijnenparadijs.nl

poetser

Berichten: 4306
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 05:46

mooi beesje

Ik heb een mentale beperking en kan daardoor soms vreemd reageren

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 08:38

Faniek schreef:
Nog steeds afraden zo'n jong paardje zonder "eigen paard ervaring" sorry...verder heel tof paardje....

Hoe weet je hoe jong die is dan? Bovendien kan het best hoor, misschien heeft ze wel verzorgpony's gehad ofzo.

Leuke ijsco! Haha! Dat je veel plezier met hem mag hebben Tong uitsteken

Wie helpt mij aan een verzorgpaard? Haha! Graag 1tje in de buurt van Groningen Lachen
(Profiel bijgewerkt!)

poetser

Berichten: 4306
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 09:47

[quote="Annetjuh"]Hoe weet je hoe jong die is dan?

staat onderaan

Ik heb een mentale beperking en kan daardoor soms vreemd reageren

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 09:55

jah ik heb een arabier van 3 verzorgt (en gereden die 20 keer onder het zadel is geweest een paard keer gereden) en hijs gewoon egt betrouwbaar afwachtent en super knap en lief ... jah dus verliefder kan niet ................+:+

DYSLECKT ..DUS NIET ZEUREN..
love hrappur mijn schat

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 10:07

Maar een ijslander is pas laat rijp, dus dan kun je er voorlopig nog niet mee rijden...Verder vind ik een paar keer rijden iets heel anders dan een paard beleren, ben het wel met Faniek eens dus. Zorg er iig voor goede begeleiding te hebben.

xxsummyxx

Berichten: 3202
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 10:11

ik vindt hem leuk hoor!!
en veel plezier er me
{sommige bokkers moeten altijd wel commetaar hebben... Boos! }

SUMMY IS BEVALLEN!!! OP 16 MEI 2006 IN ME viewtopic.php?f=145&t=590646 VOOR FOTO'S

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 10:11

goede begeleiding, en laat m nog maar n jaar lopen, hij is nog zo smal en iel!

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 10:31

xxsummyxx schreef:
ik vindt hem leuk hoor!!
en veel plezier er me
{sommige bokkers moeten altijd wel commetaar hebben... Boos! }

ze kunne tog ook zeggen jah leuk voor je waar ga je hem stallen maar nee dat is heel veel gevraagt Boos!

maar ik ben heel blij met hem ...

hijs niet iel hoor hijs zelfs best vors klein nee vind ik ook niet maar op de foto ziet het er een beetje raar uit ..... en hij groeid zijn nodige centiemeters nog ee jaar zijn gang op een lant laten gaan nee egt niet !! dan krijg ik strakt een vet paard wat niet wil lopen ik ga veel met hem wandelen en zo en vrij heids dres .. longeren en klikertraining
longeren voor spieren voor derest is het om met hem een sterke bant te krijgen dat hij graag voor mij wil werken

DYSLECKT ..DUS NIET ZEUREN..
love hrappur mijn schat

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:27

Faniek schreef:
Nog steeds afraden zo'n jong paardje zonder "eigen paard ervaring" sorry...verder heel tof paardje....


Dat vind ik nergens op slaan. Als zij al heel lang rijd en alles al weet dan is ze er juist aan toe!
Ik heb liever ook een jong paard! Mijn 1e paardje was ook 3! Knipoog En is nog steeds mijn eerste paardje!! Haha!:D

Geniet en volg je dromen!
http://www.ariavinkphotography.com

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:38

leuk paardje hoor!
Hoe groot issie?

♥ Bijou is verkocht!.. L+9 & M1+5
[TK] exclusieve RABOBANK deken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:38

Off-Topic: Wat een vreselijk enge omheining Scheve mond
Wat is in vredesnaam de bedoeling van deze omheinig en dat rare losse krullende prikkeldraad, het lijkt wel een gevangenkamp.

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 11:57

ow jah dat prikeldraat omdat ze aan een druke weg staan (een stel hensten en 2 ruinen ) willen er nog wel es mensen over het hek heen klimmen om paardje e aaien en dat is dus egt niet de bedoeling !! de paarden zullen niet vreemt doen om on aardig je kan er zo tussen gaan staan maar jah je mag egt niet zonder toe steminnig het land in!! als je snap het is aleen het hek wat met prikeldraat is derest is een sloot snappie het is egt aleen maar 2 meter van het hek en das ales aan alle kannten is er aleen sloot (groot kunnen ze niet over )


prikel draat ben ik ook absolut tegen !!

