Trailer geramd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Foogul

Berichten: 986
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Drenthe

Trailer geramd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 20:03

We hoorden gisteren vanuit de tuin een hoop lawaai ineens vanaf de weg. Een knal en toen nog wat geratel. Wat was dat?! Verward

Bleek dat de buurman onze trailer finaal in puin heeft gereden met de voorlader van zijn trekker Scheve mond ! Hij had last van een VLIEG in zijn cabine en probeerde die te vermoorden. Hij lette dus even niet op en... Rolleyes

De trailer stond in de berm tegen een boom aan geparkeerd. De buurman heeft dus OP EEN HAAR NA de boom gemist en is op onze trailer ingereden Bloos! . Geluk bij een ongeluk dus, want zo'n boom geeft echt niet mee .

Nou ja, maar zien wat de verzekering ervan bakt. Ik zit nu wel zonder trailer voorlopig Scheve mond . Misschien kunnen we deze gelegenheid aangrijpen om een nieuwe trailer aan te schaffen . Repareren wordt vast nix, en ach, ik wilde toch eigenlijk een andere Nagelbijten / Gniffelen . Heet dat nu "misbruik" van de situatie? Tong uitsteken


Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 20:11

Haha, ja, eigelijk stiekem wel ja Tong uitsteken Maarja wie doet dat niet... maarja... veel succes met een (als het goed is) nieuwe trailer zoeken!! Knipoog

Haha! Nationale Jumper Sportdag, Ermelo Haha!
^^Hobbelende Vosjes Pester #27^^
Party!! Bokkende New Forest rijder #2 Party!! Jumper & Dion Lovers

Martie

Berichten: 2392
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 20:11

Nee hoor, gewoon handig gebruik Haha! Je laat de verzekering immers netjes bepalen wat de schade is. Als zij hem total loss verklaren en je een goede vergoeding geven, kan je lekker op zoek naar een nieuwe! Succes!

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 20:13

whoeii,das idd lekker Tong uitsteken weg trailer....

succes!!

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 20:15

Martie schreef:
Nee hoor, gewoon handig gebruik Haha! Je laat de verzekering immers netjes bepalen wat de schade is. Als zij hem total loss verklaren en je een goede vergoeding geven, kan je lekker op zoek naar een nieuwe! Succes!


Ja.... ook wel handig, maar 't is toch stiekem misbruik maken van de situatie Tong uitsteken

Haha! Nationale Jumper Sportdag, Ermelo Haha!
^^Hobbelende Vosjes Pester #27^^
Party!! Bokkende New Forest rijder #2 Party!! Jumper & Dion Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 20:17

Martie schreef:
Nee hoor, gewoon handig gebruik Haha! Je laat de verzekering immers netjes bepalen wat de schade is. Als zij hem total loss verklaren en je een goede vergoeding geven, kan je lekker op zoek naar een nieuwe! Succes!


Vaak schiet je daar bitter weinig mee op omdat je voor het bedrag wat zij de dagwaarde vinden geen vergelijkbare trailer kan aanschaffen.


laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 20:33

Wat balen dat je nu geen trailer meer heb! Had je binnenkort nog wedstrijden of zo??

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 20:38

een ongeluk bij een geluk Tong uitsteken

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 20:38

emz.. ik bedoel geluk bij een ongeluk

eljubo

Berichten: 2201
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 20:40

Hopen maar dat je dan een nieuwe kan krijgen!! Lachen

XXX

marianna

Berichten: 3031
Geregistreerd: 09-03-04
Woonplaats: Warten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 22:23

Ik hoop voor je dat de verzekering hem enigzins hoog taxeerd, anders moet je idd ontzettend veel bijleggen voor een nieuwe of tweedehands.

Martie

Berichten: 2392
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 20:34

Stumpertje en Iliandra, misschien hebben we elkaar verkeerd begrepen. Ik bedoelde met 'handig gebruik' dat Foogul nu mooi de gelegenheid kan aangrijpen om naar een nieuwe trailer te gaan kijken omdat ze dat toch al overwoog. Natuurlijk krijg je nooit de dagwaarde van een nieuwe trailer maar je bent misschien toch wel een eind op de goede weg met het bedrag van de verzekeringsuitkering. Ik wilde alleen aangeven dat ik het geen misbruik vind omdat ze niemand probeert te benadelen: de man van de tractor had de fout gemaakt en het wordt gewoon via de verzekering geregeld. Foogul slaat er geen slaatje uit, om maar eens een andere uitdrukking te gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 21:13

Dat begreep ik ook prima, mijn punt is dat je er vaak alleen maar slechter afkomt als de verzekering moet betalen.
Als de trailer nog gewoon heel was geweest had ze hem waarschijnlijk voor meer geld kunnen verkopen dan dat ze nu van de verzekering krijgt.

Foogul

Berichten: 986
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 22:10

Ilindra schreef:
Dat begreep ik ook prima, mijn punt is dat je er vaak alleen maar slechter afkomt als de verzekering moet betalen.
Als de trailer nog gewoon heel was geweest had ze hem waarschijnlijk voor meer geld kunnen verkopen dan dat ze nu van de verzekering krijgt.



Het is eigenlijk een beetje dubbel. Aan de ene kant is dit wel DE duw over de drempel om een nieuwe (tweedehands) trailer aan te schaffen. Aan de andere kant komt het financieel niet zo goed uit natuurlijk Scheve mond . Ik had dan misschien geen blitse trailer, maar ik kwam er wel mee van A naar B .

Hopen dat het vrij vlot wordt opgelost, want ik wil deze maand nog een paar dagen naar mijn instructeur (in Duitsland) en er staat nog een leuk paardrijweekend op stapel! [BM] Paardrijweekend Diever(Dr.) 27,28 & 29 aug.

Wordt vervolgd...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Otti1977 en 146 bezoekers