Jurga meets Mickey

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Jurga meets Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-02 19:21

Vandaag hadden Jurga en ik een boktmeeting bij mij.
Ik zou Jurga van het station (op het perron) gaan halen en daarna zouden we meteen naar Laiser gaan.
Inderdaad zou. Net voordat ik weg wilde gaan richting station, ontdekte ik dat ik een lekke band had bij mijn auto Lips are sealed Frusty . Chips balen. Ik heb toen Michel maar eens lief aangekeken en gevraagd of hij please mijn band wilde verwisselen, dan kom ik me snel omkleden en nog een paar dingetjes doen.
Ik probeerde Ilona nog te bellen, maar kreeg helaas de voicemail. Maar ja die maar ingesproken en hopen dat ze die af zou luisteren.
Uiteindelijk ben ik maar een paar minuutjes te laat gekomen en Ilona was zelf al naar buiten gelopen. Gelukkig hoorde ze haar mobiele toen wel en al snel hadden we elkaar gevonden.
Als eerste zijn we naar Laiser gegaan. En wat was hij groot hè Iloon? Maar wel net zo lief als dat hij groot is. Lovers
Laiser heeft zich meteen van zijn goede kant laten zien. Hij was wederon heel braaf met het uit de wei halen. En sjokte vrolijk mee. Tijdens het poetsen stond hij heerlijk te kroelen met Dinky (de hond van stal). Maar iedere keer als ik er een foto van wilde maken. Dus helaas, dat heeft alleen Ilona gezien...
Daarna ben ik Laiser gaan rijden. Eerst wilde hij totaal niet los worden en hij had zo iets van jij niet serieus rijden, ik niet serieus lopen. Hij heeft nog heel wat gekke gezichtsuitdrukkingen laten zien aan Ilona. Daarna toch nog maar war meer gevraagd met het rijden en dat ging steeds beter. Wel werd meneertje nog eventjes boos. Ilona en ik moesten er allebei om lachen. Dat kon Laiser niet zo waarderen, maar liep toch maar weer door en werd toch nog los in zijn lijf en liet nog eventjes aan Ilona zien hoe hij ook kon lopen... Met de nadruk op KAN LOPEN. Schijnheilig
Daarna hebben we hem in het bos uitgestapt en heeft Ilona er ook nog op gereden. Dat kun je zien bij In The Picture.
Hij was wel groot, maar zit wel lekker hè Iloon.
Daarna heeft Ilona hem nog eventjes in de bak gestapt en daarna hebben we hem eventjes op stal gezet. (Met het eten van de slobber, zat de slobber natuurlijk weer over heel zijn hoofd.)
Nadat we alle spulletjes hadden opgeruimd, zetten we Laiser terug in de wei. We hadden een kop warme chocomel meegenomen en hebben die voor de wei opgedronken. Laiser snapte er niets van. Hij stond ons echt aan te kijken van: "die twee sporen niet hoor, ga toch lopen" "Ik heb ook recht op privacy".
Wij zijn toch maar weg gegaan. Heeft zo'n paard ook zijn rust Schijnheilig .
Voordat we naar mijn huis reden hebben we nog een heerlijk "smoske" gehaald bij de bakker. (Een heerlijk stokbroodje gezond.)
Thuis hebben we samen met Michel gegeten. Ook heeft Ilona Mickey (mijn stoere kater) eens gezien.
Daarna was het foto-time. Jurga is verschillende malen in verschillende houdingen voorbij gekomen, net als Laiser. Verder nog een actie-foto van Steef (van Bokt) gezien.
Vervolgens hebben we de Bok-plek nog bezocht. En natuurlijk nog even gebokt. Was wel gezellig dat Pb-en. Maar we wilden ook nog bij Natascha langs, dus moesten we nog inkopen gaan doen.
En dan zul je altijd zien, als je haast hebt, sta je altijd in de verkeerde rij. Frusty Lips are sealed Extreme duivel Frusty
Maar uiteindelijk zijn we dan toch aan gekomen bij Natascha. Dat was heel gezellig en natuurlijk weer foto's kijken, maar deze keer van Lois. Helaas konden we niet heel lang blijven, want Iloon moest om iets voor vijf weer op het station staan. Maar goed. Het was een hele gezellige dag geweest. Natuurlijk ben ik nu weer op de hoogte van alle nieuwtjes van Ilona en zij van die van Laiser en mij.
Ilona nog veel plezier bij je " Haha! meeting Haha! " morgen enne ik kon zeker een keer naar het verre Lunteren!


http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=492763#492763 HIer kun je foto's zien van Ilona op Laisertje.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 20:19

Kewl, zo te horen hebben jullie het allemaal wel naar jullie zin gehad vandaag Lachen das mooi. Leuke foto's trouwens ook Lachen Schijnheilig

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 20:39

Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Zo hoort het ook, gezelig! Leuke foto's ook trouwens! Hoe groot is Laiser dan wel niet?

