Spellentjesdag ... Zal ik nog wel mee doen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Spellentjesdag ... Zal ik nog wel mee doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 13:05

Het begon 1,5 week geleden. De vaste meiden gang bij ons op de manege hadden een team samen gesteld die mee zouden doen met de spellentjesdag. De teams zouden uit 6 mensen bestaan maar doordat ze niet mochten kiezen mochten het er 8 worden. Ze kwamen op 7 meiden uit dus vroegen ze mij er ook bij. Dus ik doe mee. Tot afgelopen week de gene die al spullen hadden gekocht (waar onder ik) zouden in het team blijven en de rest zouden naar een ander team gaan omdat we al op 9 mensen zaten en de eigenaar het het beste vond om toch maar tot 6 te gaan. De team verdeling vond ik geen probleem, ik zou nog 2 mensen erbij moeten gaan zoeken.

Tot vandaag, nu hoor ik net op msn dat er iemand van mijn team naar dat andere team is gegaan omdat er 1 uit is. Nu zit ik nog met 3 mensen, waarvan 1 meisje ook naar dat andere team wilt omdat daar de meeste meiden zitten dus dan moet ik nog 4 mensen zoeken, maar dan heb je kans dat dat andere meisje wat nu bij mij zit ook niet meer mee wilt doen en dan zit ik in me uppie in een heel team. Ik heb al andere meiden gevraagd om bij het team te komen maar de 3 die ik gevraagd heb kunnen niet en dan zit ik straks met onbekende meiden.

Ik ben nu eigenlijk in staat om me spullen (9 witte t-shirts) terug te brengen naar de winkel (want iedereen zou voorzich betalen, maar dat zie ik dus ook al niet gebeuren) en tegen de eigenaar van de manege te zeggen dat ik niet meer mee doe, omdat ik geen team kan maken en het niet leuk vind dat nu eigenlijk iedereen in dat andere team zit. Hierbij bestaat wel de kans dat ik me € 10,- inschrijf geld kwijt ben, maar dat maakt me helemaal niks uit.

Wat zouden jullie doen?

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:17

nou ik vind het echt banketstaaf voor je hoor Sam!
overlopers

Mies2

Berichten: 339
Geregistreerd: 29-04-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:22

Nou als ik jou was zou ik eens vertellen aan al die andere meiden wat je er van vind dat ze naar dat andere team zijn gegaan....
En eerlijk zeggen dat jij nu in je eentje in een team zit en dat dat dus niet werkt en dat jullie tot een oplossing moeten komen omdat ook jij graag mee wil doen.
Verder weet ik ook niks te verzinnen.

Groetjes en suc6

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 13:26

Eigenlijk zou dat ene meisje (8 jaar) nog bij mij in het team zitten en zou ik er verder geen problemen mee hebben, maar iedereen wil bij een meisje van 14 (ja waarom ... ze lopen eigenlijk altijd mee met haar). Maar nu het team van mij uit elkaar valt heb ik niet echt veel zin meer om mee te doen. Ik wou eerst eigenlijk niet mee doen, maar omdat hun er nog 1 zochten deedt ik mee..

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:31

ik zou trouwens een vragen hoe ze erover denken om die tshirts eens terug te betalen want jij had ze wel al voor ze gekocht! als hun zonodig naar een ander team willen.. doen ze daar lekker die tshirts aan

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 13:33

Daar zat ik zelf ook al aan te denken, maar ik merk dat er met de grote geen afspraken valt te maken, dus ik heb zo'n gevoel dat die shirts dan hier blijven liggen :@

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:47

hmm jah dan weet ik er ook nix meer op te verzinnen Verward

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:52

klinkt stom, maar voor de t shirts kan je eerst nog een keer zeggen dat je *zoeveel* geld van ze krijgt. krijg je het niet ga je naar hun ouders!

k vind het wel zielig voor je hoor!

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 13:52

Ouders ken ik niet eens, die lopen eigenlijk nooit op de manege! Ik breng de shirts lekker terug en trek me terug van de spellentjes dag!

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:55

ja.... zijn het witte t shirts? zonder plaatje ofzo?
zo ja dan kan je er een foto op plakken ( ken hier namelijk) en zo heb je je eigen shirts met je lievelings paard/pony!

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:58

maar 9 tshirts met een paardje..?? whehe goed idee zeg Verward

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 13:59

Het is wel een idd maar ik zie mij er dus echt niet mee lopen ... hehe voor die meiden van 8 is het leuk *sorry als ik iemand beledig* maar ik breng ze dan nog liever terug!

Offtopic: Daan je liegt, je hebt geen nieuwe fotos!

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:07

gucci_girl schreef:
maar 9 tshirts met een paardje..?? whehe goed idee zeg Verward


of met je favo band. (heeft zelf 3 tshirts met paard + pony en paard en pony alleen.)
en mn moeder heet er 1 met mn hond en mn zus met dr vriend

majah.. terug brengen is ook een optie.

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 14:09

Favo band heb ik niet, dus ik hou het op terug brengen als ze shirts nodig hebben kopen ze ze zelf maar ... me moeder is het trouwens met me eens!