Lange rit met Mickey gemaakt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Lange rit met Mickey gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-02 17:00

Gisteren hebben we als verassing Mickeys bijrijdstertje opgehaald met Mickey voor de kar. Om 2 uur vertrokken we.
Het was een hele tocht dwars door de stad, want ze woont aan de andere kant van Assen. Gelukkig waren we precies om half 4 op het schoolplein. Daar hebben we Mickey uitgespannen en opgezadeld (zadel hadden we mee achterin de kar), zodat Tamara even kon rijden op het grasveldje naast de school. Daarna mocht zij op Mickey naar huis rijden, en wij trokken de kar. Moet er erg lollig uit hebben gezien Haha!
Na een uurtje gingen we weer weg, en om 6 uur waren we weer thuis.
Ik vond het best spannend, tot nu toe reden we altijd over rustige weggetjes, en nu maakten we echt deel uit van het stadsverkeer. Maar Mickey was ontzettend braaf en keek nergens van op of om.


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 17:20

Klinkt gaaf! Party!! Fijn dat Mickey zo lief was. Lovers Lovers Lovers

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 18:30

Gaaf joh! ik heb ook zoveel zin om heerlijk te kunnen gaan mennen!
Super dat micky zo lief was in de stad! Haha had het wel willen zien, een pony onder het zadel en de andere de kar trekken Haha!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 18:02

Wat een braaf beestje toch! Gelukkig dat je zo slim was omniet alleen op pad te gaan. Voor hetzelfde geld was er in het centrum wel iets heel engs te zien/te doen...
Vanaf komende woensdag ga ik weer met paard en kar het dorp in (moe toch oefenen voor het koetsiersbewijs, paard= Tamme van mijn vriendin)...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers