psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Amable

Berichten: 9676
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 22:46

Ik wilde eigenlijk wel eens weten welke Bokkers er in het verleden bij deze "manege" gereden hebben en hoe deze mensen terug kijken hierop. Ik heb kort geleden gehoord dat ze ermee gestopt zijn, weet niet of dat waar is, iemand meer info hierover? Ik weet van iig al 2 bokkers dat ze hier gereden hebben: Renske20 en Gillian. Maar ik vraag me af of er meer zijn!

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 20:06

ja ikke dus, en Gillian, en t zusje van gillian toch ook? jen op bokt toch?

zijn ze gestopt trouwens? vanaf de snelweg zie ik ze nog weleens, zag alle pony's enzo nog staan in 'de driehoek'
ben er al jaren niet meer geweest trouwens, 6 of 7 jaar geleden voor t laatst, ff langsgereden met mn pony toen ik nog in e'hoven stond met haar


heb er wel een supertijd gehad, t was wel niet zo luxe als op andere maneges, alleen een buitenbak enzo, maar heb het er altijd goed naar mn zin gehad *LOL*

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 09:33

Ik ken het wel maar heb er nooit gereden. Ik weet inderdaad van Gillian en Jennifer dat ze daar gereden hebben. En Angela Maus, maar die zit niet op Bokt... Ik weet ook niet of ze gestopt zijn, ik heb er niks van gehoord.

:D M2 + 8 :D

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 11:02

Is dat daar tegenover de veiling? Ik vroeg me vroeger altijd af wat dat nou was als ik erlangs fietste naar mijn werk, maar nu weet ik het eindelijk .

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 11:45

Oh die!! Ik heb daarnaast gewerkt; Nolte (nu stork) had daar een keet staan, waar ik als tekenaar werkte.
Op woensdag had ik dus altijd uitzicht op de lessen. Ik ben er nooit binnen geweest, maar zag er altijd gezellig rommelig uit. Volgens mij werd er ook wel leuk les gegeven.
Dit is overigens wel 15 jaar geleden *LOL*

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 12:22

ikke schreef:
Dit is overigens wel 15 jaar geleden *LOL*

Oei, Gery, dat zegt wel heel veel over jouw leeftijd Schijnheilig .

gillian

Berichten: 4393
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 15:22

Yep, ik heb daar gereden Haha!
Ik vond het toendertijd altijd heel erg gezellig daar
Ben er ondertussen ook al zo'n 4 of 5 jaar niet meer geweest.

Ik weet nog dat jij langskwam met je pony, Renske Haha!
Joke helemaal in paniek, stel je voor dat haar ponies ziek werden van jou beest Tong uitsteken

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 19:56

gillian schreef:
Yep, ik heb daar gereden Haha!
Ik vond het toendertijd altijd heel erg gezellig daar
Ben er ondertussen ook al zo'n 4 of 5 jaar niet meer geweest.

Ik weet nog dat jij langskwam met je pony, Renske Haha!
Joke helemaal in paniek, stel je voor dat haar ponies ziek werden van jou beest Tong uitsteken


Verward vreemd daar zei ze toen helemaal niets van, alleen wat een leuk beestje t was enzo

en ik kwam haar daarna nog regelmatig op zondag tegen in de bossen, en dan stopte ze altijd om te vragen hoe t met mij en mn pony ging enzo, dan was dr moeder altijd mee op flip, en nog wat andere mensen reden dan mee

denk dat de pony's die daar staan/stonden gezonder en sterker zijn dan het gemiddelde andere paard, ze staan bijna altijd buiten en lopen door weer&wind in de lessen mee, dus die kunnen echt wel wat hebben Clown

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

jen

Berichten: 3211
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 21:48

Ik heb er ook gereden ja. Heb nog niet gehoord dat ze ermee gestopt zijn :s Was wel altijd gezellig ja

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

Amable

Berichten: 9676
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 18:26

He Gillian, weet je zeker dat dat niet met mij was? Ik was toen met een vriendin en haar schimmeltje langs hun gereden om haar te laten zien waar ik reed. Joke ging idd helemaal over de zeik, kwam op Dodo op ons afgereden zwaaiend met haar zweep dat we weg moesten wezen. Echt heel raar Verward Verder wel altijd een leuke tijd gehad bij hun, vooral de eerste jaren toen Piet nog het meeste van het hele gebeuren runde.

Dat ze gestopt zijn weet ik absoluut niet zeker hoor, maar dat hoorde ik dus laatst. Maar als jij, Renske ze nog ziet staan dan zal dat wel niet, anders zouden ze de pony's wel weggedaan hebben... Voor mij is de laatste keer ook al een tijd terug, 8 jaar geleden...

Hey ikke, waarschijnlijk heb je mij dan nog wel zien lessen toen! Ik ben daar 16 jaar geleden op de woensdag middag begonnen! Haha!

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:06

Amable schreef:
He Gillian, weet je zeker dat dat niet met mij was? Ik was toen met een vriendin en haar schimmeltje langs hun gereden om haar te laten zien waar ik reed. Joke ging idd helemaal over de zeik, kwam op Dodo op ons afgereden zwaaiend met haar zweep dat we weg moesten wezen. Echt heel raar Verward Verder wel altijd een leuke tijd gehad bij hun, vooral de eerste jaren toen Piet nog het meeste van het hele gebeuren runde.

Dat ze gestopt zijn weet ik absoluut niet zeker hoor, maar dat hoorde ik dus laatst. Maar als jij, Renske ze nog ziet staan dan zal dat wel niet, anders zouden ze de pony's wel weggedaan hebben... Voor mij is de laatste keer ook al een tijd terug, 8 jaar geleden...

Hey ikke, waarschijnlijk heb je mij dan nog wel zien lessen toen! Ik ben daar 16 jaar geleden op de woensdag middag begonnen! Haha!


Bloos! en toen reed jij daar nog gewoon? djeez wat debiel zeg!

ik ben er ruim 12 jaar geleden begonnen met rijden, ook eerst op de woensdagmiddag, en daarna op de zaterdag, ben begonnen op kitty en daarna overgegaan op carlo Lachen

ik zag tijdens mn auto rijlessen, en dat was in mei dit jaar, de pony's nog gewoon buitenstaan, wel zag ik er iets vreemds aan, de bak was anders dan asnders leek wel Verward maarja je zit daar op de snelweg he, dan flitst het zo snel voorbij dus heb t niet heel goed gezien
de andere keren dat ik op dat stuk snelweg reed zag alles er nog net als vroeger uit

ik weet nog wel dat vlak voor ik daar stopte, ze ineens zo'n grote poort er neer had gezet, vond het er toen ook wat minder gezellig worden
mariska en sanneke waren er bijna nooit meer, en joke zelf gaf ook bijna geen les meer
alleen marieke en minke gaven nog les, en marieke lag me niet zo, gelukkig hadden we meestal les van minke, maargoed daar leerden we niets meer van
ik leste altijd met karin&linda donkers en hun nichtje janneke, ging uit buiten manege veel met karin om, en lisette lemain, die reed er ook maar dan eerst op woensdag en later op vrijdag
dat was heel vroeger een hele goede vriendin, door haar ben ik gaan paardrijden Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

gillian

Berichten: 4393
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 23:38

Ja die ken ik ook nog allemaal!!!
Ik zie ze alleen nooit meer, wel jammer want dat was altijd gezellig!!

Ik weet alleen zeker dat dat gedoe met Renske was, met een donkerbruine pony met blesje.
Ze heeft jou toen niet weggejaagd maar er werd zo onder elkaar wel over gezeikt Knipoog
Dat voorval met Daniëlle heb ik nooit meegekregen Knipoog

Kennen jullie heel toevallig Kitty Eeftink nog??
Die reed volgens mij op Flip.
Zij ging weg toen ik daar begon.
Staat ook op de Korze.

Ik ben btw op Flip begonnen Haha!
Cool beest was dat toen zeg Cool
Daarna ben ik overgegaan op Maya, die was toen nieuw.
Marieke lag mij ook niet zo...
Ik ben toen op de Korze gaan werken en toen kreeg ik Oeds als verzorgpaard.
Helemaal trots vertelde ik dat daar, werd ik me toch afgezeken zeg...
Een fries kan niet galloperen, hebben geen uithoudingsvermogen, zijn niet om op te rijden Verward
Het werd steeds erger, met die jaloerse meiden daar, en toen ben ik voor dat er ruzie uitbrak zelf weggegaan.
Heb daar altijd een superleuke tijd gehad!!

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 11:07

gillian"]
Ik weet alleen zeker dat dat gedoe met Renske was, met een donkerbruine pony met blesje.
Ze heeft jou toen niet weggejaagd maar er werd zo onder elkaar wel over gezeikt Knipoog
Dat voorval met Daniëlle heb ik nooit meegekregen Knipoog
[/quote]

vreemd, want ze heeft er tegen mij nooit wat van gezegd, en snap dus ook niet waarom ze dan in het bos met hun pony's wel gewoon langs mijn pony en die van vriendinnen die altijd mee gingen buitenrijden ging staan, dan is de kans op eventuele ziektes overbrengen alleen nog maar groter
en sowieso worden pony's die wedstrijden rijden jaarlijks ge-ent tegen vanalles en nogwat, dus lijkt me nogal sterk dat mijn pony een ziekte over zou brengen maar ja!

[quote="gillian schreef:
Helemaal trots vertelde ik dat daar, werd ik me toch afgezeken zeg...
Een fries kan niet galloperen, hebben geen uithoudingsvermogen, zijn niet om op te rijden Verward
Het werd steeds erger, met die jaloerse meiden daar, en toen ben ik voor dat er ruzie uitbrak zelf weggegaan.
Heb daar altijd een superleuke tijd gehad!!


toen karin&linda samen met mij Saluut, haffie in veldhoven, supertygetje op bokt verzorgt die nu, gingen verzorgen heeft joke tegen hun daar vervelend over gedaan, zo van t is of hier of daar rijden enz bang dat hun weg zouden gaan bij haar, omdat we een verzorgpony hadden

uiteindelijk zijn karin&linda gestopt met saluut, ik bleef saluut rijden, reed inmiddels ook bij v Dongen in eindhoven en nogsteeds bij joke, en ze heeft er nooit iets vervelends over gezegd

daarom zal dat over oeds ook wel zijn gezegd, gewoon flink roddelen enzo zoals ze daar zo goed kunnen Knipoog en bang dat je daar weg zou gaan omdat je ook ergens anders ging rijden

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Amable

Berichten: 9676
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 10:18

Ik reed daar nog wel ja, maar ik wist toen ook dat ik wilde gaan stoppen. Na dat voorval helemaal... Was zoiezo wel stom, mijn laatste les was precies de les voor de wedstrijd, ik reed op zaterdag, het volgende weekend zou de wedstrijd zijn dus dat kwam dan mooi uit, een mooie afsluiting. Echter, de wedstrijd was alleen voor leden en als ik geen vervolgkaart zou kopen was ik dus geen lid meer... Echt belachelijk! Had daar 8 jaar gereden, het zou precies uitkomen, die zaterdag kon er toch geen les gereden worden. Ik had al betaald en alles maar het mocht niet van Joke...

Ik ben trouwens begonnen op Hans, kennen jullie die nog? Dat was een witte shetlander, die is 1 of 2 jaar na dat ik begonnen was bij piet gestorven aan het eten van droge pulp. Boos! En daarna heb ik 4 jaar op Angela gereden, dat was echt mijn favoriet! En ook nog 2 jaar op Lovely en daarna een jaartje verschillende pony's...

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

gillian

Berichten: 4393
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:12

Dat verhaal heb ik idd wel eens gehoord Daniëlle...
Slaat dus echt nergens op hoor

Hans heb ik nooit gekend, wel de verhalen natuurlijk.
Jij hebt echt lang op Angela gereden he Knipoog
Zou die er trouwens nog zijn??
Ben stiekem wel benieuwd hoe het nu is met alle ponies Knipoog

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

Amable

Berichten: 9676
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 18:51

Ik ben ook heel erg benieuwd hoe het met de pony's is!
Tja, Angela, ik zou haar best nog wel eens willen zien, weten of ze nog leeft. Dat beestje was ook al oud... Het voelde voor mij ook echt als verraad toen ik van haar af moest.

