Vanochtend wedstrijd in Cornwerd ging super!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Vanochtend wedstrijd in Cornwerd ging super!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 14:33

Kan nog snel ff berichtje plaatsen voor ik zometeen richting Nijmegen ga.
Had vanochtend wedstrijd in Cornwerd. Vanochtend dus lekker vroeg uit mn nest want ik moest als 4e en het begon 9 uur.
Alles verliep lekker dus ik was net voor 8 uur al op t wedstrijd terrein en kwart over acht reed ik al.
Losrijden ging ook lekker dus ik verwachtte al wel dat het allemaal wel lekker zou gaan.
Eerste proef had ik 169 en de 2e 156. De 2e reed ik wel iets beter dan de eerste, volgens mijzelf dan, alleen de galop ging 2e proef iets minder.
Maargoed met die scores ben ik meer dan tevreden. Zit ik mooi weer op schema Tong uitsteken Kan ik nog net de laatste outdoor wedstrijd L starten. Heb nu 8 wp en nog 2 outdoor wedstrijden. Haha!
Laatst bijgewerkt door Faline op 08-08-04 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt



HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:36

gefeliciteerd! zou leuk zijn als je dan al l1 kan starten...

*

Annicka
Berichten: 4
Geregistreerd: 08-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 16:34

*volcano* schreef:
Kan nog snel ff berichtje plaatsen voor ik zometeen richting Nijmegen ga.
Had vanochtend wedstrijd in Cornwerd. Vanochtend dus lekker vroeg uit mn nest want ik moest als 4e en het begon 9 uur.
Alles verliep lekker dus ik was net voor 8 uur al op t wedstrijd terrein en kwart over acht reed ik al.
Losrijden ging ook lekker dus ik verwachtte al wel dat het allemaal wel lekker zou gaan.
Eerste proef had ik 169 en de 2e 156. De 2e reed ik wel iets beter dan de eerste, volgens mijzelf dan, alleen de galop ging 2e proef iets minder.
Maargoed met die scores ben ik meer dan tevreden. Zit ik mooi weer op schema Tong uitsteken Kan ik nog net de laatste outdoor wedstrijd L starten. Heb nu 8 wp en nog 2 outdoor wedstrijden. Haha!


Wel goewd..Lachen alleen ik weet niet hoe oud je pony is maar als ie nog jong is zou je dan niet rustig aan doen.. Verward ?? heb je later alleen maar meer voordeel aan.. Scheve mond

oO[*...LuVzZz SaNtaNa...*]Oo

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 17:31

Super zeg! Heb je foto's laten maken?

beautyfan

Berichten: 301
Geregistreerd: 03-01-04
Woonplaats: Vinkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 19:23

Leuk zeg!!! Ik hoop dat je bij je volgende wedstrijden dan ook wp haalt, veel succ6! ermee.

Be yourself, there are plenty of Others...

amen

Berichten: 5039
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 21:10

super 3 wp met 2 proefjes ......gefeliciteerd!!!!

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 10:53

Annicka schreef:
Wel goewd..Lachen alleen ik weet niet hoe oud je pony is maar als ie nog jong is zou je dan niet rustig aan doen.. Verward ?? heb je later alleen maar meer voordeel aan.. Scheve mond


Ik ben niet onozel hoor Knipoog
Goldy is 10

Ja ik hoop niet dat dit een toevals treffer was of gewoon een jury die van ponys hield, maar ik denk dat het wel meevalt. Sinds ik echt goede les heb ga ik steeds beter rijden en mn punten gaan ook gelijkmatig mee omhoog, dus de punten zijn wel naar mijn rijden denk ik.

Ik hoop dat t de volgende keer weer zo goed gaat.
BTW ik was trouwens met de 169 punten eerste in die ring Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers