Engelse Volbloed

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Engelse Volbloed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 13:39

Kan iemand mij meer over dit ras vertellen, het karakter, hoe ze in de dress,spring,cross,endurace sport zijn? Ik vind het ras er mooi uitzien, maar ik weet er eigenlijk nog maar weinig vanaf...dus wie heeft er ervaring met de Engelse Volbloeden!

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens


00000000
Berichten: 1119
Geregistreerd: 11-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 11:42

www.volbloeds.nl
Mijn vriend heeft er een gehad maar hij is onlangs verkocht. Je kan ook eens een kijkje nemen bij de koersen op duindigt.

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 12:03

okee bedankt voor de tip ik ga even kijken!!

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens


santos

Berichten: 1532
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: nabij Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 02:59

Ik zou een volbloed hebben gekocht. Heeft helaas gen papieren , maar de smid en de veearts zeiden direct, he een eng. volbloed. Het is een fantastisch paard. Helemaal niet druk ofzo. Wel supersnel en zeer leergierig. Ik ben nu helemaal verknocht aan dit ras.

het leven is goed met een engels volbloed

petrahin

Berichten: 204
Geregistreerd: 31-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 00:17

Als je aan een Engels volbloed begint kan je er beter wat in verdiepen , kijk inderdaad eens op de site www.volbloeds.nl. Ik heb het niet gedaan`,en ben dus voor verassingen komen te staan, terwijl dat met een beetje verdiepen in de volbloed niet nodig was geweest.ik was altijd arabieren gewend , het zijn dus heel andere paardenzoub hem voor geen goud meer kwijt willen, maar vooral als je een paard koop wat koersen heeft gelopen zal je een geduldig karakter moeten hebben voor de omscholing.geduld en rust dat moet je hebben als je dat hebt en een beetje kennis dan kan je er een fantastisch paard aan hebben.Maar vergis je niet het blijft een bloedpaard niet te vergelijken met een warmbloed.

PhilHippos

Berichten: 123
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 01:22

Ik heb op een Engels Volbloed gereden op een buitenrit voor gevorderden... Dus veel draven en galop. Deze paarden zijn echt op snelheid gebrand... als ik in draf ging lichtrijden, wilde ze meteen versnellen... Veel inhouden dus. Ik houd meer van een breder paard... En inderdaad, wat de anderen zeggen: eerst verdiepen in het ras. Je moet er van houden.
Deze trapte ook naar andere paarden, dus je moet uitkijken wie er achter je rijdt... maar ondanks dat ze een trap van een ander kreeg, bleef ik in het zadel... ze kan gemeen bokken! Maar zo zullen ze niet allemaal zijn.

*Rodeo Tim of the Sandy Road Ranch*
SRR-Fanclub - beheerder
*wij zemen de schuifpui, aluminium schuifpui...*

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 01:38

PhilHippos schreef:
Ik heb op een Engels Volbloed gereden op een buitenrit voor gevorderden... Dus veel draven en galop. Deze paarden zijn echt op snelheid gebrand... als ik in draf ging lichtrijden, wilde ze meteen versnellen... Veel inhouden dus. Ik houd meer van een breder paard... En inderdaad, wat de anderen zeggen: eerst verdiepen in het ras. Je moet er van houden.
Deze trapte ook naar andere paarden, dus je moet uitkijken wie er achter je rijdt... maar ondanks dat ze een trap van een ander kreeg, bleef ik in het zadel... ze kan gemeen bokken! Maar zo zullen ze niet allemaal zijn.



Lizzy... hihi, ik vond haar voor een volbloed nog erg rustig Haha!

James, van petrahin is echt het tegenovergestelde haast!

PhilHippos

Berichten: 123
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 01:44

snowdon schreef:
Lizzy... hihi, ik vond haar voor een volbloed nog erg rustig Haha!


Ja, maar voor een beginner als ik al pittig genoeg hoor (was de 7e keer op 'n paard...)

*Rodeo Tim of the Sandy Road Ranch*
SRR-Fanclub - beheerder
*wij zemen de schuifpui, aluminium schuifpui...*

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 01:45

Was ook zeer zeker knap! Maar om jou even een beeld te geven, hoe het nog meer kan zijn Lachen

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 02:14

haha ik heb ook een volbloed merrie rond gesprongen die zijn me heet op een buitenrit zoals je al zegt maar moet je dan nagaan als ze ook nog springgefokt erbij zijn Haha! ik had echt moeite met de timing afentoe, Maar Laten we even ontopic blijven Lachen

www.dressuurstalseren.com

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 11:13

Tja, ik wil me er ook een beetje in verdiepen, omdat ik er eigenlijk best bar weinig vanaf weet. Dus niet omdat ik er eentje wil kopen ofz.Maar ik kijk echt vaak gewoon die Engelse Racen en dat fassineerde mij een beetje en daarom wilde ik meer over dit ras weten Haha!

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 16:28

in me profiel staan foto's van mijn verzorgpaard
ook engels volbloed.. misschien heb je er wat aan..
maar veel mensen denken dat het een kwpn is Boos!

Ik breng mijn kleine tranen
naar die hele grote zee
zachtjes nemen die kleine golven
al mijn grote zorgen mee...

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 16:28

maar over het karakter en zo... dat verschilt denk ik wel ik heb er niet echt veel verstand van.. toch maar eens zoeken op internet!!!

Ik breng mijn kleine tranen
naar die hele grote zee
zachtjes nemen die kleine golven
al mijn grote zorgen mee...

Himyar

Berichten: 4538
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 15:10

Je leest heel vaak dat ze druk zijn, moeilijk, heet. Die zijn er ook gerust, maar om nou te zeggen dat ze allemaal zo zijn, is de grootst mogelijke onzin.

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 17:45

Himyar schreef:
Je leest heel vaak dat ze druk zijn, moeilijk, heet. Die zijn er ook gerust, maar om nou te zeggen dat ze allemaal zo zijn, is de grootst mogelijke onzin.


Zeker want Gracy heeft eigenlijk 2kanten.

Aan de ene kant (die zien we het meest van haar) is ze relaxed en betrouwbaar. Ze is cool tussen haar oren en niet erg schrikkerig, wel kijkerig!

Aan de andere kant kan ze ook de wnadelende tijdbom uithangen...duss tja Haha!

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:07

mijn verzorgpaard is ook een engels volbloed, die is gek op zo hard mogelijk sjeesen, maar hij zal je er nooit expres afgooien of zo Lachen

Ik breng mijn kleine tranen
naar die hele grote zee
zachtjes nemen die kleine golven
al mijn grote zorgen mee...

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:22

Als Gracy eenmaal in haar laatste versnelling zit wil ze liever niet meer terug Knipoog

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers