dance valley

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

dance valley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 17:27

nog 1 (warme) dag en dan is het weer zo ver......dance valley. Ik ben benieuwd of er nog bokkers heengaan.
ik heb er echt weer zin in!

Z1+1


Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 17:28

ik zou eigenlijk wel gaan, maar ik kon geen vrij krijgen van mijn werk helaas. mijn hele vriendengroep gaat dus wel zonder mij helaas. snik

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 19:32

Ik heb mijn kaartje vandaag verkocht. Gisteravond laat op marktplaats gezet en begin van de middag verkocht. Ikl wordt de hele dag al gek gebeld, terwijl het nieteens uitverkocht is! Ik ga morgen naar the Gaypride in Amsterdam Haha! Hahaha leek me ook wel eens lache.

geen

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 19:34

ik ben zeker weer van de partij !!!

ben nu 4 x geweest en 4x heb ik het super naar mijn zin gehad !!
dit jaar heeft mijn vader gelukkig weer kaarten gekregen dus kan ik weer gratis heen !! Haha!

al een outfit klaar Petrabonanza?
ik moest vandaag nog even snel shoppen maar heb ik bij elkaar gezocht ...
hoop dat het niet zo extreem warm word als vorig jaar Scheve mond er is gelukkig wat regen voorspeld ....

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 21:10

veel plezier peeps, dat wordt op het ijsblok zitten Haha!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 21:31

*zucht* ik had ook zoo graag gewild, maar moet werken en kon niemand vinden om mee te gaan Scheve mond

17 mensen vinden dit leuk

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:20

Ik wilde ook.. maja kon geen vrij krijgen..
Zal ook wel lastig worden om naar mn werk te komen met die drukte..
Ik weet nog een paar jaar teruig stonden onze paarden op een land precies naast dance valley, wij erhene op die beesten te controleren (hadden dat al aangevraagd ofzo, dus mochten erheen) lekker paardjes controleren op een lekker muziekje 8) heerlijk!

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

Patricia20
Berichten: 1389
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 23:32

heeej petra Tong uitsteken

ff ontopic (sorrie Tong uitsteken )
paar weken geleden buitenrit gemaakt ik op lail lau op bo Haha!
was echt super gaaf!!
vond ut lief dat het mocht want dan kon ik lekker op laila haha Tong uitsteken
bo is echt super snel man ik erachter aan met laila hobbelend Tong uitsteken
was heeeeel leuk Haha!

groetjes patricia

(L) Chicka & Spooky (L)

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 23:48

Pellie schreef:
veel plezier peeps, dat wordt op het ijsblok zitten Haha!



dank je !! ...
haha ik verwacht het wel alhoewel er wel wat regen voorspeld is (wat ik niet erg vind zolang het ook maar af en toe droog is)

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 01:03

en.... hoe was het?

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


Kendera

Berichten: 892
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 01:20

Ik ben net terug! Haha! Het was erg gaaf... geen regen gehad, alleen op de heenweg! Lekker weer, goeie muziek... echt een topdag! Haha!

Wie zijn er nog meer geweest??

"Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven anders wordt t niks"

http://www.vanesjuh.nl is online!

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 10:58

Ja ik ben geweest!! Echt supermooi weer, lekker zonnetje! Super muziek en wat een sfeertje zeg!! Heel apart. Ik was er nog nooit geweest maar zoiets moet je meegemaakt hebben. Iedereen loves iedereen *LOL*, iedereen is vriendjes en je voelt je echt samen. Overal bloemetjes en dan werd geroepen Plingance Valley, show me some love!* Haha!
Als je moe was ging je gewoon zitten, lekker chillen in het zonnetje en iedereen danst gewoon om je heen, echt geweldig.
Hele ervaring!!
Wel pokke-einden lopen hoor, alleen van de auto en terug al 5 km. Ik heb nog paardjes zien staan onderweg trouwens, van een bokker??
Op het laatst dat vuurwerk was mooi met die lasers en Carl Cox draaide als laatste op de Main stage, daar heb ik verder niet echt veel van meegekregen, was een beetje ver heen Schijnheilig maar t was te gek!
De hardstage HQ was ook te gek.

Ben benieuwd of Mysteryland ook zo is maar dat schijnt toch ander sfeertje te hebben.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 11:07

Hier 20 kilometer verderop kan je de basedrums horen!

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 11:43

Citaat:
Iedereen loves iedereen , iedereen is vriendjes en je voelt je echt samen


Goh hoe zou dat nou komen Tong uitsteken

Citaat:
Ben benieuwd of Mysteryland ook zo is maar dat schijnt toch ander sfeertje te hebben.


Ben al wel 2 x op DV geweest, nog nooit op ML maar reken maar dat het andere sferen zijn.

Hoezow was je ver heen? Scheve mond?

Tong uitsteken Tong uitsteken

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 11:47

ik ben erlangs gereden over de A9, heel langzaam i.v.m. met de file....

Ik kreeg het al benauwd toen ik al die duizenden auto's op die parkeerterreinen zag staan, zoveel mensen bij elkaar, ik zou nooit naar zo'n evenement durven gaan

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 13:44

ML valt helaas samen met Lowlands, ik vond dat ook altijd een leuk feest. Er komt idd een iets ander publiek, DV is toch wat voor ouder volk in het algemeen Lachen Ik vond de sfeer op DV ook altijd erg relaxt maar ga tegenwoordig naar Nature One in Duitsland, het scheelt bijna de helft geld en je hebt er 2 nachten feest voor.

