shetlanders

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

blackhorses
Berichten: 25
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: rijswijk

shetlanders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 09:24

hoi ik was is een keer in den helder toen gingen we naar 6 ponytjes kijken maar ze waren allemaal heel erg mager Verdrietig en ze stonden op zand en ze hadden allemaal een beetje gras en de hoefen waren vergroeid als ze liepen struikelden ze hellemaal is dat dierenmishandeling? het waren allemaal sheties ze waren van een boer. ze zaggen er heel slecht uit Verdrietig

Party!!i love swennie je bent het mooiste jongste paard van stal je bent me mooie zwarte ruintje
<'\___~
...(\...)\...


_Margarita_

Berichten: 2332
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 10:19

dierenmishandeling.. dat ze op een beetje gras staan hoeft dat al niet te zijn.. want misschien mogen ze wel niet zo veel i.v.m hoefbevangenheid.. en zijn ze echt zo heel erg mager? shetlanders zijn meestal dik, maar horen netjes slank te zijn.. eigenlijk.. en dat de hoeven vergroeit zijn, dat kan natuurlijk niet. maar ik weet niet wat je van plan bent, maar ik zal eerst eens met de boer gaan praten, voor je meteen de dierenbescherming en weet k veel wat er allemaal bij haalt..

Margarita & Zalinda op de eeuwige paardenweide...
Roos mennen dressuur: ZZ+15
vaardigheid: ZZ+14

blackhorses
Berichten: 25
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 10:23

_Margarita_ schreef:
dierenmishandeling.. dat ze op een beetje gras staan hoeft dat al niet te zijn.. want misschien mogen ze wel niet zo veel i.v.m hoefbevangenheid.. en zijn ze echt zo heel erg mager? shetlanders zijn meestal dik, maar horen netjes slank te zijn.. eigenlijk.. en dat de hoeven vergroeit zijn, dat kan natuurlijk niet. maar ik weet niet wat je van plan bent, maar ik zal eerst eens met de boer gaan praten, voor je meteen de dierenbescherming en weet k veel wat er allemaal bij haalt..

maar echt super mager maar die boer woond hellmaal in callantsooog

Party!!i love swennie je bent het mooiste jongste paard van stal je bent me mooie zwarte ruintje
<'\___~
...(\...)\...

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 10:36

bel hem op
Dan kan je altijd nog de dierenbescherming erbij halen.

En wie rijdt daar op zijn paard door de prairie?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, Camino_S, karinmanon, KikiCelinevs, lausan, OleJon, rocky_1995, Schrompeltje en 120 bezoekers