Meeting met Sonja en Miran

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikke

Berichten: 37546
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Meeting met Sonja en Miran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 13:34

Gisteren bij Sonja en Miran geweest. Ik zou toch in de buurt naar een NVVR-avond gaan, Sonja wilde ook wel en bovendien is Sonja's stalbaas een oude kennis van me en die wilde ik ook wel weer eens ontmoeten.
Dus Ikke in de Disco op naar Alphen. De routebeschrijving was van het type blind-achterna-rijden dus dat was al geen probleem. Op het erf liep ik al gelijk Sonja tegen het lijf, mar die stond te bellen *LOL* dus ik kijk even rond en loop gelijk de stalbaas tegen het lijf. Aangezien we elkaar in het verleden regelmatig tegen kwamen, moest hij natuurlijk even vertellen hoe de zaken ervoor stonden. Van een gezamelijke kennis wist ik al dat het goed met hem ging, maar het is toch wel leuk om dit ook eens te zien.
Ondertussen was Sonja uitgebeld en konden we dus even kennis maken. Sonja's levensgezel, Dick (goed geschreven?) was er ook dus die kende ik ook meteen. Miran was aan het rijden op haar, lekker eigenwijze, maar mooie Haflinger. Leuk paard om te zien, kon netjes lopen, maar had een voorgeschiedenis waardoor ze zich gedroeg als een juist ingereden paard, terwijl ze al elf is, eigenlijk is ze ook nog maar net ingereden. Maar volgens mij gaat dat wel goedkomen.
Vervolgens bij Milena en Leonardo gaan kijken. Milena is een leuke Fjord zoals een Fjord moet zijn, vind ik. gezellig, nieuwsgierig beest en, uiteraard, dol op eten. Leo is een KWPN, maar toen ik hem zag vond ik hem nogal wat engels volbloed trekjes hebben, dat klopte ook wel, zat er nogal wat in. Maar toch KWPN dus. Maar wel een gezellige knufflkont die meteen utgebreid wilde weten waar ik zoal naar rook.
Ik vond het paarden die bij hun eigenaars passen. Soms zie je dat wel eens dat mensen een paard kopen en dan vraag ik me af waarom nou dat paard? Later blijkt dan vaak dat ze ook helemaal niet tevreden zijn met het paard. Ik geloof niet dat dit bij Sonja en Dick het geval is.
Daarna via de andere paarden naar de stalbaas gegaan voor een bakkie koffie en gezellige verhalen uit heden en verleden.

Sonja zou voor eten zorgen voor we naar de NVVR-avond zouden gaan. Nasi met sateh en foe yon hay (schrijf ik dus verkeerd), daar wil ik nog wel eens voor terug komen. En uiteraard kletsen over paarden.
Milan wist de weg naar Woubrugge, waar de NVVR-avond was, dus zij voorop. Nou, dat was doorijden om bij te houden. Disco's zijn nou eenmaal geen stoplichtracers, dus dat was gassen om erbij te blijven. Maar zonder kleerscheuren aangekomen en dat telt.
Het was zo gezellig, dat we pas om twee uur buiten stonden, en ik dus nog 1 1/2 uur te rijden had. Kortom ik lag om half vier in mijn bedje.

Sonja, als nog eens iets te rijden zoekt, hier in het bos kun je drie dagen wegblijven *LOL*

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 14:29

Klinkt erg gezellig ikke! Ik weet niet wat ik verder nog aan toe moet voegen, maar wat zijn Disco's?? Lachen

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 19:53

Een of ander type Landrover, XoNo. In ieder geval niet snel, want ik reed helemaal niet zo hard. Ik kijk eens in mijn spiegel, zitten de volgende lichtjes echt een heel stuk achter me...
Sheril is overigens al 12 Gery, sinds een dag of 5. Ondanks het eigenwijze ben ik wel heel blij met haar Lovers .

Ik vond het ook heel gezellig, ik ga in ieder geval lid worden! Het was inderdaad wel laat, moest er weer op tijd uit omdat de weg naar stal afgezet zou worden omdat er een hardloopwedstrijd was Frusty Lips are sealed .

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 20:29

leuk hoor het was dus wel gezellie ben ook wel eens benieuwd naar je haflinger miran en naar de paardjes van sonja!!!

ikke

Berichten: 37546
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 21:35

Was het nog gelukt om op tijd op stal te zijn? Ik moest daar nog wel even aan denken toen ik in bed dook, blij dat ik er niet zo vroeg uit hoef.
Overigens, vanmiddag nog even wezen rijden met m'n paardje. Haar conditie is welliswaar niet best, maar ik had er weer aan te houden, moest haar tot drie keer toe tot de orde roepen, anders was het weer op een race-partij uitgedraaid.

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 21:54

Ik was net op tijd gelukkig.
Had ze zeker de lente in haar bol, ikke?

Samantha, we moeten echt een keer wat afspreken!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 15:32

ja dat moeten we zekker een x doen Pling

Anoniem

Re: Meeting met Sonja en Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 18:04

ikke schreef:
Ik vond het paarden die bij hun eigenaars passen. Soms zie je dat wel eens dat mensen een paard kopen en dan vraag ik me af waarom nou dat paard? Later blijkt dan vaak dat ze ook helemaal niet tevreden zijn met het paard. Ik geloof niet dat dit bij Sonja en Dick het geval is.


Klopt, Dick snuffelt graag en ik eet graag *LOL* hahaha, de spijker op z'n kop!

Ik vond het keigezellig (goh, zou het daarom een beeeeetje laat zijn geworden Dromen ) en Gery is een lekkere eter, dus die mag nog vaker komen happen! Je weet nu de weg, dus je komt maar! Zeker in de zomer kan je paard hier ook best terecht, dus als je eens zin hebt in Langevelder Slag met strand, of Amsterdamse Bos (bij Renske).....

Werk jij eigenlijk fulltime Gery? Ik heb binnenkort nl. vakantie, en Dick niet, dus ik kan best een paar daagjes met de paarden weg om ergens te rijden..... (Leo kan ook mee, dus als jouw paard niet in conditie is.....)
Let me know....

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 18:56

Hoi Gery, Miran en Sonja,

Op de vraag zaterdagavond: wie ben jij dan op Bokt? Nou, Apple dus. Ik ben nog niet zo lang op Bokt, vandaar dat jullie me nog niet kenden.
Ik heb trouwens met die harde wind nog even nagedacht over hoe dat dan moet in praktijk met je kaart en je kompas te paard maar daar ben ik nog niet helemaal uit Verward (ene hand je kaart, andere hand je kompas, wapperende kaart, schrikkend paard en voordat je op de kaart hebt opgezocht waar je bent ben je al in volle galop thuis gekomen - of bij je trailer - *LOL* ).
Mochten jullie trouwens nog foto's van onze vierhoevige schoonheid willen zien stuur dan maar een PB-tje voor het adres van haar website.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 16:40

Je bent welkom hoor Samantha! Kom gezellig een keertje kijken!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 19:46

is goed hoor sonja. ik kom echt een keer langs als het met mystery allemaal wat beter gaat en hij geen raare dingen meer doet Pling