Amerigo San Bars

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Amerigo San Bars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-02 09:43

Ik ben op zoek naar info over deze hengst. Hij is een paar jaar geleden uitgebracht door Monique Vooijs. Een vriendin van mij heeft een nakomeling van hem (uit de merrie Furore?), en vandaar dat we graag iets meer over hem (en over de moeder) te weten zouden willen komen, om zo weer meer over de merrie zelf te weten te komen.

Het gaat om Furore's Red Shine, een zwarte merrie. Gefokt door Maas uit Zierikzee.

Alvast bedankt !!


DubbelFun

Berichten: 88478
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 09:54

Ik ken(de) Rico wel. Hij is idd door Monique regelmatig geshowd en gaf ook hele mooie veulens. Prima karakter en een mooie uitstraling. Een fijn paard om te rijden.

Sinds hij verkocht is ben ik het spoor kwijt...

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-02 09:59

De huidige eigenaar van de hengst is Y.S. Christopoulos van Dun, zegt mij verder ook niet zoveel. Graag zou ik in contact komen met de fokker van het veulen Furore's Red Shine, dus op dat moment waarschijnlijk de eigenaar van de merrie Furore?

DubbelFun

Berichten: 88478
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 10:04

Bij de AQHA kun je altijd de adressen van leden opvragen of mischien een emailadres. Namen zijn op te zoeken in de AQHA-files.


Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-02 10:25

Oppassen dat het geen slow-chat wordt Haha!

Omdat "Shine" een halve quarter is, heb ik de gegevens van de vader wel kunnen vinden, maar van de moeder niet. Daar zijn we dus ook erg benieuwd naar!!
Dat je adressen van particulieren via de AQHA op kan zoeken wist ik niet. Maar omdat Bokt bijna heel nederland beslaat, heb ik goeie hoop dat we er zo ook uitkomen Haha! Het heeft mij iig al aan een hoop info geholpen!

sil
Berichten: 690
Geregistreerd: 24-09-01
Woonplaats: St Martin D'Audouville

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 11:15

rico (americo san bars) staat nu in Oosterwolde bij de silver ranch en wordt nu beslagen door mijn vriend dus als je vragen hebt wil ik die best even doorspelen aan hem.
p.b me dan maar even.
groetjes silvia

Karina

Berichten: 1430
Geregistreerd: 31-08-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 00:04

Ik heb met Rico nog eens de Trail Open gereden voor Monique op het NK euh... lang geleden, '96 ofzo. Ik zat er toen tijdens de show voor de 2e keer op! Echt een fijn paardje, zat als een huis en superbraaf. Monique heeft zijn moeder ook heel lang gehad.

Star
Berichten: 17
Geregistreerd: 15-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 09:29

Hoi wij hebben Rico zijn moeder hier staan op The Mill Ranch in Ede.

Is al heeeeeeel oud en weer drachtig

Groetjes Kim

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-02 09:52

Heeft iemand dan misschien ook foto's van die hengst (en eventueel zn moeder)??? Dat zou ik wel heeeel tof vinden!!

Overigens, als iemand Furore kent......??? Ik denk dat het een wpn-merrie is, maar dat is een gokje....

Thanks !

christo
Berichten: 1
Geregistreerd: 12-03-02

Re: Amerigo San Bars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 16:35

Hallo, ik ben de huidige eigenaresse van Amerigo San Bars. Ik heb hem twee jaar geleden gekocht van Monique. Je kunt me bellen op nummer 0521-380842.
Laatst bijgewerkt door christo op 12-03-02 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

yvonne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 11 bezoekers

cron