ontdekking: knuffel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

ontdekking: knuffel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-02 17:02

zaterdag morgen ging ik in het gras zitten in de wei, en toen kwam expensive bij mij en toen ging ie zo blazen met zijn neusgaten bij mij (dat hij mij lief vind) dus ik zo terugblazen Clown hij drukte zijn neus in mijn gezicht en begon met z'n lip over mijn gezicht heen te wiebelen Clown Haha! en toen begon ie mij te likken (in het gezicht, getver) maar wel heel lief

als je de tijd voor hem neemt is het echt een knuffel, vroeger bij de vader van een vriendin (vorige eigenaar) was ie dat ook, gingen ze elke avond knuffelen
maar hij had dat nog nooit bij mij gedaan

echt zo lief Lovers *LOL* *LOL*

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch



Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 19:05

ahh wat lief Lovers Lovers Lovers

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 21:58

Wat lief!
En gewoon in de wei, terwijl hij dus ook simpel weg kan lopen en niet per se bij jou hoeft te blijven... echt een scheet.
Dat blazen herken ik wel, doet Cerise ook.
Mijn man is bijna twee meter, best lange kerel grijnz.
Laatst stond hij in de ingang van de stal, legde Cerise haar neus op zijn schouder en blies hem zachtjes in zijn nek.
Ondertussen aaide Peter haar hals, echt heel lief.
Twee ondeugende lummels die zo helemaal in elkaar op gingen. Lovers
Volgens mij ging het bij Expensive net zo!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-02 22:21

dorine, het zal me niet verbazen als peter dadelijk ook nog helemaal paardengek is... geweldig zeg!
en toen ik wegliep kwam expensive achter mij aangelopen, best zielig om dan weer weg te gaan maar je kan moeilijk de hele tijd blijven zitten daar

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BritHittepit, DDDara, Donnatella, Gigixponys, Kirrietje, laura22, Noukie123, rover_, Unicorn79 en 115 bezoekers