Regina en Dynamiek & Dynamiek met Dynamiek@work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Regina en Dynamiek & Dynamiek met Dynamiek@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 07:44

Dynamiek kwam gister even Regina bewonderen en ik Dynamiek Lachen
Eerst Regina gedaan, die in een enigzins dwarse bui was, het zal het weer wel zijn Schijnheilig Ik heb 'r even gelongeerd en wat los gereden en toen (na enige overtuigingskracht van mij) is Dynamiek er even opgestapt.
Het resultaat (in willekeurige volgorde)....
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Daarna zijn we even naar Dynamiek geweest.... Daar heb ik helaas weinig gelukte foto's van Scheve mond
Afbeelding
Afbeelding

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk



Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 07:50

Gezellig zeg zo'n meeting ! Super dat Dynamiek ook even op Regina is gaan rijden.
Jammer dat er niet meer foto's zijn van Dynamiek (het paard dan he). Zijn er ook nog foto's van jouw in actie Richtje? Knipoog Cheese!

Wat een mooie rijbak trouwens OK dan!
Laatst bijgewerkt door Fabienne1 op 07-08-04 08:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 07:55

Jemig Richtje, wat kan die merrie zuur kijken! Het is nog veel erger dan Jur! (al is die momenteel errug lief!)

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 07:56

haha gelukkig dat er veel foto's van mij mislukt zijn!! ik vind het zo erg als ik mij zelf zie op foto's! Maar het werd al schemerig toen we bij dynamiek waren dus ik hoop dat de foto's van richtje op dynamiek wel gelukt zijn!

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 08:11

En weer leuke foto`s! Inderdaad jammer dat het er weinig zijn. Maar je ging ook nog een topic met foto`s van jou openen he Richtje?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 08:15

Koortje schreef:
En weer leuke foto`s! Inderdaad jammer dat het er weinig zijn. Maar je ging ook nog een topic met foto`s van jou openen he Richtje?

Schijnheilig
Ik heb ze inmiddels allemaal opgeslagen op de computer, ga nu even kijken of ik ze wat lichter kan krijgen en zal dan wat gaan uploaden....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 08:42

leuke foto's!
Alleen die merrie kijkt eehh.. laat ik zeggen niet zo vriendelijk Tong uitsteken
Verder mooie paarden hoor!

♥ Bijou is verkocht!.. L+9 & M1+5
[TK] exclusieve RABOBANK deken

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 08:46

Marrepar schreef:
leuke foto's!
Alleen die merrie kijkt eehh.. laat ik zeggen niet zo vriendelijk Tong uitsteken
Verder mooie paarden hoor!

De merrie is heel geconcentreerd en het er niet zo mee eens dat ze aan het werk moet Schijnheilig

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 08:48

Geloof je het zelf? Schijnheilig

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 09:09


Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 09:09

Jurga schreef:
Geloof je het zelf? Schijnheilig

Wat? Schijnheilig

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 10:00

Kan het zijn dat Regina last van haar rug heeft?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 10:04

Appie schreef:
Kan het zijn dat Regina last van haar rug heeft?

Waarom denk je dat, als ik vragen mag?

In principe is alles mogelijk natuurlijk, maar ik heb niet het idee dat ze er last van heeft Lachen

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 10:07

Richtje schreef:
Waarom denk je dat, als ik vragen mag?

In principe is alles mogelijk natuurlijk, maar ik heb niet het idee dat ze er last van heeft Lachen

ze (Regina) drukt haar rug heel erg weg.. ze gooit haar hoofd omhoog
en kijkt niet bepaald vrolijk.. (heb zelf ook een merrie en die kan ook behoorlijk zo kijken Tong uitsteken).. maar dit zou ook nog een reden kunnen zijn voor het booskijken.

Vind persoonlijk het zadel ook erg ver naar voren liggen, maar dit kan ook komen doordat het paard redelijk lang is.

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 10:16

Richtje schreef:
Waarom denk je dat, als ik vragen mag?

In principe is alles mogelijk natuurlijk, maar ik heb niet het idee dat ze er last van heeft Lachen


Omdat ze tot nu toe bij elke foto die ik van haar gezien heb, haar rug heel erg strak houdt. Daardoor zie je natuurlijk ook dat ze haar hoofd omhoog gooit. En ze komt van voren elke keer niet goed weg. Haar gezichtsuitdrukking vind ik ook niet prettig.
Dat heeft m.i. ook met de manier van rijden te maken, maar daar ga ik verder niet op in. Ik denk dat ze evengoed ook een lichamelijk probleem heeft.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 10:25

Ze wil idd nogal eens haar rug wegdrukken en haar hoofd omhoog gooien. Maar dit wordt meestal veroorzaakt door spanning, aan de longe loopt ze namelijk wel heel ontspannen. Zodra je erop gaat zitten schiet ze gelijk in de stress, het wordt steeds beter en er komen ook steeds grotere stukjes tussen dat ze wel ontspant. En daarbij dus ook zakt met haar hoofdje en haar rug loslaat.
Maar goed, aangezien ik twijfelde aan de ligging van het zadel heb ik voor de 24e een afspraak met een zadelmaker, die dan ook gelijk even naar haar rug kijkt.
Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar wat jij op de manier van rijden tegen hebt, maar daar pb ik je wel even voor Lachen

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 11:21

Hahaha, regina is duidelijk niet blij met het werk in de warmte.Haha!

Jaike, wat ben je toch een topper!

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 16:09

mijne was gister juist helemaal hyper met de warmte...raar paard.
5 minuten geleden zag ik de foto's trouwens nog en nu niet meer Verward Naja ik heb ze in iedergeval gezien en ik vind ze erg leuk! Ze lijkt me echt enorm moeilijk trouwens!

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 16:10

ze doen het alweer Haha!

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 16:27

yvetje schreef:
ze doen het alweer Haha!

heb ik ook wel eens last van Lips are sealed dan kappen ze er een kwartiertje mee, en ineens doen ze het weer Verward

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 16:33

Marwszjeuh schreef:
heb ik ook wel eens last van Lips are sealed dan kappen ze er een kwartiertje mee, en ineens doen ze het weer Verward

Komt door picserver, die ligt er af en toe uit Lips are sealed

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 16:42

Er zijn wat aandachtspuntjes zoals de teugellengte, beugellengte, hoe ze haar armen houdt en hoe de sporen vastgemaakt zijn. Maargoed, daar ga ik niet verder over zeuren Knipoog Het paardje lijkt me heel leuk, en de meeting zal ook wel gezellig zijn geweest! Lachen

Wie helpt mij aan een verzorgpaard? Haha! Graag 1tje in de buurt van Groningen Lachen
(Profiel bijgewerkt!)

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 16:44

Teugellengte op Regina was bewust wat lang Lachen

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 16:48

Mag ik vragen waarom? heeft ze last van haar mond? Gewoon nieuwsgierigheid Knipoog

Wie helpt mij aan een verzorgpaard? Haha! Graag 1tje in de buurt van Groningen Lachen
(Profiel bijgewerkt!)

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 16:51

Annetjuh schreef:
Mag ik vragen waarom? heeft ze last van haar mond? Gewoon nieuwsgierigheid Knipoog

Ik rijd (zoals te zien in het andere topic) wel gewoon met 'normale' teugellengte. Maar Dynamiek, zat er voor het eerst en maar heel even op. Ze was bang wat te verpesten en daarbij moet je bij Regina niet teveel aan haar mond zitten. Vandaar dat ze haar wat langer heeft gelaten en op die manier heeft geprobeerd naar de ontspanning toe te rijden Lachen

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers