koprol van de trap... AUW.. !!!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

koprol van de trap... AUW.. !!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 13:53

Pff ik kon vanacht niet slapen.Ik toch maar geprobeert naar bed te gaan rond en uur of half 4. Maar ik ben aan de lijn en heb niet genoeg gegeten en gedronken met dat hete weer. En ik had gister avond lekker wijn gedronken ( erg meligh)

Halverwege de nacht voelde ik me erg beroerd. en ja hoor ik moest overgeven. Zo dat was ik kwijt.
Later moest ik plassen en ik leip nar de wc en in eens lag ik lang uit op de grond! Rich zei.. wat doe jij nu? ik wist niet eens meer waar ik was en wat ik deed.

Hij heeft me in bed gelegd en sochtend rond half 9 voelde ik me toppie!
Ik stappte me bed uit en dat ging ook goed. Ik slaap op zolder en liep nar de trap.. vlak voor de trap voelde ik me licht in me hoofd worden. Dus ik knielen en me hoofd tusen me benen stoppen. Maar ik viel dus weer flauw. en daar ging ik.. koprol voorover van de trap ( wat ik niet bewust meemaakte) halverweg de trap werd ik wakker en schreeuwde MAMA!!!!! ( weird die woont hier niet haha)

Ik lag dus benenden en rolde op me kont door in chayenne dr kamer.. Rich en de kids stierden naar boven en schrokken zich dood. Ik lag helemaal onder de schaaf wonden en had erg pijn. ( ik had snachts me kleren uit getrokkken omdat het zo warm was dus ik was poedelnaakt! ojee geen bescherming!)

Hij zei viel je nu weer flauw? ja dus.. ik naar de douche gekropen en al zittend in de doyuche met koud water bij gekomen. Ondertussen had rich een boterham met pindakaas gemaakt voor me om op krachten te komen. en die zat ik op te eten ONDER de douche ( hahah)
Dus rich me afgedroogd en mee naar beneden genomen. me knieen zjin erg dik me elleboog open. en me rug erg geschaafd. me billen erg blauw.. ik kan zo wat niet lopen.

RIch moest de paarden doen want er waas eeen paard door het hek van het land gevlucht dus hij moest er heen. Ik durfde niet alleen te blijven en om nu met 30 gr op het land te staan NOPE>
Dus ik even naar mama toe. Ik moest meteen brood eten en ze had limonade gemaakt ( IK HEB 2 LITER OP!!! Pffff) ik drink altijd heel slecht. ( fout ik weet het) soms maar 2 glazen op een dag.

IK zweete gister heel erg en ben dus nu ook beetje uitgedroogd dus ik zit erg veel te drinken nu. En heb al wat gegeten.
IK kreeg EN van Rich een preek en van me moeder dat ik beter voor me zelf moest zorgen! hahah ( SCHAAM) ze hebben gelijk.
Ik zal het voortaan doen. ik wist niet dat het zo invleod kon hebben. Ben ook erg geschrokken. en blij dat de tinkerrit al geweest is en niet aan komende zaterdag is.

Dus ik kan ook koprollen net als Offie !! HAHAHAH rare familie..( op de hengstenshow vorig jaar gingen Richard en Offspring over de kop)

Chayenne zei nog wat deed je nou? ik zei ik rende te hard van de trap en daar lag ik.! DOmme mama zei ze.. ( scheet)

Nou ik ga weer even op de bank liggen want ik ben nog steeds erg rillig als ik op sta wordt ik duizelig..

Mss toch maar nar de dokter morgen? ik heb het al sinds ik lijn. Me bloeddruk is altijd erg laag geweest me hele leven. EN me ijzer gehalte is ook nooit erg hoog.. dus ik denk dat het ook daar aan ligt. Tja ...

Gr en Liefs Nadine in de kreukels


Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:42

Mmmmmmm. klinkt een beetje eng! Je moet niet lijnen ten koste van alles he! Daar schiet je niks mee op.. Ik vind je wel zielig nu hoor met al je blauwe plekken... Laat je maar verwennen door mams!

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:53

denk goed om je gezondheid meid!

Happy in me eigen huis met mijn 2 katjes Joris en Lana

Dusi

Berichten: 750
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Ravenstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 15:05

ben toch wel benieuwd HOE je aan het lijnen bent. Verstandig lijnen moet namelijk NIET zo'n soort impact hebben. Als je persé wilt lijnen en je hebt een lage bloeddruk en ijzergehalte, vraag dan aan de huisarts een verwijzing voor een dietist. Deze kan je helpen een verantwoord eetpatroon op te stellen. Dit gaat dan niet zo snel, maar is een stuk gezonder.
(Op deze manier ben ik van de 83 naar de 71 gegaan in ongeveer een half jaar. En daarna op mezelf nog terug naar de 66 kg. Al een driekwart jaar stabiel)

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 15:58

oei, msichien toch gewoon gaan eten, en minder koekies enzo?? En inplaats van cola water(werkt hoor, alle kleine beetjes helpen) want je moet echt vand at dieet af, als je er zo opreageert!!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 16:39

Inderdaad denk toch dat je maar beter een andere dieet kunt kiezen. En veel water drinken helpt ook hoor, het blijkt dat dat je lichaam doorspoelt.....

Veel sterkte met je blauwe plekken....

Belker

Berichten: 15253
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 16:52

Verplaatst naar Algemeen

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 16:56

Meer drinken meis,dat doe ik ook veel te weinig en ik ben daardoor zelf eens op de fiets flauw gevallen....denk om je gezondheid! *vooral met deze hitte*

Groetjes Angelique

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 20:36

auw. Dat doet inderdaad zeer. En ja je moet echt meer aan jezelf denken hoor. Goed eten en drinken met dit weer. Veel beterschap

zondag krinfinale rijden

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 21:09

ja ik weet het ,. ik ben van 121 kilo naar de 83 gegaan al.. in 7 maanden tijd.. ik denk dat het een samen spel is van hitte te weinig gegeten en gedronken ( ok dit is geen smoesje) we hadden het heel druk die dag en is er in gesschoten.. darna een par glazen wijn.

Ondertussen achter gekomen dat ik ook me ribben heb gekneusg AHHHHHHHH!


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 21:19

hey... wat doe je je zelf aan? Heel veel sterkte in elk geval en echt blijven drinken hoor!!!!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 10:24

oww minder, veel blijven drinken en sterkte Lachen

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 12:42

Volgende keer als je alcohol drinkt als het warm is nog een paar glazen water drinken voor je gaat slapen.
Werkt bij mij meestal goed, anders voel ik me ook zo.

And then she realized nothing would change...

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 12:14

coydog schreef:
Volgende keer als je alcohol drinkt als het warm is nog een paar glazen water drinken voor je gaat slapen.
Werkt bij mij meestal goed, anders voel ik me ook zo.


Die tip heb ik wel eens vaker gehoord. hmmz toch de moeite waard om het eens uit te proberen ! Haha! Bloos

thnx


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie