Gezondheidsdienst dieren slaat alarm.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Gezondheidsdienst dieren slaat alarm.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-02 19:49

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=45992
IDS d.d. 7 maart pag.44

Tekst Drs. M.P.H.M Roumen & Dr. Van Maanen, gezondheidsdienst voor dieren, Deventer. GD.DIEREN.NL

Al vele dieren verworpen door Rhinopneumonie.

Ook dit voorjaar weer hebben al veel merries hun veulen verworpen, zo blijkt uit informatie vanuit de fokkerswereld. Het is pas februari en bij onderzoek aan 19 verworpen vruchten in de sectiezaal van de gezondheidsdienst is inmiddels bij vijf veulens de diagnose Rhinopneumonie-abortus aangetoond.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 23:59

Ik schrok er een beetje van, dit bericht. Bij ons in de buurt zijn er ook al een heel stel veulens dood geboren en ja, Jurga moet ook nog ff door. En dan zo'n bericht. Ze vroegen al aan mij of ik nog wel met haar naar les zou gaan, ivm mogelijke besmetting, maar ja, zelf rijden ze af en aan van privéles naar privéles dus dan kunnen zij het ook meebrengen... Boos!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 10:48

waar kan ik de article lezen? De link is nml niet correct. Mijn merrie moet ook in mei bevallen.

http://www.depaardenverzorger.nl
Voor al uw Paardenverzorgingsartikelen!
NU! Gratis kado bij elke bestelling! Geldt to 23 December 2019


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-02 10:54

www.GD.DIEREN.NL maar helaas is hierover niets te vinden. Je kunt altijd een mailtje hier naar toe sturen en anders kun je je met de dichtsbijzijnde gezondheidsdienst in verbinding stellen. Ik zou in ieder geval bij een dood geboren veulen een onderzoek laten verrichten bij de gezondheidsdienst. Helaas doet deze link het niet, probeer het eens bij GOOGLE.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, GoogleAdsense, Mars, Vlindy, voet, xBeauuu en 50 bezoekers