Amy

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-02 20:40

New-Forest schreef:
Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Zo hoort het ook, gezelig! Leuke foto's ook trouwens! Hoe groot is Laiser dan wel niet?

Amy

1.77 meter maare hoor!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 20:41

het was idd kort maar krachtig, maar ik heb een prachtige fruitmand voor Lois gehad. Zal die vreetzak blij mee zijn Tong uitsteken . Nog bedankt en ook alvast namens Lois Haha!

Ineke2

Berichten: 33108
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Jurga meets Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 21:54

mickey schreef:
Tijdens het poetsen stond hij heerlijk te kroelen met Dinky (de hond van stal). Maar iedere keer als ik er een foto van wilde maken. Dus helaas, dat heeft alleen Ilona gezien...


Wat gebeurfe er dan iedere keer als je een foto wilde maken Verward

Wel een leuk verslag en foto's!! Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 00:38

Jaaah, het was echt harstikke gezellig idd en ik ben nu doodop!
Na vier-en-een-half uur slaap vannacht, eerst vanmorgen vroeg naar Jurga geweest en mijn konijnenhokken schoongemaakt. (En toen was er nog maar ééééén...... Huilen )
Ik dus snel de trein ingejumped en de reis naar Mickey begonnen. Waar ik wonder boven wonder gewoon op tijd aankwam. Lang leve de NS. }> Mickey en ik dus eerst naar Laiser gegaan, hem uit zijn weitje geplukt en mèn wat is ie groot en licht. Ik had hem donkerder en ietsje kleiner verwacht, maar hij is absoluut leuk!!! Lovers Hij is echt een leukerdje!!!
Ik heb dus ff lekker lui toegekeken tijdens het poetsen en zadelen en toen ben ik in de bak gaan staan kijken hoe Mickey haar Laiser reed. Zag er leuk uit hoor, eerst wat Boos! blikken van paardlief, maar later een paar leuke stukjes. Toen uitstappen in het bosje en mocht ik er ook ff op klimmen. LADDDDEEER!!!!!!!
Nee hoor, ik kwam er in mijn spijkerbroekkie gewoon op. Cool
Hij loopt echt heel relaxed en lekker vlak, als je het mij vraagt gewoon een heerlijk paardje. Party!!
Mara goed, na Laiser te hebben naverzorgd, opgeruimd te hebben en warme chocolade te hebben gedronken (jammie, had net kouwe handen...) zijn we naar huis 'gescheurd' (voel me nog steeds veilig hoor Mick...) en hebben effe elkaars foto's bewonderd en gebokt. KH was nog niet ontdekt haha. Schijnheilig Toen snel naar Natascha gegaan, kort jammer genoeg, maar ja ik moest weer op de trein aangezien ik nog een afspraak had staan Knipoog (pestkippies????)
Doen we zeker nog een keer over Mick, en dan bij mij en mijn SuperJurga en the babe! Lovers Had fun!

Maar goed mijn dag was nog niet voorbij. na de terugreis moest ik meteen crossen naar een andere stal toe, want ik zou mijn vriendin groomen met haar wedstrijd. We waaiden zowat over de weg heen. Boos! Mensenkinderen zeg, wat een f*ckweer!
Maar goed, zij Kiko ingereden en toen richting bak in de zeikregen. Ik moest als anker aan Kiko's hoofd gaan hangen want hij werd hartstikke nerveus, overal geluiden en een klapperend zeil. Marlous maar wat blij dat ze SuperGroom Iloon bij haar had. Schijnheilig
Maar goed, Kiek was dus wat opgefokt en liep!!! Kwijl Ik zat Marlous af te leiden van haar zenuwen en dat lukte dus het resultaat was goed. Marlous helemaal heppie omdat het zo goed ging. *LOL*
Ik had vandaag al een goed invloed op Laiser en nu ook al op Kiko. Clown
Tweede proef van Marlous ging minder, maar ze had wel twee keer 161 punten en dat is gewoon goed!!!!!! Dus ik ook weer heppie. Snel nog ff naar Jurrres geweest en toen naar huis, waar ik ALLEEN onder de douche door geraced ben grinnik. Ik vind het wel weer goed voor vandaag, morgen weer een dag Lovers ......