Al het goede komt in drieën... update

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Al het goede komt in drieën... update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 22:35

Maar het slechte ook Boos!
Ik baal als een stekker.
Eergisteren ben ik met m'n pup van 7 maanden naar de dierenarts geweest. Ze had zich ws verstapt op een wandeling, en is rechtsvoor hartstikke kreupel. Nu moet ik die springboon 10 dagen rustig houden en aan de lijn uitlaten. ooit een rustige Labrador gezien? }>

Toen gisteren, ik zat op m'n werk, wordt er gebeld. Josée, m'n collega :"Weet je dat Bill een wond heeft?" Nee, dat wist ik niet, dus ik naar huis en naar Bill heeft hij een snee van ongeveer 10 cm op z'n kont, net op zij van z'n staart, dus veearts erbij en een stuk of 10 hechtingen erin. De wond week ongeveer 3 cm, dus al met al best groot Boos!
'Hij mag nu een week lang alleen stappen aan de hand, maar vanmiddag sprong die al boven m'n kop uit, wordt dus nog heel fijn.


Als klap op de vuurpijl kom ik vanochtend bij de konijnen, ligt m'n jongste konijn dood in het hok. Frusty


Mag het ff weer met m'n beessies? Is het weer ff genoeg geweest? Gek word ik er van. Ik hoop dat het bij deze 3 blijft
Laatst bijgewerkt door Billy op 13-03-02 19:34, in het totaal 2 keer bewerkt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 10:35

Hee, wat balen zeg!
Ik heb nu btw les van Folmer haha.
Maar dat van je konijn ken ik. Ik had er vier dood in één week. Moet gewoon een ziekte zijn geweest. Werd ik ook niet goed van, steeds telefoontjes dat er weer één lag. Boos! Verdrietig
Succes met je hond en je paardje!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 10:45

mmh balen zeg. Lijkt wel of het aan de periode ligt Huilen.

Nou sterkte met rustig wandelen.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 12:20

Wet van Murphy: anything that can go wrong, will go wrong...
Maar aan de andere kant ook een geluk dat het 'slechts' dit is. Het had immers veel erger kunnen zijn allemaal (en dat kan altijd). Alhoewel je natuurlijk niet minder gaat balen.
Geef je paard & hond maar lekker een dikke knuffel, en succes met die 'bommetjes'!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 12:55

Kun je het niet proberen je paard en je hond rustig te houden met rustgevende middeltjes? Sedalin of "muisjes"? Denk dat dat voor hun ook beter is, dan forceren ze het niet als ze alleen maar mogen stappen...

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 13:41

ahh was zielig Verdrietig Scheve mond geef de diertjes maar een knuffel en sterkte met de ziekenboeg Lovers

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-02 19:38

We zijn nu een paar dagen verder;
Billy z'n wond geneest gelukkig goed. Met stappen springt hij enigszins boven m'n kop uit, maar hij is wel te houden. Ik denk dat ik morgen of overmorgen weer ga rijden, gewoon "rustig" aan.
Balou loopt gelukkig bijna niet meer kreupel, ik heb haar aan de bachbloesendruppels gezet, en dat helpt wel wat Toch blijft ze nog een week aan de lijn, zodat ik zeker weet dat het echt goed met haar gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 19:42

Gelukkig maar, dat het er allemaal al weer wat beter uitziet (okeeniet voor je knijn maar welvoor de andere 2)
Veel succes met het rustig houden van je hond!