Om boos te worden > Mijn paard te koop aangeboden!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Om boos te worden > Mijn paard te koop aangeboden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-02 16:30

Echt wat ik nu weer zie, ronduit belachelijk.
Ik ben al een poosje op marktplaats.nl en paardentekoop.nl aan het rondneuzen naar paardjes. Typ ik net paardentekoop.nl in en ga ik naar advertentie's toe, zie ik in ene doodleuk mijn EIGEN paard aangeboden worden.Iemand anders verkoopt mijn paard!!! Precies dezelfde omschrijving met een foto erbij die ik op www.marktplaats.nl had neergezet voor verzorgster gezocht. Er staat ook bij wie zijn vader is (dat klopt ook nog) en hoe oud hij is etc. Ik vind het echt kolder. Ik heb meteen een boze mail gestuurd hoe ze het in godsnaam in haar hoofd haalt om mijn paard te koop aan te bieden en die foto te jatten. Oe ik ben zo giftig!! Boos! Het is toch te gek voor woorden....

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 16:32

zo raar Boos!

maar ach, zie de lol er maar van in.. iets te verkopen heeft dat figuur iig niet, die staat veilig bij jou!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 16:34

Ongelovelijk wat een k*tstreek! Ik zal ook laaiend zijn hoor! Waarom zou iemand dat nou doen? Ik vind het beetje een 'eng' verhaal...

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 16:35

Mmmm,
vaag.

Nou ja, wie weet krijg je wel een megagoed bod moet je maar denken Haha!
Of hadden ze er ook een vraagprijs bij gezet?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 16:44

oo eng dalik had iemand hoog geboden en hadden ze hem gestolen ofzo
Lips are sealed zou ook booos zijn hoor!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 16:45

naaa,wat een k*tstreek ja!
hoe durve ze?!
na,aan de ene kant is het wel melig; ze zette jouw paard te koop,misschien wel omdat ze het een heel mooi paard vinden enzo! moet je trots op zijn Lachen

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-02 16:46

Nee er staat geen vraagprijs bij. Zal de advertentie even copieren

Aangeboden: Stoere ,lieve ,aanhankelijk arabische ruin V. Branco. Schofth. 1.56 Deze macho is 19 jaar oud, loopt als een zonnetje. Veel wedstrijd ervaring op M-dressuur niveau. Perfect leerpaard. Hij is verkeers/trailermak. Zeer sociaal ,vriendelijk paard. Kan ook een leuk sprongetje maken en is heerlijk in het bos! Verkocht wegens overgang naar paard

deze foto stond erbij
Afbeelding

vind het nog steeds belachelijk...wie bedenkt zoiets nou.. niet dat het veel kwaad kan, want hij word toch niet verkocht, maar het idee alleen al Verward

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 17:40

ik heb ook een keer gereageerd op een pony die te koop stond op markplaats. Maar dat meisje had die pony ook helemaal niet te koop staan en dat vond ik best wel zielig voor haar want ze had al heel veel reacties gehad en nu zijn wij wel wat ouder maar zei was nog maar een jaar of 12 en ze hadden haar email adres er bij gezet!!

Jet

Berichten: 11941
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 18:51

Hoi Ymke,
Ik zag het net ook, ik vond het ook al zo vreemd. Nu weet ik in elk geval dat je hem niet zelf te koop hebt aangeboden. Wat een rotsstreek. Ik zou ook die site een mail sturen, misschien kunnen ze die advertentie verwijderen. Succes met Bram.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-02 18:59

deze mail kreeg ik van haar na aanleiding van mijn boze mail.

Ik weet niet wie jij bent en hoe jij erbij komt, maar dit is toch echt mijn paard. Zijn naam is Brahmat en ik hem heb nu bijna 6 jaar. Ik heb hem zelf van de B naar de M gereden.
Waarom zou ik een paard verkopen als hij niet van mij was?
Ga toch naar de penny site en laat mij lekker mijn EIGEN paard verkopen!

