Verhuisd, eindelijk weer gereden, eindelijk weer bokken!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Verhuisd, eindelijk weer gereden, eindelijk weer bokken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 18:37

De titel zegt wel genoeg denk ik.
Twee weken geleden kregen we de sluetel. Die eerste week zijn we met mijn ouders en miin schoonmoeder flink aan het klussen geslagen. Die zaterdag erop (vorige week) zijn we overgegaan. Dat was de eerste dagen echt behelpen. Alle spullen nog in dozen, en Marc moest ook al weer aan het werk. Ondertussen hebben we het al weer aardig op orde. Nog een paar weekjes en dan zie je niet eens meerdat we net zijn verhuisd....
Gisteren voor het eerst in 2 weken weer gereden. lekker een rustige buitenrit gemaakt van ca 2 uur. Vandaag weer lekkker gereden. Vandaag had des wel een beetje de pijp uit. Ze had niet eens veel zin meer in brood. Pas toen ik de emmer om haar snuit duwde (en ze dus niet hoefde te bukken ) at ze ervan. Daarna lekker het land in geduveld. Echt een heerlijk idee dat iknu maar 5 minuten fietsen van haar woon!
Alleen.... als ik de shetjes van iemand uit de buurt vanuit het achterraam zie lopen, heb ik zoiets: stond zij daar ook maar bij.... Toch maar eens uitvissen van wie ze zijn. Mischien kan ik een stukje land overnemen. Hij heeft toch veel te veel voor de shetjes (ze krijgen het gras niet op).....

Gister heeft Marc de computer aangesloten, kan ik eindelijk weer bokken! Nu de andere computer nog en dan kan ik foto's gaan uploaden....

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 18:45

Oh,wat goed zeg!
Heel veel plezier in jullie nieuwe huisje!!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 20:19

Ah hier ook nog een verslag.
Nou gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje, moet maar eens komen kijken (met Maaike misschien?)
Ja als je Des vanuit huis kunt zien is het natuurlijk nog beter, ze zal zich wel machtig voelen met al die kleine Shetties om zich heen in plaats van Tout *LOL* Je gaat nu ook vast veel vaker even heen, 's avonds omdat het nu toch langer licht is, je rijdt op Des even langs Marc om te zeggen dat hij het eten vast op kan zetten, rijdt naar stal, zadelt af, gaat weer naar huis en het eten staat op tafel. *LOL*
Heel veel plezier met jullie nieuwe huisje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 09:45

Gefeliciteerd!
heerlijk dat je nu verhuisd bent en Des zo fijn dichtbij staat!
Veel plezier in jullie nieuwe huis!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 11:24

Veel plezier in jullie nieuwe huis Lachen !!