is het normaal dat ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

is het normaal dat ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-02 00:27

Je zet een B pony te koop, leuk ding, goed karakter, en kan super lopen.

9 jaar enm 1.26

bieden mensen op de marktplaats 200 euro en 350 euro ? ben ik nu gek Verward
heb ff een beetje banketstaaf mailtje gestuurd of ze geen 0 waren vergeten, want dan is is meteen verkocht *LOL*

dat meisje wilt er name;lik 1134 euro voor hebben of is dat dan nu TE duur ?

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 00:36

1134 euro vind ik persoonlijk te duur voor een B-pony, zeker als die pony alleen als recreatiepony gereden is.
De bedragen die jij noemt zijn ook wat laag maar de meeste die ik voorbij zie komen kosten rond de 450 euro en dat zijn vaak Welsh B pony's met papieren.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 00:36

B ponys hoeven echt niet altijd supersportponys te zijn, het is vaak veel belangrijker dat ze braaf zijn want et zijn meestal kinderponys, vind maar eens een klein meisje wat echt goed kan rijden! Nou, ik kan je vertellen, je bent een hele poos op zoek.

Een leuke B pony heb al voor 2000 gulden. je hebt ze goedkoper, en ook ongetwijfeld duurder als ze al wat in de sport gedaan hebben.

edit: tevroeg op alt en S gedrukt!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 00:55

Nee wjerdo, je bent niet gek, en als de pony gewoon goed is hoeft 1100 euro helemaal niet zo'n rare vraagprijs te zijn.
Op marktplaats zie ik ook vaak prijzen waarvan ik denk: gelijk ophalen en doorverkopen. Maar ja.. dan ga ik weer tegen mijn eigen principe in. Bovendien moet ik dan toch eerst maar weer afwachten wat ik tegenkom, en of de advertentiepraat wel klopt.
Gewoon niet toegeven aan die "handelaarsprijzen"
Er zijn echt genoeg mensen die gewoon een leuke pony willen voor een redelijke prijs.