Telefoon laten ontlocken of niet?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Crista

Berichten: 3017
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Telefoon laten ontlocken of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 20:25

lang verhaal maar okee....

heb nu een T-mobile telefoon maar die vond ik niet leuk meer en te duur dus wilde ik een andere telefoon + provider (pre-paid) maar wel m'n nummer mee nemen
dus heb ik gekozen voor vodafone...smsen voor 11 cent ofzo en bellen voor (da's wel duur maar die ik bijna nooit) 45 cent...ookee ik die telefoon genomen maaaaaar die is gesimlockt...
opzich niet erg dus ik wilde me nummer meenemen krijg ik vandaag een sms-je van T-mobile....NU sms-en voor maar 9 cent en bellen voor maar 20 cent!

ja.......wat moet ik nou?????????? wil eigenlijk veel liever bij T-mobile blijven maar heb wel een onwijs duur vodafone toestel liggen wat nu dus niet wordt gebruikt.....

zal ik mijn vodafone toestel laten ontlocken of toch overstappen en als ik hem zou laten onlocken wie weet er waar je dat kan laten doen wat het kost en wat de risico's zijn????

gr. Crista

If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts


Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:42

Ik zou even kijken naar de voorwaarden van vodafone...

Ik heb bijvoorbeeld een gesimlockte nokia 6600 met 2 jarig t-mobiel abonnement, maar na 1 jaar kun je die telefoon gratis laten ontlocken... misschien is er voor jou ook wel zoeits.. gewoon even nalezen.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:48

Volgens mij kun je via Vodafone ook je telefoon laten unlocken, maar dan kost het ongeveer €50-€60 dacht ik...


SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:49

als ze prepaid zijn, maakt het niet zoveel uit.
Je kunt beide simkaartjes leegbellen/smsen.
of heb je een 'kaal' toestelgekocht zonder simkaart?
In princiepe is een simkaart van een provider en die blijft bij dat nummer.. >;) of ben ik nou gek >;) Blond


Crista

Berichten: 3017
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 21:02

nee ook bij prepaid kun je je nummer meenemen...en dat wil ik dus graag....en een jaar wachten sorry daar heb ik ook geen zin in.....

If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amsterdam10, BLEXBot, fransje23, Gaabje, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Jenn_Mellow, Maaikevdk, Plonspony, XXInKA en 47 bezoekers