Weer niet aangenomen......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Weer niet aangenomen......

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 16:13

Vorige week heb ik gesolliciteerd op een echt wereldbaan, bij een springstal met paardenkliniek erbij.
De mensen waren erg enthousiast en ik voldeed aan alle eisen die zij stelden.
Vandaag kon ik bellen of ik aangenomen was, maar wat ik toen te horen kreeg was echt verbijsterend Lips are sealed .
Afgelopen week heeft er iemand naar die mensen opgebeld met het verhaal dat die persoon daar vorige week (net als ik) had gesolliciteerd maar dat die persoon geen interesse meer had voor de baan.
Nou heeft die persoon haar naam niet duidelijk gezegd en verteld dat haar woonplaats dezelfde is als die van mij. En aangezien ik de enigste was die daar heeft gesolliciteerd uit mijn woonplaats, gingen ze er vanuit dat ik het was die gebeld heeft en mij dus van de lijst geschrapt . (Oftewel, iemand heeft zich als mij voorgedaan, want zelfs de stem leek op die van mij zeiden ze).
Dus nu hebben ze de baan aan iemand anders gegeven Boos! .
Ik vraag me echt af welke stomme *PIEP* mij dit heeft geflikt.

Of er heeft iemand een gruwelijke hekel aan mij en die persoon gunt mij deze baan niet, of ze liegen dat ze groen zien en ze hebben dit gewoon als smoes gebruikt om mij niet aan te hoeven nemen. Maar toen ik daar was had ik de indruk dat t erg aardige en eerlijke mensen waren.

Op deze manier zal ik nooit een fatsoenlijke baan krijgen

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 16:40

Dit is echt heel erg balen, dat iemand zoiets doet. Ken de mensen niet maar het zal geen smoesje zijn, dan hadden ze wel iets beters kunnen verzinnen.

Succes met het vinden van een leuke baan!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 21:57

Nou krijg ik net te horen dat een andere vacature waar ik op gereageerd had ook al vervult is....


Hebben we hier ook een moedeloos-smilie?

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:05

Dat is wel een rotstreek!! Kan me voorstellen dat je daar moedeloos van wordt.

Máár om het even positief te bekijken: het ligt in ieder geval niet aan jou en je capaciteiten. Dus je komt er echt wel!

zonnetje2
Berichten: 124
Geregistreerd: 14-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:11

Ongeloof, wat een @$%&$%*(*streek, ik kan me niet voorstellen dat het een smoes van die mensen zou zijn.
Succes met het vinden van een superbaan.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 07:20

Meid ik heb al zoveel "smoezen" gehoord om niet aangenomen te worden, waarvan de meeste neerkomen op: te oud en te lelijk. Maar dit slaat alles. Om niet kwaad te blijven zou ik de stoute schoenen aantrekken en iig naar die stal toegaan, hand geven en vragen of ze je alles van dat telefoontje willen vertellen. Dit verzint toch geen mens en wie weet hou je er een goed contact( referentie) voor een andere stal aan over. Sterkte

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 09:14

pff.. wat een @#$%^&*$%
Ik zou erheen gaan en alle details nog maar eens goed vragen!

Maitu
Berichten: 619
Geregistreerd: 28-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 13:09

amondi schreef:
Meid ik heb al zoveel "smoezen" gehoord om niet aangenomen te worden, waarvan de meeste neerkomen op: te oud en te lelijk.


he, Leintje zou het dat zijn Knipoog

Toch maar nieuwe rimpelcreme kopen Schijnheilig

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 07:26

Ik heb je een pb gestuurd met een volgens mij hele leuke vacature...

Succes...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 09:29

Ik vind t echt superlief dat jullie zo met me meedenken *LOL* OK dan! .

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 09:46

Wat jammer dat zoiets nou moest gebeuren he! Ik hoop dat je alsnog een goeie baan krijgt want zo te horen ligt het aan je kwaliteiten echt niet!!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 11:59

wat een misselijke streek zeg! waar had je ergens gesolliciteerd?hier in de buurt of niet?

dat het een smoes is lijkt me niet, dan verzinnen ze toch wel iets beters lijkt me!

succes met het verder zoeken!!

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 12:29

Wat een naaistreek... Ik kan me voorstellen dat je boos / moedeloos bent, ik vind het echt zielig als iemand zoiets flikt... Nog veel succes met het vinden van een baan! Maar zoals iemand hierboven ook al zei, ze waren wel enthousiast en het ligt dus niet aan jouw capaciteiten!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:07

Wat een nare streek zeg om zoiets te doen . Ik zou zeker even langs die stal gaan en alles willen horen over dat telefoon gesprek wat ze gehad hebben . Ik denk ook niet dat het een smoes is , neem aan dat ze dan gewoon 1 van de standaard dingen hadden gezegt

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:23

Als het een smoes is, dan is het een rot-smoes en als dit een streek is van iemand dan is het helemaal kl*te.
Ik kan me goed voorstellen dat je het niet meer ziet zitten, maar jouw baan komt ook. En dan krijg je een veel leukere baan dan deze, let maar op.
Ik heb een jaar lang de ene l*llige afwijzing na de andere gehad, maar sinds vorige week, toen ik het helemaal niet meer verwachtte, werk ik bij een top-bedrijf. Dus, houd moed, het komt helemaal goed.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 19:34

Wat een rotstreek zeg... Ben wel net als Renske benieuwd waar het was, aangezien we uit dezelfde omgeving komen.
Sterkte bij het vinden van een nieuwe baan!

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 20:15

Sow das echt ff zwaar balen!!!poe jongejonge!!das echt werkelijk heel erg balen!!!heel veel succes verder!1!