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 19:28

Miss_Blimm schreef:
Ben al wel 2 x op DV geweest, nog nooit op ML maar reken maar dat het andere sferen zijn.

Hoezow was je ver heen? Scheve mond?

Tong uitsteken Tong uitsteken


Hahaha, tja ach. Hier en daar word je in een vriendenclubje getrokken he?
Lekker gezellie! Paar drankjes erbij en party compleet! Hoewel ik ook maar even ben gaan zitten. *Suus gaat t wel, wil je wat water, hallo?? Ben je er nog? Voel je je wel goed??* Haha!

Ik kon me nooit een voorstelling maken van de jaren 60 met de Flower power enzo maar ik denk dat het zoiets wel geweest zal zijn. Love, peace and happiness!!
Ja iedereen houdt van iedereen! Geweldig! Fantastisch om een keer meegemaakt te hebben! Die vallei is echt mooi zeg! Als je van bovenaf naar beneden kijkt. Wel een eind klimmen op je hakjes maar ja, daar voel je op een gegeven moment niks meer van. Knipoog

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 20:36

Ik de paarden controleren op het land (naast de A9) hoorde al die muziek, jalours
Allemaal mensen die op de manege langskomen en vragen hoe ze het beste bij dancevalley kunnen komen, nog jalourser..
steeds harder die muziek.. vet!!
Maja toen ik rond 12 uur ('s nachts) nar huis reed kwam ik in een stuk file terecht.. gelukkig ken ik het daar prima dus ik was lekker snel thuis, waren wel eenb paar gasten die achter me aanreden en daarna toeterde en bedankten! lief haha! Haha!

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 20:43

Ik ben wel eens op ML geweest, maar in de tijd dat het nog 's nachts was.
Toeb was het wel erg leuk, maar op DV is toch een wat ouder publiek, en dat spreekt mij meer aan.

Jaike, wat ben je toch een topper!

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 20:52

Jep ik ben ook geweest samen met cielito lindo en tabasco en vond het helemaal te gek!!!!
Wat een super sfeer (er is wel even gevochten en dat was wel jammer) maar verder echt een heel leuk feest. Het was voor mij de eerste x op een groot feest, ik ga volgend jaar zeker weer Lachen
Vooral de diversiteit van de verschillende dance stijlen sprak me erg aan, hoewel ik het meest bij de hq en main heb gestaan, lekker dansen. Ook super dat je lekker kon gaan zitten als je moe was.

Verder echt mijn ogen uitgekeken naar de types mensen die er rondlopen, alleen daar al kun je de hele dag aan besteden, echt geweldig *LOL*
Er zijn ook foto's gemaakt, dus zodra die erop staan en ik ze kan vinden Knipoog link ik ze ff

Zeker een aanrader, volgend jaar ga ik weer *LOL*

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 21:03

Okej dan, meeting @ Qlimax Haha! grinzzzz 27-11-04 Arnhem

Mijn eerste DV was trouwens die met die klote terugreis dat mensen onderkoelt waren enzo heb toen idd wel erg erg erg lang over de terugreis gedaan en was nog niet eens in Zwolle maar in Leiden Haha! grinzzz

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 21:12

Vriendjes van mij zijn er heen geweest en hebben het erg naar hun zin gehad, ikzelf moest natuurlijk werken Boos!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 21:18

Citaat:
Vooral de diversiteit van de verschillende dance stijlen sprak me erg aan


Dat is het fijne van buitenfeesten, je kan makkelijk gaan en staan waar je wil wat betreft de muziek Lachen

Locanda

Berichten: 2612
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Noord-Holland en Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 22:48

Vriendin van mij is erheen geweest, wel lol gehad.
En ik nog een paard erbij te doen ... ZUCHT

Because the line between wrong and right, is the width of a thread from a spider's web. The piano keys are black and white, but they sound like a million colors in your mind.

http://www.lucies-paardenadvies.nl De basis in balans.Bewust trainen omg NH en midden Nl.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 00:17

Miss_Blimm schreef:
Okej dan, meeting @ Qlimax Haha! grinzzzz 27-11-04 Arnhem

Mijn eerste DV was trouwens die met die stinkmodder terugreis dat mensen onderkoelt waren enzo heb toen idd wel erg erg erg lang over de terugreis gedaan en was nog niet eens in Zwolle maar in Leiden Haha! grinzzz


Nagelbijten / Gniffelen dat was bij ons de laatste... dat organisatie gezeik was de druppel hoor... maar we vonden het ook wel weer iets hebben om met zoveel mensen die 12 kilometer lopend af te leggen. je moet dus je gaat... ja dat was wel speciaal. Lachen

er is nog gevochten? Scheve mond dat hoort op DV echt niet thuis hè?

volgens mij is bengel nog onder de indruk, was wel benieuwd naar haar VIP verhaal Lachen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Amazonbot, Blue_flower, DemiSisa, eva1969, Facebook, GoogleAdsense, Hjartje, joyce83, L_Flo, laura22, miereneter, Niwla, rollyjogered, SparkYY_8, Vavane en 188 bezoekers