geslaagd voor basispas

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
miekewasser
Berichten: 15
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: hamminkeln

geslaagd voor basispas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-02 17:39

Hallo allemaal

Vandaag hebben Roelie Muller en Daisy van de Graaf examen gedaan voor de basispas paardenkennis van de E.W.U. en zijn allebei geslaagd.
Het examen werd uiteraard in duitsland dus in het duits afgenomen.Op zich een hele prestatie voor 2 jeugdige nederlandse meiden(16 en 10)
Ik vond het leuk om dit op deze site te vermelden,zeker omdat zoiets in Nederland nog niet bestaat.Beide gaan binnenkort verder met het Longier-abzeichen,klein hufeisen en in November het bronze reitabzeichen.Alhoewel ik Roelie en Daisy natuurlijk iedere dag zie wil ik ze op deze manier feliciteren en veel succes toewensen bij de verdere cursussen.

Mieke Wasser Lovers

"Succes by work" if it doesn´t work,try harder.


Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 18:00

gefeliciteerd Lovers

Jos en Roel.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 18:41

Knap hoor meiden!! Ga zo door en veel succes!!
~Francis~

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis


Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 19:00

ik snap er geen bal van waar ze nu precies voor geslaagd zijn Bloos maar ik vind het in ieder geval knap. Paarden en Duits zijn allebei ingewikkeld dus petje af!

Het gaat niet om de bestemming, maar om de reis er naartoe.

mehlika

Berichten: 1821
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: zuidwolde drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 20:19

Mieke, Roelie en Daisy,

Van harte gefeliciteerd!!!!!!
Mieke, kun je misschien wat meer uitleg geven over wat een basispas precies inhoud?

Barry en Mehlika

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 23:53

Super hoor! Van harte gefeliciteerd met het behaalde certificaat en op naar het volgende!!

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

basispas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 10:17

Roelie en Daisy gefeliciteerd

miekewasser
Berichten: 15
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: hamminkeln

basispas??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-02 10:20

Wat is de E.W.U. basispas?
In 4 cursusdagen leer je de belangrijkste wetenswaardigheden die je nodig hebt bij de omgang met paarden.
Paardenkennis:benamingen en plaats van lichaamsdelen,botten en gewrichten,organen,tanden en kiezen.
Paardenhouderij:stallingsvarianten,voer,omgang,verzorging.
Zadelkennis:benamingen,plaats en gebruik van zadel(onderdelen),hoofdstellen,bitten en ander harnachement.(niet alleen western maar ook engels equipment)
Diverse onderwerpen zoals ziektes,pols-adem-en temperatuurwaarden,ontwormen en inenten,maar ook trailerladen en bandageren.
De meeste informatie is in het engels en duits,maar Roelie en Daisy zijn nu natuurlijk 3-talig.
Een geluk was dat ik zelf jarenlang ruiters klaargestoomd heb voor het "bronzreitabzeichen" van de E.W.U.,al meer als 35 jaar in de paardensport aktief ben en ze dus goed kon helpen,vooral met wat is wat in het ned.duits en engels en natuurlijk met praktische tips.
Hopelijk gaat het met de volgende cursussen ook zo goed.

"Succes by work" if it doesn´t work,try harder.

Emmy
Berichten: 324
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Huizen

geslaagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 19:35

Hoi Mieke,Roelie en Daisy,
Ik wil jullie alledrie feliciteren, Roelie en Daisy met het behalen van jullie examen en Mieke voor alle lessen en support.
Op naar de volgende cursus, met zo'n goede hulp moet dat lukken.
Veel Succes en nogmaals heeeeeeeeeeel erg gefeliciteerd.

Egbert en Emmy


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers