calvados

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

calvados

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-02 17:33

ik zou graag info over deze hengst willen
ga misschien een afstamming van hem rijden....

Love the life that you live, live the life that you love


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 19:01

Afbeelding
Afbeelding
1.71m - vos - 1984

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 19:38

Wie is de vader?

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Calvados-afstammeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 11:56

Wij hebben een Calvados afstammeling van 2,5 jaar oud. Hij is nu al tegen de 1.70 aan. En het is een bruine. Ik zal binnenkort wel een foto op bokt.nl zetten.

We gaan hem 6 april (waarschijnlijk) laten losspringen in Delft. Dat is een kampioenschap voor losspringen. Ben wel benieuwd hor hoe die het daar doet! Thuis springt ie over de staanders heen. Ben eigenlijk best wel trots op hem.

Ik zou graag meer willen weten over dat paardje wat jij gaat rijden. Sam (das onze calvados) is best braaf voor een hengst, tuurlijk heeft ie weleens kuren maar over het algemeen gedraagt ie zich! Als je ook een foto hebt van hem/haar hebt, zou je die dan ook hier willen zetten.

xxxies
Syllie

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 13:18

Calvados is een hengst met veel Selle Francais bloed, ik meende dat Uriel de vader is.
De vos staat ook in de nieuwste In de Strengen, alwaar hij eveneens 'met de billen bloot gaat op het fantoom" Knipoog

Mooie hengst voor de springpaarden-fokkerij!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

KnowAtAll
Berichten: 5
Geregistreerd: 17-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 15:51


ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-02 12:19

oke bedankt voor de info

de calvados die ik ga rijden is een bruine ruin van zeker 170 hij is nu bijna 5 heeft verder geen aftekeningen alleen een klein snebje dacht ik zo uit het hoofd heb hem pas een paar keer gezien....
het is een ontiegelijke goedzak doet niks fouts en was heel braaf met inrijden... hij kan super goed lopen en springen vind die helemaal het einde of die losgesprongen heeft weet ik zo niet
zodra ik foto heb zet iker een op

Love the life that you live, live the life that you love

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 17:54

Hey Ingrid,

Heb nog een paar mooie foto's van Calvados voor je!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heb nog geen foto's van Sam, maar die komen er binnenkort aan, oké?

xxxies
Syllie

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-02 19:38

hey tanks
mooie foto's joh!!!
hoop dat luuk net zo mooi wordt haha

Love the life that you live, live the life that you love

LB_ED
Berichten: 134
Geregistreerd: 12-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 17:34

ingrid schreef:
oke bedankt voor de info

de calvados die ik ga rijden is een bruine ruin van zeker 170 hij is nu bijna 5 heeft verder geen aftekeningen alleen een klein snebje dacht ik zo uit het hoofd heb hem pas een paar keer gezien....
het is een ontiegelijke goedzak doet niks fouts en was heel braaf met inrijden... hij kan super goed lopen en springen vind die helemaal het einde of die losgesprongen heeft weet ik zo niet
zodra ik foto heb zet iker een op



hoi ingrid,

heet deze nakomeling van calvados toevallig ceasar op papier?
heb (bijna) 2 jaar geleden mijn calvados ruin verkocht.. hij was ook rond de 1.70 en bijna 4 jaar, bruin met een snepje en witte voetjes (hoeveel en welke benen durf ik zo niet te zeggen..) Ik zag dat je uit zevenaar komt, ik woon namelijk in herwen en dacht dat dit bijna geen toeval kan zijn ;) als hij het is, zou ik dan misschien een paar foto's mogen zien? ben benieuwd hoe het met hem gaat!
heet hij bij jullie ceasar of hebben jullie hem een andere naam gegeven? ik noemde hem altijd Chef :)

LB_ED
Berichten: 134
Geregistreerd: 12-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 17:37

LB_ED schreef:
ingrid schreef:
oke bedankt voor de info

de calvados die ik ga rijden is een bruine ruin van zeker 170 hij is nu bijna 5 heeft verder geen aftekeningen alleen een klein snebje dacht ik zo uit het hoofd heb hem pas een paar keer gezien....
het is een ontiegelijke goedzak doet niks fouts en was heel braaf met inrijden... hij kan super goed lopen en springen vind die helemaal het einde of die losgesprongen heeft weet ik zo niet
zodra ik foto heb zet iker een op



hoi ingrid,

heet deze nakomeling van calvados toevallig ceasar op papier?
heb (bijna) 2 jaar geleden mijn calvados ruin verkocht.. hij was ook rond de 1.70 en bijna 4 jaar, bruin met een snepje en witte voetjes (hoeveel en welke benen durf ik zo niet te zeggen..) Ik zag dat je uit zevenaar komt, ik woon namelijk in herwen en dacht dat dit bijna geen toeval kan zijn ;) als hij het is, zou ik dan misschien een paar foto's mogen zien? ben benieuwd hoe het met hem gaat!
heet hij bij jullie ceasar of hebben jullie hem een andere naam gegeven? ik noemde hem altijd Chef :)



hahahah sorry! heb niet goed naar de datum gekeken.. |o dit kan dus helemaaal niet! :=


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: maralyn en 109 bezoekers