HIPPIADE - Afgevaardigden Verenigingskamp.sch.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

HIPPIADE - Afgevaardigden Verenigingskamp.sch.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 17:37

Oftewel Haha! ... zijn er op Bokt mensen die met hun rijvereniging door mogen naar de hippiade met het verenigingskampioenschap?

Ik mag voor de Marleruiters op de Hippiade weer gaan springen. We zijn met de club 5e geworden op de gelderse kamp.sch. in Dronten.
Het was voor het eerst dat we weer aan de verenigingskamp.sch. meededen met de rijvereniging. Het was echt heel leuk en ook best wel spannend.
In het springen hadden we 3 van de 4 ruiters foutloos (waaronder ik en Mercurius mijn superbrave paard Lovers ) En de dressuur ging ook erg netjes.

Met het 4-tal waren we ook 5e maar daar mogen we niet mee door.


HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 18:14

gefeliciteerd!
friesland doet dat volgens mij niet...

*

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 18:18

Gefeliciteerd!
Veel succes op de Hippiade!

Don't dream your life, live your dreams!

Spaikey

Berichten: 1307
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:00

Wij weten het nog niet moeten nog eerst naar de limburgse voor het verenigings kanpioenschap en das de 21 ste. Spannend. Dus nog effe wacghten hoop van wel hebben wel een super sterk team zowel met springen als dressuur.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:03

jep, wij mogen door!! wij waren kampioen, alhoewel er maar 2 meededen haha, NH eindigt nooit best
2 waren foutloos, 2 hadden 1 balk(klasse B,2xL en M)
dressuur: 175/171/166/159(klasse L1,2xL2/B)
ik moet L springen(spring inmiddels wel M,dus dat zal wat worden...dan let ie helemaal niet meer op!)

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 17:36

verder niemand? Verward

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 17:59

Gefeliciteerd en alvast veel succes! Ik had zoiets ook erg leuk gevonden, maar volgens mij doen ze dat idd niet in Friesland.. Boos! Hoe werkt het dan precies? Rij je met leden van je eigen club tegen leden van een andere club en wie dan het hoogste eindigt mag naar het NK?

- Edelweiss (Cicero vd Paemel x Sydney) L&M springen, L SGW
- Karolina (Arezzo x Matterhorn) > fokadvies gevraagd! https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=1943770

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:17

marije1987 schreef:
Gefeliciteerd en alvast veel succes! Ik had zoiets ook erg leuk gevonden, maar volgens mij doen ze dat idd niet in Friesland.. Boos! Hoe werkt het dan precies? Rij je met leden van je eigen club tegen leden van een andere club en wie dan het hoogste eindigt mag naar het NK?



ja zoiets *LOL* gewoon ene team
4 springers en 4 dressuurders Verward Knipoog
alle 4 de dressuur telt en de beste 3 springers tellen!! nouja wie het hoogst eindigt
dus elke vereniging moet dan wel 4 dressuurruiters en 4 springers(eventueel 3) hebben! voor dressuur moet je ene aparte proef afleggen!! tenminste in nh is dat wel zo. die regels veranderen ze ook altijd Schijnheilig

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 19:16

Gefeliciteerd dat jullie door zijn Ellen! OK dan!
Weet je ook welke vernigingen er nog meer door zijn uit Gelderland?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Contemplate, Luzerna, Neon en 8 bezoekers