I just Lóóóve draadloos Internet!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

I just Lóóóve draadloos Internet!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 14:00

Aangezien het op mijn zonderkamertje ongeveer 35 graden is Bloos! en ik daar niet buiten kan zitten ben ik maar aan het over-zomeren bij mijn ouders thuis, lekker in de tuin.
Nu had ik de laptop mee om eea te installeren enzo, en ik heb bij mij thuis draadloos inet maar bij mijn ouders niet. Maar nu ik in de tuin zit krijg ik inene een medling dat ie toch een verbinding heeft gevonden; zonder sleutel te gebruiken...
Whoohoo; Hyper! Laura zit dus nu in bikini in de tuin met een lekker cocktailtje te BOKKEN Haha!

Zijn jullie al draadloos??

Life just can't get any better than this Lovers

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:18

Nee, was het maar waar... *kijkt op thermometer... kijkt nog een keer want heeft bril niet op* het is hier binnen al 26,5 graden! En dan staat er nog niet eens zon op de ramen...

Nadir

Berichten: 12712
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:22

Ik zit hier heel sneaky op mijn werk te bokken... Bloos
Heb de buitendeur opengezet en de ventilator aan... Zo is het nog best even uit te houden... Cool

Maar het klinkt goed Laura, dat draadloos internetten...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

serena1978

Berichten: 761
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:27

Woww ! Dat wil ik ook ! *LOL*
Heb nu kabel, dus zit in huis.
Maar bij mij achterthuis is het ook bloedje heet (35 graden), om nu in de tuin te gaan zitten!!!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:34

Hmmm kijk maar uit...is strafbaar...Haha!

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:35

Hihi, dan zit je op iemand anders (onbeveiligde) lijn te internetten Haha!
Was laatst een hele reportage over op RTLnieuws.

Ik ben niet draadloos en het wordt nog erger.. Ik ga vanmiddag ook naar mijn ouders huisje ( aan het water Cool ) en daar is helemaal geen computer/internet.. Scheve mond

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:35

Pff ik ga eeecht niet in de tuin zitten nu. Bloos!
Al staat er wel een lekker windje, maar het is écht warm daar!!
Op mijn kamer heb ik airco en zelfs met dat ding op de koudste stand is t daar 26 graden.. Scheve mond

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:37

Is dat strafbaar? Meeliften met iemands verbinding, als ie zo handig is geweest om er geen beveiliging op te zetten? Verward

Ik zit ook draadloos met de laptop in de tuin, onder de parasol Lachen Net twee flessen "smoothie" gemaakt (sinaasappelsap, banaantje, een berg aardbeien en yoghurt, gepureerd), die liggen nu in de vriezer.... Vingers aflikken

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:38

begrijp niet dat je dat volhoudt in de zon naar een laptopschermpje kijken, sowieso buiten is erg lastig kijken.

Amor Vincit Omnia

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:38

Is strafbaar...was laast iets op over draadloos internet op tv...waneer iemand erachter komt ben je de :L U L:

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 15:13

ik heb ook draadloos i net, is niks strafbaars aan bij mij.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 15:14

dana schreef:
ik heb ook draadloos i net, is niks strafbaars aan bij mij.


Als het bij je eigen aansluitpunt zit niet nee....maar je tapt een verbinding van iemand...en dat is strafbaar... Lachen

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 15:26

okee, snap het al, lees nu pas het berichtje van laura goed, dus beetje door het weer Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 15:53

Nou dit is de derde keer dat ik op de verbiding van een ander kan meeliften en heb geen idee wat er strafbaar aan is; zolang zij er geen beveiliging op zetten is het gewoon te gebruiken door de hele wereld! Bovendien hoeven ze door mij niks extra's te betalen oid Haha!

SP; in de schaduw gaat het prima hoor Lachen

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Anne_GTI

Berichten: 18199
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 15:59

Ik zit ook draadloos onder de parasol, ook niks strafbaars aan. Alleen vind ik het altijd een beetje verrot typen op de laptop.


Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 16:15

Wireless internet is echt een uitkomst!!!

Ben al een ruime maand helemaal in mijn zas. Zeker nu ik de afgelopen 3 weken in de tuin heb vertoefd met de laptop op schoot. Naar hartelust internetten zonder iemand anders daarbij tot last te zijn. Aangezien we meerdere aansluitingen hebben kunnen mijn ouders altijd bij de gewone pc terecht voor het internet. Haha!

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 16:47

eerst moet die laptop bij ons ooit nog komen maar mijn pa is anti-laptop. dus ik kan niet op me balkonnetje bokken maar hier in mijn kamer is het ook nog wel te doen (balkondeuren staan wagenwijd open dus het tocht hier wel lekker....

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:28

Laura schreef:
Nou dit is de derde keer dat ik op de verbiding van een ander kan meeliften en heb geen idee wat er strafbaar aan is; zolang zij er geen beveiliging op zetten is het gewoon te gebruiken door de hele wereld! Bovendien hoeven ze door mij niks extra's te betalen oid Haha!

SP; in de schaduw gaat het prima hoor Lachen


Ow...dus als er geen beveiliging opzit mag je gewoon alles doen? Scheve mond

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:29

Ik heb nog steeds geen lap-top. Lekker ouderwets!
Laat staan wireless...

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:30

Ik wil ook een laptop en wireless! Verdrietig
En dan wil ik ook een bubbelbad en dan van daaruit internetten Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:33

Dorée schreef:
Ik wil ook een laptop en wireless! Verdrietig
En dan wil ik ook een bubbelbad en dan van daaruit internetten Haha!


Als jij een flaptop regelt, dan mag je bij ons in het bubbelbad komen internetten, goed?
Ik hoef alleen maar mijn kabels met 8 meter te verlengen en ik kan gaan bokken vanuit het bubbelbad Haha! OK dan!

Toos paardloos

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:09

nooou ik wil ook draadloos internetten.
Maar wij hebben de computer bij de schuifdeuren staan dus ik ben ook een heel klein beetje buiten Tong uitsteken *zucht

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Durante

Berichten: 3252
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:22

Wij hebben ook draadloos internet.M'n vriend heeft werk in de computers,dus dan moet 't wel Haha! ,maar ik kan er ook niet meer zonder hoor,vooral met dit weer,lekker met me labtoppie op schoot in de tuin,ik zit met m'n benen in de zon,de rest in de schaduw zo kan ik nog goed 't beeldschermpie zien,en worden m'n benen nog lekker bruin ook *LOL* En bij ons is trouwens alles goed beveiligd,d'r kunnen geen 'vreemden'gebruik maken van ons internet OK dan!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 18:25

Sundancer schreef:
Ow...dus als er geen beveiliging opzit mag je gewoon alles doen? Scheve mond

Dát zeg ik niet Slapen

Ik breek bij niemand in, ik hack niks, ik tap niks af waar een ander extra voor moet betalen; ik gebruik alleen wat mij aangeboden wordt. Ik kan nergens iets terugvinden over dat dit strafbaar is.

Wat mij betreft zou iedereen op mijn verbinding mogen inloggen hoor *LOL* 't is alleen dat ik hem wil beveiligen tegen hackers. Dat mijn buren dat niet willen is hun zaak. Ik zie het probleem niet zo Cool

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:30

waarschijnlijk willen ze dat wel maar kunnen/weten ze het niet, toch een wezenlijk verschil. dat beveiligen is toch vaak een zwakke plek in de beveiliging van wireless netwerken.

Amor Vincit Omnia


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, Amazonbot, Barb, Cerosa, Facebook, Ginny135, JudithO, KleinBoefje, Lalidan, lanouska, Lau07, miereneter en 177 bezoekers