hi caballo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cl@udia

Berichten: 229
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Bredoah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-01 23:48

ik zag dat je in us of a woonde, grappig Knipoog
hoe ben jij er verzeilt geraakt?
ik heb zelf in nebraska en south carolina gewoont, en miste nederland behoorlijk al die tijd (heb jij dat niet?)
maar nu ik terug ben moet ik zeggen dat ik wel een beetje cultureshock heb, en wat een ^%$%#$$%#%$#%$ winter !!
texas lijkt me iets beter te wonen dan SC of NE,
hoelang woon jij daar al?
(ben gewoon nieuwschierig dus heheh)

groetjes !


Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 02:06

Ik vind het heerlijk hier Claudia Lachen Ik zou ook absoluut niet meer terug willen. Ik woon hier nu 5 jaar en ik denk dat ik niet meer zou kunnen wennen in Nederland Lachen Ik ben hier met een Texaan getrouwd. En we hebben een huisje in "the country". Maar ik ben niet de enige hier op bokt uit Texas. Pril komt ook uit Texas. Als we een beetje bij elkaar in de buurt zijn dan gaan we een mini Texas Boktmeeting houden *LOL* Lijkt me wel heel gezellig Party!! Hoe lang heb jij hier gewoont Claudia (in NC en NE dan)?
groetjes Caballo...

cl@udia

Berichten: 229
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Bredoah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-01 00:30

oh leuk pril ! ook al een redneck Knipoog
ik was ook met een amerikaan getrouwd, vandaar dat ik er zolang gewoont heb, ik ben meer dan 13 jaar weggeweest in totaal, in het begin vond ik het wel leuk, maar toen er kids kwamen werd het minder leuk om telkens te reizen (m'n ex zat in de airforce) en ik vond usa ook echt niet zo geweldig, vooral SC was waardeloos,
maar ik woonde ook in the country, dat mis ik wel, de paarden in de "tuin" een lekker groot huis, zwembad, en altijd de zon (beetje teveel zon in de zomer)
ik had ook leuk werk daar, en er was veel minder gezeik dan dat er in nederland is.....
het hangt ook een beetje van de staat af, ik vond de eastcoast veel meer civilised, texas ben ik nooit geweest trouwens, wel arizona (vegas!!) colorado, all of the heartland, en van SC naar het oosten toe
ik bleef heimwee houden hoor, en dropjes, stroopwafels, de markt, ergens een bakkie doen, m'n moeder, en wat dat betreft ben ik hartstikke blij dat ik weer terug ben!
en hoe komt pril in texas verzeilt?
wat gaaf zeg dat jullie elkaar via bokt tegen zijn gekomen Knipoog


Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 20:09

Hai Claudia! Mijn ouders gingen hierheen verhuizen, dus ja toen ging ik ook maar mee he! Nou ik heb er absoluut geen spijt van, leven is hier 10 keer beter dan in nederland, maar wij wonen dan ook wel op een heel mooi stekkie, paardjes "in de tuin" mooi weer, leuke vrienden hier, Nederland ziet mij niet meer terug haha!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-01 20:16

Ik weet waar je het over hebt Claudia. Lekker effe slenteren op de markt is er niet bij of een broodje kroket uit de muur trekken bij FEBO Verdrietig Gelukkig zit er wel een Hollands winkeltje in de buurt met puur Hollandse dingen Lachen Dus ook de stroopwafels en de dropjes en zelfs kroketten Kwijl Kwijl Ik heb een zus bij me in de buurt wonen waar ik ook regelmatig bij ga buurten en andersom. Ik denk ook dat Nederland mij niet meer terug ziet Haha! Ik ben alleen in Louisiana en Mississippi geweest, dus ik weet niet hoe het in andere staten is. Ik vind het heerlijk hier in Texas en ik zal hier waarschijnlijk wel blijven zitten *LOL*
groetjes, Caballo Party!! Party!! Party!!

cl@udia

Berichten: 229
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Bredoah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 12:17

nou mooi om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben daar hoor Knipoog
ik ken eigenlijk ook meer nederlanders die het wel leuk vinden in usa dan omgekeert, en hier zegt iedereen dat ik gek ben om in nederland te willen wonen, maar tot nu toe ben ik heel erg blij om weer terug te zijn hoor, maar wie weet ooit later...
in ieder geval nice to have met you ma'm Knipoog)
(allebei)

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 18:48

Same here Claudia Lachen Oooooh, maar wat had ik graag vandaag in Amsterdam koninginnedag gevierd Verdrietig *LOL* Dat mis ik dan weer wel hoor Verdrietig Maarja, het gaat zo moeilijk om effe voor een dagje over te komen.
groetjes caballo Party!! Party!! Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 9 bezoekers