Hengst Concetto gestolen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Hengst Concetto gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-02 15:14

http://www.hoefnet.nl:591/nieuws/FMPro? ... 625&-find=
Hoefnet



De Steeg, 2 maart 2002
De Duitse hengstenhouder Gerd Sosath werd vanochtend onaangenaam verrast door de afwezigheid van de hengst Concetto in zijn hengstenstal. Tussen 23.00 uur gisteravond en 06.00 vanochtend bleek te zijn ingebroken bij Sosath. De Contender-zoon was het enige ontbrekende paard. De zwarte Concetto is 1,65m groot en eigendom van Dekstation de Havikerwaard in De Steeg. Zijn afstamming is Contender x Le Haar. Aan zijn linkerachterbeen is Concetto verwond. Op het moment van verdwijnen had hij een verband om dat been. Een specifieke aanleiding voor de verdwijning van Concetto kunnen hengstenhouder en eigenaar niet aangeven. Voor degene die een tip geeft die leidt tot het terugvinden van Concetto is een beloning van 15.000 euro uitgeloofd.
Wie informatie heeft over de plaats waar Concetto zich momenteel bevindt kan contact opnemen met de politie, Gerd Sosath of Dekstation de Havikerwaard.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 18:12

Ik heb dus gelezen dat Sosaths een bedreiging heeft gehad in zijn gastenboek waar dus in staat dat iemand Concetto wil afmaken. Nou toen ik dat las kreeg ik het toch eiskoud! Ik vind het echt erg dat mensen in staat zijn om zulke dingen te doen. Ik hoop echt dat ze hem terug vinden.

Concetto

Afbeelding

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 20:10

Concetto is weer terug! Samen met de merrie Persika die een jaar geleden van Gerd Sosath was gestolen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 23:56

Oh gelukkig maar. Ik was ook al bang dat ze Paddox hadden gestolen haha, die had ook een verband om zijn been pas. Maar ik weet ook niet of die wel in Zwolle was geweest, maar goed Knipoog .