Doei
Jeanne


Dit is gewoon ronduit belachelijk }> ik ga die paardentekoop.nl maar eens een bericht sturen!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

elske_

Berichten: 597
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Utrecht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 19:02

hee

nou lekker, Lachen
ik zou echt wel kwaat zijn!!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 19:11

zooo wat bijdehand zeg!! ik zou idd even naar die site mailen,want dit slaat nergens op! wat een bijdehand poedersuiker kind zeg!!!!! Lips are sealed Lips are sealed

keep calm, I'm engaged!!! <3

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 20:48

Eigenlijk geen slimme actie Ym. Je gewoon moeten doen alsof je interesse had in die pony, afspraak maken en zo. Dan zou ze vanzelf door de mand vallen.
Kun je trouwens alsnog doen, laat iemand ingaan op het aanbod en kijken wat eruit komt. Neem die foto, de originele, mee en als het dan alleen show is, confronteer haar met de foto.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 20:48

Wat sneu... we zouden haar natuurlijk kunnen bombarderen met e-mailtjes waarin we meer info vragen en de prijs Haha! Extreme duivel
Hi, hi, zo zie je maar weer hoe rijk en geliefd je bent met een eigen paard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 22:01

Ben je nu niet bang dat ze, als er een goed bod komt, je pony weghalen?
Lijkt me verstandig om net te doen of je wilt kopen om te zien hoe die pony er dan wel uitziet.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 22:03

ja je moet gewoon net doen of jij hem wilt kopen en als je wilt afspreken ofzo en als ze da nzegt waar het volgens haar moet zijn.en als het ver weg is hoef je je denk ik nergens zorgen over te maken
Snap je het een beetje?

Mzzl, Lotte

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 22:12

#Ymke# schreef:
deze mail kreeg ik van haar na aanleiding van mijn boze mail.

Ik weet niet wie jij bent en hoe jij erbij komt, maar dit is toch echt mijn paard. Zijn naam is Brahmat en ik hem heb nu bijna 6 jaar. Ik heb hem zelf van de B naar de M gereden.
Waarom zou ik een paard verkopen als hij niet van mij was?
Ga toch naar de penny site en laat mij lekker mijn EIGEN paard verkopen!

Doei
Jeanne


Dit is gewoon ronduit belachelijk }> ik ga die paardentekoop.nl maar eens een bericht sturen!


GRRR daar zou ik wel woest om zijn!
hoe durft ze Boos!

zal ik haar anders eens mailen Schijnheilig ? ik ben toevallig heeeeel geintereseerd in schimmelarbieren, dus wanneer zou ik mogen komen kijken?

haha, lijkt me eigelijk best leuk om te doen Haha!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-02 22:51

Ja, we kunnen haar bestoken met allemaal mailtjes Haha!
Over het karakter van het paard en hoe hij loopt enzo.
Vind het trouwens nog belachelijk, want ze zet er neer :
Loopt als een zonnetje,
maar hij is net aan het genezen van zijn ziekte, dus lekker dom Verward
Ik heb een mailtje gestuurd naar de site of ze hem eraf willen halen.
Jullie kunnen haar wel mailen, haar mail adres is :
Jeannelots@hotmail.com
laat wel even weten wat ze zei }>

Aan de ene kant vind ik het wel een eng idee dat iemand geobserdeerd is door mijn pony, aan de andere kant vind ik het wel lachwekkend. Het is waarschijnlijk een meisje dat niks beters te doen heeft en dat stinkjaloers is op mijn stoere bollie Lovers Misschien komt ze zelf wel op de penny site ( omdat ze daar meteen mee gooide) en heeft ze een te grote fantasie!!!
Gelukkig weet niemand waar bram precies staat. Wel ongeveer, maar daar in de buurt zijn zo'n 20 boerderijen met paarden, dus ze kunnen lang zoeken.

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 23:02

#Ymke# schreef:
Ja, we kunnen haar bestoken met allemaal mailtjes Haha!
Over het karakter van het paard en hoe hij loopt enzo.
Vind het trouwens nog belachelijk, want ze zet er neer :
Loopt als een zonnetje,
maar hij is net aan het genezen van zijn ziekte, dus lekker dom Verward
Ik heb een mailtje gestuurd naar de site of ze hem eraf willen halen.
Jullie kunnen haar wel mailen, haar mail adres is :
Jeannelots@hotmail.com
laat wel even weten wat ze zei }>

Aan de ene kant vind ik het wel een eng idee dat iemand geobserdeerd is door mijn pony, aan de andere kant vind ik het wel lachwekkend. Het is waarschijnlijk een meisje dat niks beters te doen heeft en dat stinkjaloers is op mijn stoere bollie Lovers Misschien komt ze zelf wel op de penny site ( omdat ze daar meteen mee gooide) en heeft ze een te grote fantasie!!!
Gelukkig weet niemand waar bram precies staat. Wel ongeveer, maar daar in de buurt zijn zo'n 20 boerderijen met paarden, dus ze kunnen lang zoeken.


