Nieuwe cap, kleur?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Nieuwe cap, kleur?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 20:32

Ik heb een blauw rijjasje (wat eigenlijk wel een x aan vervanging toe is...) en wil een nieuwe cap kopen, heb nu een zwarte, en wil een Harry's Horse Hi-Light (nep-pikeur). Die hebben ze dus ook in het blauw. Is dat een beetje te combineren (dus geen hele rare kleur blauw) of vinden jullie een zwarte cap en een blauw jasje niet heel ergerlijk?

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful


m0on

Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:16

ik vind een blauw jasje en zwarte cap echt niet lelijk!
anders zou ik eerder een zwart jasje erbij kopen..

gezegde: prins op het witte paard...

'' heb ik het ff makkelijk, k heb 2 in een Haha! ''

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:19

Als het een beetje dezelfde blauwtint is (denk het wel... is toch beide redelijk donkerblauw) zou ik een donkerblauwe HH-cap bij je donkerblauwe jasje kopen !
Ik vind het persoonlijk veel mooier als jasje en cap dezelfde kleur hebben, dus of beide donkerblauw of beide zwart.
Maar aangezien je schrijft dat je jasje ook aan vervanging toe is... kun je ook overwegen om er een zwart jasje bij te kopen... dan kun je de kleur outfit kiezen die je zelf het mooist vindt Lachen !

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).


Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:30

Idd. Als je een blauwe cap koopt, heb je misschien ook nog de kans dat je (nieuwe) blauwe jasje verkleurd door de was ofzo... Gewoon zwart kopen, en als het kan dan ook een zwart jasje. Vind ik netjes staan, een zwart jasje, zwarte laarzen, zwarte cap, witte blouse en witte rijbroek.Strak in pak Tong uitsteken

En wie rijdt daar op zijn paard door de prairie?

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:33

Ik vind zwart met alles mooier eigenlijk. Maar ik vind een blauw jasje met een zwarte cap niet storend. Een blauwe cap zou ik persoonlijk niet doen.

Karamell

Berichten: 1299
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:36

Ik vind blauw op zich een mooiere kleur, maar voor een wedstrijdtenue zou ik gewoon alles netjes zwart houden
Denk niet dat een zwarte cap op blauw jasje storend is, want dan zou je maar weinig aan kunnen doen bij het rijden Haha!
Laatst bijgewerkt door Karamell op 07-08-04 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:49

Ik zou gewoon dezelfde kleur als je jasje kiezen. Als je een nieuw jasje neemt en je koopt een zwarte, zou ik ook een zwarte cap nemen, maar als je je blauwe jasje houdt of een nieuw blauw jasje koopt dan zou ik kiezen voor een blauwe cap...

More

Berichten: 3120
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 22:03

Ik zou ook net als lintjuuuh zegt dezelfde kleur cap als je jasje nemen of dezelfde kleur jasje als de cap hihi

Utah is mijn topper!!!

ancy_is_cool
Berichten: 62
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 22:29

Heey.. Ik zelf vind een blauwe cap niej zoo mooi... Ik ken iemand die heeft bloemetjes ofzoo op z'n cap.. das egt lelijk gewoon.. En voor wedstrijden is het wel mooier ( vind ik ) zwarte cap zwart jasje ( die blauwe van jou moet vervangen worden) zwarte laarzen. witte blouse en witte broek idd mooier net zolas iemand andres al zei!! ( Tong uitsteken:P ) noujah~!!! Dat is mijn mening

Ancy en Floris 4 EVAHH

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 22:40

Je kunt proberen een mooie regeling tussen de kleuren houden bevoorbeeld :
zwarte cap - witte plastron - zwart jasje - witte rijbroek - zwarte laarzen

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 10:04

Blauw!! Echt, ik vind een blauw jasje chique. Iedereen heeft zwart. IEn dan idd Met blauwe Cap, in goede kleur. En das nie eens zo gemakkelijk. Ben nu ook opzoek naar een blauwe veiligheidscap die bij mijn jasje kleurt, en das dus tot nu toe enkel de GPA........
En mocht ik dan echt geld over hebben, komen er ook nog een paar blauwe laarzen!!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 10:55

Vorige week heb ik ook een nieuwe cap gekocht, een blauwe van IRH
[VvdD] Zo'n gave cap gekocht
Ik heb ook een blauw jasje, blauwe BP en daarom wilde ik ook een blauwe cap. Dat is een nét iets mooier geheel zo.

Toos paardloos

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 12:19

Hey !! Hebben ze die ook in het blauw!!! Mooi!! Deze vind ik op mijn hoofd beter kwa pasvorm als de GPA!!
En als jij hem mooi vind, dan zal het idd wel een mooie kleur blauw zijn. Is mijn probleem ook gelijk opgelost, Veerle bedankt OK dan!

happyjoyce

Berichten: 4495
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 22:52

Als het een beetje dezelfde kleur is als het jasje zou ik een blauwe kopen.
Ik heb ook een blauw jasje en een blauwe cap.
Ik vind het mooier als het jasje en de cap dezelfde kleur hebben.

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 19:51

ik zou alles in zwart-wit houden, dus zwarte laarzen, cap en jasje en witte broek en bloes, evt plastron... Blauw vind ik een mooie kleur, maar niet voor cap

Live your dreams


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anji, Eva1975, herr_balou, Mars, Vagabondo, winnetou4502 en 89 bezoekers