Ligt het nu aan het weer??

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Silly99

Berichten: 220
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Arendonk Belgie

Ligt het nu aan het weer??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 13:14

Ik heb dus al meer dan een week ruzie met Sil!! Boos! Hij haalt tijdens het rijden het bloed onder mijn nagels weg Stoom uit je oren
En ik maar denken dat ik met dit hete weer lekker relaxt kan rijden maar vergeet het maar. Hij is alleen maar aan het drammen, tempo stiekem opvoeren, tegen mijn hand inkomen tijdens de galop (echt met zijn neus in de lucht gewoon Scheve mond ) En zo kan ik nog wel even doorgaan. Nu hoor ik wel meerdere mensen zeggen dat hun paard zo vervelend in momenteel maar jeetje wat een geduld moet ik hebben zeg!! Nou dat wilde ik alleen maar even zeggen... (nu is Sil ook wel aan het puberen hoor maar het ging zo goed!)


ellepel

Berichten: 47257
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:24

zit je zelf wel lekker in je vel?

als ik zelf wat overwerkt ben heb ik namelijk altijd ruzie met de mijne....
gevolg is dat ik dan eerst maar weer eens leuke dingen met hem ga doen en het rijden even laat voor wat het is, toch even de "vriendjes" band weer ophalen

mijn beessie is met dit weer juist het braafst.... hij wordt pas weer vervelend als de wind gaat draaien....

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:28

Kan aan het weer liggen, maar idd ook aan jou.
Ik denk dat iedereen met deze hitte wat sneller geirriteerd is, en dan krijg je steeds maar weer actie op reactie, waardoor het rijden niet echt leuker zal gaan worden.
Ik weet ook niet hoe het bij jullie met de insecten zit, mijn de paarden die ik reed waren ook erg vervelend doordat ze constant onder de beestjes zaten.

Jaike, wat ben je toch een topper!


Silly99

Berichten: 220
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Arendonk Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 18:01

Nou eigenlijk gaat het goed met me OK dan! en echt overwerkt ben ik ook niet. Het is wel zo dat hij een tijdje gewoon lekker liep en niet ondeugend was qua bokpartijtjes maar schijn bedriegt gewoon Schijnheilig ... Maar ik zou juist denken dat de paardjes met dit weer gewoon lekker relaxt zouden zijn maar dat is die van mij gewoon niet.. Ach weet je je moet iets de schuld kunnen geven hihi Haha! en als dat in dit geval het weer zou zijn...maar het komt gewoon weer bij mij uit.... Knipoog Als hij buiten nu al helemaal verkeersmak zou zijn was ik gewoon lekker maar strand gegaan enzo maar dat gaat helaas nog niet. We zijn hem nu zeg maar verkeersmak aan het maken. (mijn bijrijdster is daar erg goed mee bezig OK dan! )

(maar zoiezo een paar graadjes koeler vind ik niet erg met rijden!)

c_alsemgeest

Berichten: 20567
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:24

hé nog een Beresteiner Haha!
Ik heb zelf ook erg last van de hitte... ben ik altijd een stuk prikkelbaarder.
Misschien dat jij dat ook hebt maar het nog niet echt hebt gemerkt Tong uitsteken

Het kan natuurlijk ook zijn dat jouw paardje veel minder zin heeft met dit warme weer.

Ik hoop voor je dat het een beetje vlot met verkeersmak maken.
Ik heb vandaag lekker een "relaxed" stapritje buiten gemaakt met Warina... heerlijk met dit weer Knipoog

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kla4tje, Macs, Mark0919, Nienkje_H, sterregoud, Vlindy en 54 bezoekers