Mijn mailtje krijgt ze elk moment binnen Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 23:07

ikke schreef:
Eigenlijk geen slimme actie Ym. Je gewoon moeten doen alsof je interesse had in die pony, afspraak maken en zo. Dan zou ze vanzelf door de mand vallen.
Kun je trouwens alsnog doen, laat iemand ingaan op het aanbod en kijken wat eruit komt. Neem die foto, de originele, mee en als het dan alleen show is, confronteer haar met de foto.


Ik ben het eens met Ikke ?? Dit was veeeeeel slimmer geweest.

PS is de foto een foto uit jouw collectie ? Heb je die wel op internet gezet Verward .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 23:08

Prisca"]
[quote="ikke schreef:
Eigenlijk geen slimme actie Ym. Je gewoon moeten doen alsof je interesse had in die pony, afspraak maken en zo. Dan zou ze vanzelf door de mand vallen.
Kun je trouwens alsnog doen, laat iemand ingaan op het aanbod en kijken wat eruit komt. Neem die foto, de originele, mee en als het dan alleen show is, confronteer haar met de foto.


Ik ben het eens met Ikke ?? Dit was veeeeeel slimmer geweest.

PS is de foto een foto uit jouw collectie ? Heb je die wel op internet gezet Verward .
[/quote]

Ja, heb ik op ITP gezien.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-02 23:14

ja, hij heeft op bokt gestaan, en ook op marktplaats,
Daar zocht ik een verzorgster voor hem, en het leek me leuker om er een foto bij te plakken!
De foto staat dus wel op internet!
Zou het iemand van bokt kunnen zijn ?

Ik ben er inmiddels achter dat de advertentie van paardentekoop.nl is verwijderd!! Even een goed woord voor paardentekoop.nl, toppie!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 23:34

Inderdaad, in principe weten ze niet van wie het paard nu werkelijk is.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Montreux

Berichten: 641
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 08:10

Boos! IS DAT WAT ZEG!!!! Waar haalt die Jeanne het lef vandaan om zulke rare fratsen uit te halen. Heb toevallig vorige week een paar foto's van mijn toppertje bij ITP neergezet. Hoop toch niet dat er een of andere freak het in haar zieke hoofd haalt om mijn lieveling te koop te zetten. Die persoon kan dan beter emigreren want ik sta dan niet meer voor mezelf in.

Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 12:08

Ik heb zelf ook zoiets meegemaakt.
Vorig jaar januari moest ik mijn lieve paardje verkopen Verdrietig Ik een advertentie op internet gezet etc. Beestje is verkocht, goed tehuis enzo. Kreeg ik de laatste tijd van allerlei lui meel over mijn paard. Is hij nog te koop en hoeveel moet hij kosten en zo. Ik snapte er helemaal nix van (die mensen boze meel gestuurd, zo van: lees ff de datum en zo! Bij deze heeeeeeeeeeeel erg sorry! Het was niet jullie fout!) Na 7 meel te hebben gekregen toch maar ff gevraagd hoe ze aan de advertentie kwamen. Ik kijken op die site.... het was zo'n jongemeisjessite (niet negatief bedoelt) met 3 advertenties. Waaronder die van mij. Echt gewoon belachelijk want het paard was allang verkocht!!! Echt een poedersuiker! Ben nog nooit zo kwaad geweest geloof ik! Dus ik kan me voorstellen dat Ymke nog kwaaier is!!! Hoe mensen het in hun hoofd halen.... Jammer genoeg stond er geen email adres bij. Ik heb het in het gastenboek gezet, maar halverwege deed die het niet meer... Moet er eigenlijk toch wel achteraan gaan, want ik vond het niet zo netjes dat ze die advertentie overgenomen had.

Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg !!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KikiCelinevs, Maanon_ en 36 bezoekers