Maar ik ben bijvoorbeeld ook heel benieuwd of bijv. Bonny nu een beginnerspony is en of er paarden bijgekomen zijn enzo. Ik durf er alleen eigenlijk gewoon niet meer naar toe, stom he... Maar het is allemaal toen zo stom gelopen, eerst dus van het terrein gejaagd omdat ik een vreemde pony bij had, toen mocht ik ineens niet meer op Bonny en daarna dat gezeur met die wedstrijd. Voel(de) me er niet echt welkom meer...

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:59

ik ben ook benieuwd hoe het met de pony's is! of Carlo er nog is, die was niet 1 van de sterkste, iig zo zag ie er niet uit, en angela was al oud, net zoals ramses en misty, en kitty, de 1e pony waar ik echt op heb gereden Haha!
geloof dat de meeste al wel vrij oud waren trouwens, behalve dan goofy die was nog jong Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Amable

Berichten: 9676
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 12:06

En Benno, dat was ook een jonkie!

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

angela333

Berichten: 369
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: eindhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 21:36

Beetje laat, maar ik zag dit en moest gewoon ff reageren.
Ik ben hier met paardrijden begonnen toen ik 7 was, reed in het begin altijd op King.
Ben na een tijdje van lovely gevallen met me hoofd op een steen (cap viel af ), en mocht van me moeder toen niet meer gaan rijden .
Leuk om al die namen van de pony's te lezen meeste ken ik nog wel.

jen

Berichten: 3211
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 22:02

Zo te horen zijn er nogsteeds lessen ofzo. Mn vader werkt er in de buurt en ziet er vaak mensen paardrijden enzo. Kwam vorige week joke, mariska en joke'smoedervolgens mij nog tegen

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 22:47

dus mariska is wsch nogsteeds samen met joke's broer dna of niet

ik kwam in t bos toen ik met desje bij v Dongen stond, hun weleens tegen op zondag, mariska, joke en ine(zo heette de moeder v joke toch?) en ine altijd heel enthousiast roepen en zwaaien enzo

zou er ook nog weleens heen willen gaan, maarja k weet niet, ben er al ruim 8,5 jaar niet meer geweest! zo lang heb ik desje alweer, de tijd vliegt echt
zo ga je op je 9e bijna 10 jaar oud met je vriendinnetje mee naar de manege(half tegen je zin in nog wel ) en moet je ff rondje uitstappen, paar maanden later ga je er zelf lessen en 13 jaar later heb je 4 paarden thuis staan haha

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

jen

Berichten: 3211
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 18:25

Volgens mij was dit dan joke's 2e kind al, toen ik wegging was ze even daarna zwanger en dat is al zon 6 jaar geleden en dit kindje was nog geen jaar oud volgens mij.
waarschijnlijk ga ik binnenkort even een kijkje nemen met een vriendin die daar ook heeft gereden Ben benieuwd hoe de pony's er bijstaan en welke er nog zijn enzo.

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

angela333

Berichten: 369
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: eindhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 21:26

Ik ben even in me fotoboek gaan bladeren en kwam deze foto tegen.
Dit is 1 van me 1e lessen bij joke en piet.
Voor de nieuwsgierige: ik ben het meisje in het oh zo schattigge blauw .
Ik weet de namen van de pony's op de foto niet meer, alleen dan die van king waar ik opklim.
[img]Afbeelding[/img]

angela333

Berichten: 369
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: eindhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 21:37

Aargh het lukt niet!
Zou iemand me kunnen uitleggen hoe ik de foto erop krijg.
In gewone taal (geen computertaal )
Alvast bedankt

Eilatan
Berichten: 7198
Geregistreerd: 22-05-04

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 15:36

Leuk om te zien zown foto! Hoe oud is die foto precies?
Maar 1tje draagt een cap en de ponys hebben ouderwets tuig op, lijkt me wel een vrij oude foto!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anomien, Bora2013, Carowl, Claudia1993_, hagelslag, Tomboy0, xRaisin en 4 bezoekers