Sta bijna te juichen na een diep dal.. (lang)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samirah

Berichten: 1145
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Sta bijna te juichen na een diep dal.. (lang)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 23:45

Ja Mira gaat zo goed vooruit en heb zo'n topdag met haar gehad dat ik kan juichen!!!

Ze is herstellende van een peesblessure die ze 3 maand terug opliep. (een lichte vlgns DA) Na kleine ups en grote downs looptze nu al 1,5 a 2 maand helemaal goed. We zijn nu aan de hand wat aan't opbouwen en dat gaat perfect. Het is niet warm of dik meer ( ook niet na aangepaste arbeid) en ze heeft er weer lol in
vandaag even aan de longe gehad om te kijken hoe ze daar liep.
Mevrouw Mira is weer helemaal terug en gaf een super dressuurdemonstratie aan een simpele longe Lovers nu straks nog onder het zadel Tong uitsteken
Yes she's back! mijn vechtertje *LOL*

Na afloop lekker buiten aan de hand uitstappen en kwamen we nog een trotse buurman tegen die ook helemaal weg is van mijn paardje. Wie nu niet Schijnheilig Tong uitsteken
Ze starten daar nu een kleine pensionstal en de bak (vandaag met hindernisjes erin )ligt langs de weg waar ik met mira liep. Das dus feest want als mijn knollie een hindernis ziet wil ze springen, ze was zwaar beledigt dat t niet mocht maar na wat discussie liep ze weer mee. Heb moeten beloven dat als ze weer helemaal goed is ze weer iets mag springen (over eenjaar ofzo).

Terug thuis lekker verzorgd en nieuw spul tegen de jeuk uitgeprobeerd want mevrouw heeft iets wat op zomereczeem lijkt en haar deken heeft ze gesloopt Bloos!
Na haar weer in de wei geparkeerd te hebben ben ik een poosje blijven kijken. Het leek wel of ze geen jeuk meer had OK dan! ik heb ruim 15 min. staan kijken en ze heeft haar staart en koppie geen een keer bewogen vanwege de jeuk of de vliegen. Ze stond gewoon lekker te eten en keek niet op of om. Ik stond met open mond te kijken, geloofde gewoon niet wat ik zag. Ik ben hierna bijna juichend naar huis gegaan.

Nu nog de osteopaat en een peesscan voor de zekerheid en dan hoop ik het medische boekje voor een hele poos dicht te kunnen doen. Als alles goed gaat hoop ik in september er voor het eerst weer op te klimmen voor een klein stapritje. En mag ze in oktober zeer waarschijnlijk verhuizen maar dat weet ze nog niet Knipoog

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 00:37

Fijn dat het zo goed gaat OK dan! .

c_alsemgeest

Berichten: 20679
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 11:45

achter de wolken schijnt dus toch de zon Haha!
leuk dat het nu zo goed gaat, en succes verder Knipoog

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 11:55

heel leuk dat het weer zo goed gaat. Hopen dat ze over een tijdje weer lekker sprongetjes mag maken. Veel succes verder!

Sammetje_

Berichten: 2065
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: ♥ Op een heel mooi plekje ♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:56

Haha suuuper Haha!
Mijn pony loopt inmiddels ook steeds beter naar lange kreupelheid..
Ze heeft zelfs weer lol in galoperen..
En rare sprongen maken hoort er weer helemaal bij Tong uitsteken
Veel succes en plezier nog!!