DYSLECKT ..DUS NIET ZEUREN..
love hrappur mijn schat

Pexluvah

Berichten: 443
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: De Geast [Fryslân]

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 12:13

Wat een leukerd Lachen
Veel plezier met 'm Lachen

Keurig.

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 12:27

en mijn eerste paard(nog steeds) was ook een dikke eigenwijze tinker van 3 jaar hoor.ik heb hem zelf ingereden en daarna hebben hem laten ruinen.ik vind dat met de nodige ervaring en die goede band,kun je best van jongs af aan een eigen paardje hebben Lachen
en goed wat je zegt,allerlei dingen met hem trainen voor een goede band:dat is de instelling!
veel plezier *LOL*

    Jasper 121017

    ❥Duke Vegilin van Claerbergen 060596


    Poenarie

    Berichten: 4974
    Geregistreerd: 01-02-04
    Woonplaats: Noord Holland

    Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 12:28

    evatjuuh schreef:
    ow jah dat prikeldraat omdat ze aan een druke weg staan (een stel hensten en 2 ruinen ) willen er nog wel es mensen over het hek heen klimmen om paardje e aaien en dat is dus egt niet de bedoeling !! de paarden zullen niet vreemt doen om on aardig je kan er zo tussen gaan staan maar jah je mag egt niet zonder toe steminnig het land in!! als je snap het is aleen het hek wat met prikeldraat is derest is een sloot snappie het is egt aleen maar 2 meter van het hek en das ales aan alle kannten is er aleen sloot (groot kunnen ze niet over )


    prikel draat ben ik ook absolut tegen !!


    Wij hebben ook prikkeldraad omdat er dan mensen overheen klimmen, maar wij hebben ook schrikdraad, zodat Arie niet met zijn hoofd tegen het prikkeldraad komt Lachen

    "Hij mag mij een bloempje noemen, als hij dat leuk vindt, schééélt me niks!"

    Poenarie

    Berichten: 4974
    Geregistreerd: 01-02-04
    Woonplaats: Noord Holland

    Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 12:30

    Leuk beessie
    En Faniek enzo
    Ook al ZOU ze niet ervaren zijn, dan merkt ze het zelf wel..
    Het is haar beslissing
    Veel plezier dermee

    "Hij mag mij een bloempje noemen, als hij dat leuk vindt, schééélt me niks!"

    Barb

    Berichten: 12081
    Geregistreerd: 24-07-01

    Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 12:36

    wat eng dat prikkeldraad zeg!!! Scheve mond

    Een goeie begeleiding lijkt mij ook heel geschikt. Zou je misschien ook wat op je Nederlandse taal willen letten want ik heb er een kwartier over gedaan om alles te ontcijferen.

    Veel plezier met je paardje..

    Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

    Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

    Duhelo

    Berichten: 28525
    Geregistreerd: 29-05-03

    Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 12:48

    ik ga met de rest mee, laat dat paard nog een jaar op de wei (ijslanders zijn pas volwassen op 5 jaar, dan zou je der pas opmogen zitten, dus uw zinnetje dat je een lui vet paard zal hebben trekt op geen zak!!!)
    zorg dat je goede begeleiding hebt
    zet schrikdraad voor dat prikkeldraad
    en volg een paar nederlandse lessen of neem een woordenboek bij je...

    evatjuuh

    Berichten: 446
    Geregistreerd: 01-07-04
    Woonplaats: egmond

    Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 13:36

    dutske schreef:
    ik ga met de rest mee, laat dat paard nog een jaar op de wei (ijslanders zijn pas volwassen op 5 jaar, dan zou je der pas opmogen zitten, dus uw zinnetje dat je een lui vet paard zal hebben trekt op geen zak!!!)
    zorg dat je goede begeleiding hebt
    zet schrikdraad voor dat prikkeldraad
    en volg een paar nederlandse lessen of neem een woordenboek bij je...


