Horse event ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Horse event ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 12:00

Las in de paard en sport over het Horse event, iemand ervaringen mee ??

Marieke


Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 12:31

Een meisje op stal gaat met haar Tinker een show geven.

gr

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 12:44

Ik bedoel eigenlijk meer mensen die voor gaande jaren mee gereden hebben met hun paard.

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 12:52

sorry

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:08

Ik heb vorig jaar meegedaan aan het eigen-paard programma.
Het was allemaal leuk georganiseerd (beetje krappe stallen), maar ik ben niet van plan het vaker te doen.

Don't dream your life, live your dreams!

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 13:22

gabyfedde schreef:
Ik heb vorig jaar meegedaan aan het eigen-paard programma.
Het was allemaal leuk georganiseerd (beetje krappe stallen), maar ik ben niet van plan het vaker te doen.



Het is neem ik aan een hele dag ?
Liep het allemaal een beetje lekker aan een gesloten ?

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:33

curly2day schreef:
Het is neem ik aan een hele dag ?
Liep het allemaal een beetje lekker aan een gesloten ?


's ochtends waren de exterieur, voedings etc.onderdelen, en 's middags was het rijden. We waren dus wel een hele dag zoet.

Don't dream your life, live your dreams!

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 16:39

Ik wilde het altijd nog doen om met mijn eigen paard aan het programma eigen paard mee te doen, maar toen ik het vorig jaar zag als toeschouwer, ben ik er dit jaar helemaal van genezen!!

DiantaM
Berichten: 11270
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 16:41

Ik heb het 2 jaar geleden met mijn verzorgpaard gedaan, en vond het helemaal geweldig!! Ik wil dit jaar met mijn eigen paard, maar ik weet eerlijk gezegd niet waar ik kaartjes daarvoor kan krijgen..


Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 16:54

Via de site kan je je opgeven, voorheen was het via het bit.

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 17:06

ja klopt op de site kan je je inschrijven, lijkt me ook wel leuk om daaraan mee te doen met mn pony maar om gewoon te kijken zonder pony lijkt me ook leuk...

............

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 17:09

curly2day schreef:
Las in de paard en sport over het Horse event, iemand ervaringen mee ??

Marieke


Ik ben ook weer van de partij, voor de connemara's natuurlijk. Moet show geven.. Maar weet jij miss een datum..

ervaring heb ik er niet mee, ze zeggen iig dat het heel druk wordt!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:27

Het eerste jaar heb ik meegereden, was wel grappig om een keer mee te maken.
Ik had les van iemand (zal geen namen noemen) en dat vond ik echt helemaal niets, na 3 kwartier kwam Imke Bartels kijken hoe het ging en ze ging toch even met die instructeur praten. Toen moest ik bij Imke komen en ze vertelde me dat ze het niet eens was met hem, ik ook niet dus er kwam een bevestiging voor mij van iemand met verstand van zaken. Ze heeft me toen wat dingen uitgelegd om thuis te oefenen, mijn paard was namelijk dusdanig over de zeik dat we het daar niet meer hoefden te proberen. Ik was het geheel met Imke eens, en een bevestiging van mijn eigen gevoel voor het paardrijden deed me goed. Haha!

Geef mij maar een joint zei de goudvis, dan wordt ik haai!!

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 19:07

Nextdomino schreef:
Ik wilde het altijd nog doen om met mijn eigen paard aan het programma eigen paard mee te doen, maar toen ik het vorig jaar zag als toeschouwer, ben ik er dit jaar helemaal van genezen!!



Want .... Verward

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 19:15

gewoon allemaal kome!ben er dit jaar om te helpe(is verplicht voor mij, zit daar op school)

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 19:16

Princess schreef:
gewoon allemaal kome!ben er dit jaar om te helpe(is verplicht voor mij, zit daar op school)

zijn de "deurne-instructeurs/instructrices" er eigelijk ook?

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 20:37

maartjuh schreef:
zijn de "deurne-instructeurs/instructrices" er eigelijk ook?


Die gaven vorig jaar (een deel van) de lessen.

Don't dream your life, live your dreams!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 21:26

Ik heb vorig jaar mee gereden en dat was eens maar nooit meer! best wat geld aan kwijt en je ziet helemaal niets van het hele horse event omdat je gewoon constant moet opdraven met je paard en in de rij moet aansluiten.

De exterieur beoordeling was een lachertje Orbaldo werd zo ongeveer helemaal afgekraakt Dat hij te zwaar was in zijn lijf en gewrichten en niet rijtypisch genoeg was. Dus Jos ineens zo wat voor'n ras denk je voor je te hebben?'nou een kwpn-er" Nee zegt Jos.ëen Fries?"was het antwoord? toen Jos weer nee zei en ze het lef had te opperen of het misschien een Merens was had ik het aardig gehad.

daarna naar de voedingstand waar je eqiral (of hoe heet het) werd aan gepraat want mijn huidige voer was niet goed voor zijn karakter blaat blaat.
Daarna zadel controle bij hulsebos.Daarna naar de hoefsmid om te horen dat Appie 'm goed beslagen had *gelukkig*

Ik reed mee in de politiepaarden les en daar heb ik wel wat aan gehad omdat Orbaldo zo'n idioot is *LOL* maar de rest van de lessen werden niet zoals aangekondigd door een bekende ruiter gegeven maar gewoon door instructeurs van deurne zelf.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 21:31

Nimber schreef:
Ik heb vorig jaar mee gereden en dat was eens maar nooit meer! best wat geld aan kwijt en je ziet helemaal niets van het hele horse event omdat je gewoon constant moet opdraven met je paard en in de rij moet aansluiten.

De exterieur beoordeling was een lachertje Orbaldo werd zo ongeveer helemaal afgekraakt Dat hij te zwaar was in zijn lijf en gewrichten en niet rijtypisch genoeg was. Dus Jos ineens zo wat voor'n ras denk je voor je te hebben?'nou een kwpn-er" Nee zegt Jos.ëen Fries?"was het antwoord? toen Jos weer nee zei en ze het lef had te opperen of het misschien een Merens was had ik het aardig gehad.

daarna naar de voedingstand waar je eqiral (of hoe heet het) werd aan gepraat want mijn huidige voer was niet goed voor zijn karakter blaat blaat.
Daarna zadel controle bij hulsebos.Daarna naar de hoefsmid om te horen dat Appie 'm goed beslagen had *gelukkig*

Ik reed mee in de politiepaarden les en daar heb ik wel wat aan gehad omdat Orbaldo zo'n idioot is *LOL* maar de rest van de lessen werden niet zoals aangekondigd door een bekende ruiter gegeven maar gewoon door instructeurs van deurne zelf.


Dat is zo ook ongeveer mijn verhaal
Bij Fedde hadden ze wel gelijk dat het een Fries was. Knipoog
Ik vond het ook veel geld voor wat er geleverd werd.

Don't dream your life, live your dreams!

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 21:55

kijk dat zijn dingen waar ik wat aan heb, Thanks !!

lieke2
Berichten: 2124
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 09:55

Werden er ook dingen gegeven zoals seminars? Dus een korte uitleg over bijvoorbeeld zadels en spieren met daarna de ruimte voor vragen?
(of natuurlijk nog vele andere onderwerpen)
shows ofzo? of waren ook deze minder interessant...

Vandaag is morgen voorbij....

Als je veel doet, kan je veel doen
Als je niks doet, doe je vaak niks

Tijd om te leren/werken? Ban jezelf!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:36

Er worden volgens mij wel rassen-shows gegeven. Een aantal iig. Iig wel het connemara stamboek.

Iemand nog echt leuke ideen voor een show? Ik moet (met nog 3 andere) een show geven, en ik ga springen. Iemand nog leuke ideen om over heen te springen? echt iets spectaculairs? Stoelen ofzo..

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 12:56

maartjuh schreef:
Er worden volgens mij wel rassen-shows gegeven. Een aantal iig. Iig wel het connemara stamboek.

Iemand nog echt leuke ideen voor een show? Ik moet (met nog 3 andere) een show geven, en ik ga springen. Iemand nog leuke ideen om over heen te springen? echt iets spectaculairs? Stoelen ofzo..



Ik heb wel eens vuur gesprongen of over mijn broertje ( een strobalen hindernis met broertje en een balk er boven, wel 2 mensen er naast voor het geval dat.

Wij deden met de vorige connemara ook wel hoepelen

lekker off-topic eigenlijk Haha!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 14:49

curly2day schreef:
Ik heb wel eens vuur gesprongen of over mijn broertje ( een strobalen hindernis met broertje en een balk er boven, wel 2 mensen er naast voor het geval dat.

Wij deden met de vorige connemara ook wel hoepelen

lekker off-topic eigenlijk Haha!



mensen springen Haha! das gaaf! vrijwilligers? Tong uitsteken
Haha!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:55

De dingen zoals de instructies waren best leuk. De rest werkelijk bagger. Je paard werd via een liniaar scoreformulier volgens de KWPN eisen gescoord. Groninger Fjord haflinger gelders oid maakt niet uit. Verder veel te lange wachttijden en de helft die wist je niet eens te informeren over hoe en wat.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers