Bummer *snif*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Bummer *snif*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-02 11:35

Helaas, ik ga Austerlitz niet rijden. 52 km binnen 4 weken na het ongeluk leek mij niet echt ok. Vooral omdat ik dan dus niet getraind ben. Nu gaat Rob rijden (moet nog wel ff geregeld worden, maar komt goed) en ik ga misschien kijken. Ik baal wel, ik had zo graag gereden. Gelukkig is 2 weken daarna weer een klasse 2 wedstrijd, en die ga ik waarschijnlijk wel starten (eigenwijs he?). 53 km in Beekbergen/kootwijkerbroek geloof ik. Daar ga ik -zodra het mag- voor trainen.
Ik mag nu ook nog steeds niet paardrijden, net nu Jopie zich los flink begint uit te leven en dus klaarblijkelijk redelijk over zijn dipje heen is. Ik ben zelf na een dagje werken echt helemaal kapot, dus iets paardigs zit er nog niet in. Nu ben ik heel blij met mijn ouders en zusje die Joop buitengooien, en evt ook wel willen rijden, maar toch. Ga ik eens op Voltrack rijden, donder ik eraf en kan ik ff een paar weken niks meer.
Verder voel ik gewoon dat ik nu veel te hard van stapel loop. Ik kan ook gewoon niet stilzitten, en nu mag ik ff helemaal niks. Echt niet leuk. En als ik eind v/d week van de pijnstillers af ben... nou berg je! Mèn, ik baal echt super, ik hoop maar dat alles gewoon ff meevalt en dat ik straks gewoon lekker weer paardrijden.
Eerst maar eens kijken hoe snel ik niet meer zo achterlijk moe ben, want dat is echt niet grappig. Dagje werken, ik uitgeteld.... Verdrietig

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 11:44

Gatver wat vervelend voor je. Ben je nog bij de dokter geweest en heb je nog foto's (kunnen) laten maken?
Je gaat de wedstrijd op 24 maart in Kootwijkerbroek dan zeker ook niet rijden he? Maar als je in Austerlitz komt kijken, dan kun je lekker mij komen aanmoedigen!