    hee hee dat pik in niet !!(en volg een paar nederlandse lessen of neem een woordenboek bij je..) kijk onder texst !!! niet zegen dat ik dan egt wel beter kan maar dat is niet ik schrijf dingen die ik hoor (slaat niet in mijn hoofd om ow jah dat moet ik zo schrijven !)

    het zal nooid over gaan en het is ervelijk en mijn vadare en broer hebben het allebij !

    en ik zit op school en heb het al moeilijk genoeg ik vind het ook niet leuk om altijd een 2 voor engels te halen !! maar zomige mensen op bokt begrijpen dat niet !!

    maar veder egt heel blij met de aardige reacties

    van :ArieLover, turbotinker, Pexluvah, Marrepar, xxsummyxx en als ik iemand vergeten ben Bloos

    ik krijg hem pas over een week hoor dus dan komt hij bij een vrouw op het land met ook een ijslander ze worden er allebij voor het eerst gestalt (het land was nog niet klaar)

    maar wort woensdag goed beveiligt gemaakt !!
    daar is ook prikeldraat en daar voor schrikdraat zo dat ze schig niet kunnen bezeren !! *LOL* want dat moeten we niet hebben natuurlijk !!

    en hij hoeft egt geen jaar stil te staan hij wort voorjaar 4 dan mag jje spieren op bouwen enz enz enz ... dan kan je hem zadel mak maken over zijn rug hangen en er op stappen !! nou dat komt dan mooi uit in de zomer vakantie !! Haha!

    groetjes eva

    DYSLECKT ..DUS NIET ZEUREN..
    love hrappur mijn schat

    Cassidy

    Berichten: 75551
    Geregistreerd: 08-08-01
    Woonplaats: Purmerend

    Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 13:39

    Ik snap niet waarom je dan schrijft dat je de IJsco op proef krijgt als je weet dat je er voorlopig toch niet op kunt gaan rijden...? IJslanders zou ik idd pas met 5 jaar gaan beleren, misschien kun je hem gaan inspannen of zo, maar ik zou er nu dus nog even niets mee doen. Ook niet met 4 jaar.

    Je suis Charlie.

    Duhelo

    Berichten: 28525
    Geregistreerd: 29-05-03

    Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 13:39

    evatjuuh schreef:
    hee hee dat pik in niet !!(en volg een paar nederlandse lessen of neem een woordenboek bij je..) kijk onder texst !!! niet zegen dat ik dan egt wel beter kan maar dat is niet ik schrijf dingen die ik hoor (slaat niet in mijn hoofd om ow jah dat moet ik zo schrijven !)

    het zal nooid over gaan en het is ervelijk en mijn vadare en broer hebben het allebij !

    en ik zit op school en heb het al moeilijk genoeg ik vind het ook niet leuk om altijd een 2 voor engels te halen !! maar zomige mensen op bokt begrijpen dat niet !!

    maar veder egt heel blij met de aardige reacties

    van :ArieLover, turbotinker, Pexluvah, Marrepar, xxsummyxx en als ik iemand vergeten ben Bloos

    ik krijg hem pas over een week hoor dus dan komt hij bij een vrouw op het land met ook een ijslander ze worden er allebij voor het eerst gestalt (het land was nog niet klaar)

    maar wort woensdag goed beveiligt gemaakt !!
    daar is ook prikeldraat en daar voor schrikdraat zo dat ze schig niet kunnen bezeren !! *LOL* want dat moeten we niet hebben natuurlijk !!

    en hij hoeft egt geen jaar stil te staan hij wort voorjaar 4 dan mag jje spieren op bouwen enz enz enz ... dan kan je hem zadel mak maken over zijn rug hangen en er op stappen !! nou dat komt dan mooi uit in de zomer vakantie !! Haha!

    groetjes eva


    men exuses,had je onderschrift niet gelezen
    me een jaar wachten bedoel ik niet stilstaan
    natuurlijk mag je al beginnen zadelmak te maken, beetje longeren, verkeersmak, erop kruipen mag ook weleens
    maar wacht nog om fanatiek te gaan rijden tot hij 4.5-5 jaar is
    veel succes van de zomer Knipoog
    maar wacht zo lang mogelijjk
    ijslanders kunnen makkelijk 30 jaar komen, en worden meestal ook zo lang bereden,
    dus wat maakt die 2 jaar dan nog uit?


    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers