Waarom zijn alle leuke mannen nou altijd bezet??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Waarom zijn alle leuke mannen nou altijd bezet??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-04 11:11

Zucht hier word ik altijd zo moe van. Als ik eens een leuke jongen ontmoet is hij al bezet. Ik vind al niet snel een jongen leuk en verliefd word ik al helemaal niet snel maar als ik er dan toch een leuk vind, dan heeft ie al een vriendin (of vriend Knipoog )

Is dit een vrouwentrekje ofzo of ben ik gewoon raar?? Ik betrap mezelf er vaak op dat ik mannen die zichzelf aanbieden niet leuk vind maar degenen die al bezet zijn wel. Hoe meer ze zich aanbieden hoe minder leuk ik ze vind. Misschien vind ik het jagen gewoon wel leuk?? Knipoog
Vallen vrouwen nou idd op onbereikbare mannen? Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 11:13

Ja je hebt gelijk, alle leuke mannen zijn óf bezet, óf homo.... it's not fair!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 11:14

Het is toch altijd zo dat de leuke mannen of bezet of homo zijn of dat ze je niet zien staan ?

Gelukkig heb ik al een vent Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 11:16

Ik zie gewoon helemaal geen leuke... gister bij het uitgaan heb ik er in totaal een gezien die niet verkeerd was. Die kwam even met ons praten en toen kwam ik erachter dat hij 40 was, dat had ik hem echt niet gegeven maar hij had m'n vader kunnen zijn.

Ik hoef gelukkig ook de eerst komende 10 jaar geen vriend Haha!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 11:20

Ik ken het... Ik word ook niet snel verliefd en als ik dan een keer de kriebels van iemand krijg dan blijkt hij op de een of andere manier heel erg verboden te zijn... Haha!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 11:28

Schijnt een raar evolutie-trekje te zijn. Mannen die bezet zijn zijn aantrekkelijker omdat ze 'bewezen' hebben goede partners te zijn (anders zouden ze niet bezet zijn).

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 11:32

Nou ArwenLune, dat zou nog best eens kunnen kloppen!
Die kerel van mij heeft ook vaak sjans, ik als vrouw die hem bezet houdt ben dan stiekum alleen maar trots Knipoog
Maar ik ken het gevoel; ik had ooit een vriendje waarmee ik het had uitgemaakt en later had ik daar zo'n spijt van. Maar als ik vrij was, had hij net een vriendin en vice versa, wat was dat altijd frustrerend zeg... Vooral als je merkt dat er steeds een soort spanning is.

pmarena

Berichten: 48111
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 11:40

Hmmmm het is ook als je nog niet eens weet dat ze bezet zijn...die echt leuke lieve mannen hebben gewoon iets over zich , zal wel komen doordat ze een relatie hebben , zitten lekker rustig in hun vel , zijn gewoon lief zonder iets van je te "willen" zeg maar. Die hoeven niet zo nodig want ze hebben toch al een vriendin , zeg maar Haha!

Dus dan zijn ze wel ontspannen en lief , maar zonder dat ze zo vervelend iets van je willen... want dat vind ik altijd onprettig eigenlijk , dat je het idee hebt dat ze zo "op zoek zijn" die vrijgezellen. Doen dan een beetje TE aardig , een beetje TE jagerig... een man-met-relatie is gewoon leuker en losser , die is niet op jacht en veel relaxedter , dat is het gewoon volgens mij

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 12:37

Ik ken het ook wel een beetje ja... Haha! Toch vind ik het wel extra spannend... Je weet dat het gewoon nooit iets zou kunnen worden, maar toch... Het is de kick denk ik... Haha!

Trouwens... Wat jullie vergeten... Wat vast zit kan gewoon los hoor... Schijnheilig

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 12:49

hihi! ik ben wel eens in de verleiding geweest moet ik zeggen ,maar toen had ik zelf ook een relatie... nu kan ik gewoon goed met die persoon opsschieten, gelukkig.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 13:03

xtwisterx schreef:
Trouwens... Wat jullie vergeten... Wat vast zit kan gewoon los hoor... Schijnheilig


Ja, maar dat is dus ook het absurde van wat ik hierboven beschrijf. Een andere vrouw 'heeft hem' dus hij zal wel een goede partner zijn, en dan gaan mensen hem proberen los te weken omdat ze hem zelf willen... en als dat lukt, zijn ze heel verbaast dat 'ie hen ook weer een keer laat zitten.

maw, als 'ie los kan is het blijkbaar toch niet zo'n goede als je dacht...

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 13:32

xtwisterx schreef:
Trouwens... Wat jullie vergeten... Wat vast zit kan gewoon los hoor... Schijnheilig


Zeg, je gaat de single dames hier toch niet aanzetten tot het inpikken van andermans eigendom, toch?

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 13:33

de leuke bezet?
ik zie uberhaupt geen leuke meer hier Vork

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 13:36

Remy schreef:
Zeg, je gaat de single dames hier toch niet aanzetten tot het inpikken van andermans eigendom, toch?

Geloof niet dat iemand zijn partner als "eigendom" kan beschouwen...

Ik kan het ook anders zeggen... Let op...:

Het gaat vast wel een keertje uit... Dan kan je 'm gelijk inpikken... Dat daar enige hulp van jou aan vooraf is gegaan, laten we voor deze keer even buiten beschouwing... Schijnheilig

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 13:39

xtwisterx schreef:
Geloof niet dat iemand zijn partner als "eigendom" kan beschouwen...

Ik kan het ook anders zeggen... Let op...:

Het gaat vast wel een keertje uit... Dan kan je 'm gelijk inpikken... Dat daar enige hulp van jou aan vooraf is gegaan, laten we voor deze keer even buiten beschouwing... Schijnheilig


Als je zo denkt, vind ik dat je geen goede man verdient...... Verward

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 13:44

Remy schreef:
Als je zo denkt, vind ik dat je geen goede man verdient...... Verward

Sorry voor mijn grapjes... Clown

Je denkt toch niet serieus dat ik zo ben?!

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 13:46

ik kom te veel leuke mannen tegen, maar om de een of andere reden val ik altijd op mannen die geestelijk niet helemaal in orde zijn...En dat werkt niet, 2 mensen die niet helemaal logisch werken. Naja.. of dan zijn er nog van die mannen die zoiets hebben van leuk voor een avond.... toch jammer, heb er gisteren weer 1 ontmoet.

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 13:46

xtwisterx schreef:
Sorry voor mijn grapjes... Clown

Je denkt toch niet serieus dat ik zo ben?!


Nee, hoor, het was bedoeld voor de dames dit ook lezen en die wel zo zijn. Wie de schoen past.....

En verontschuldig je ajb niet voor je grapjes, die houden de boel juist op scherp...anders wordt het zo'n kelly family hier.... Clown

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 13:55

Gelukkig heb ik mijn droomvent al gevonden.
Ik zeg altijd maar zo: hoe meer je zoekt hoe minder je vindt

jaantsje
Berichten: 1323
Geregistreerd: 07-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 13:56

Suzanne F daar loopt mijn dochter ook telkens tegen aan.
De aanhouder wint zal ik maar zeggen, zelf bijna 25 jaar getrouwt.

elke_fyfel

Berichten: 725
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Maaseik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:14

omdat ze zo leuk zijn Schijnheilig Clown

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:16

omdat ik ze zodra ze vrij komen weer snel inpik Schijnheilig

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:57

erg frustrerend, en ik ken t maar al te goed. Heb een tijd lang een jongen leuk gevonden die al eindeloos bezet was. toen t eindelijk uitging en hij toch meer intresse in mij begon te tonen heb ik t maar afgehouden omdat hij toch niet zo leuk was als ik dacht, pas toen hij bijna weer een ander heeft begon het weer te kriebelen.
ach ooit.....

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 15:08

Het is trouwens ook 'veilig' he, een bezette man. Want je weet dat ook al flirt jij, hij kan daar niet zomaar keihard op ingaan. Als je een keer leuk naar 'm lacht heeft 'ie niet gelijk in z'n hoofd dat je vanavond met 'm mee naar huis gaat...

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 15:13

ArwenLune schreef:
Het is trouwens ook 'veilig' he, een bezette man. Want je weet dat ook al flirt jij, hij kan daar niet zomaar keihard op ingaan. Als je een keer leuk naar 'm lacht heeft 'ie niet gelijk in z'n hoofd dat je vanavond met 'm mee naar huis gaat...


Yeah right! Dream on! Je zal ze de kost geven! Vingers aflikken