Update Sarah

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Update Sarah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-02 22:04

Een tijdje terug heb ik hier verteld dat Sarah te mager was en niet goed at. Inmiddels eet ze al weer bijna alles op wat ik haar voor zet (behalve mijn overheerlijke slobber Frusty Haha! ), dus wordt ze ook weer wat dikker. Ze is nog wel wat mager, maar daar wil ik me niet al te druk om maken, want over 2 maandjes ofzo moet ik juist weer gaan uitkijken dat ze niet de dik wordt (voorjaarsgras). Je blijft bezig.
Voor volgende winter wil ik een regendeken voor haar kopen, zodat ze minder energie nodig heeft om warm te blijven.
We gaan nu weer rustig aan rijden, en dat gaat heel goed. Zo goed dat ik haar ook wel mee durf te nemen naar de Boktmeeting. In verband met ziekte heb ik m'n paardrijlessen voor de komende tijd afgezegd, omdat ik zelf helaas niet zo veel kan rijden. Maar mijn buurmeisje rijd nu ook op Saar en dat gaat heel goed. Als ik weer veel kan gaan rijden wil ik weer echt gaan trainen, en dan in de toekomst misschien endurance gaan starten. Maar ja, dat zijn toekomstdromen... Party!!


Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 23:33

Gelukkig maar dat ze is 'bijgedraaid'. Kan misschien toch het plotselinge gemis van Karin zijn geweest?

Maar ze eet weer en da's het belangrijkste!

Veel succes verder!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-02 12:23

Ja, ik denk inderdaad ook dat het door de dood van Karin komt. Ze is ook alweer veel rustiger geworden, ze liep de hele tijd langs het hek te hinniken. Dat doet ze nu niet meer, alleen als we langs de wei komen waar Karin de laatste paar dagen stond, hinnikt ze nog en wil ze niet verder.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 13:20

He gelukkig dus het gaat wat beter, arme Saar, zal inderdaad wel komen doordat ze Karin miste. IJsco had het op een gegeven moment ook, ze had nog wel een hangbuikje maar je kon haar ribben wel voelen, het is best moeilijk om bij zulke sobere pony's de juiste balans te vinden. Bij ons kwam het omdat ze toen ineens weer de hele dag op gras stonden zodat ik veel minder muesli gaf, wat ze kennelijk wel nodig had.
Nou ja, komt wel weer goed joh, hoop dat ze voor de boktrit weer helemaal fit is. Heb je al vervoer? Had al gePB't dat je misschien Wim en Astrid kunt vragen om als chauffeur te spelen. Komende zaterdag moeten de paddocks omgespit worden en de vieze plekken uitgegraven, dus als je dan je beste beentje voor zet? Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, Manadeluca, mellamoshan, MightyMike, Sourire, Titsia, Vagabondo en 115 bezoekers