SGW Gorssel 2004!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

SGW Gorssel 2004!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 18:41

Misschien is het een beetje vroeg, maar hierbij geopend het SGW Gorssel topic!!!

Zelf doe ik mee in de L paarden met Lucky Lady en in de B paarden met Le Cheval, welke bokkers kan ik nog meer aan de start zien verschijnen??

Zoals beloofd in het topic van Wieringerwerf ben ik vandaag te paard even de cross rondgegaan, er zijn tot nu toe 3 nieuwe hindernissen (in aanbouw), ik weet dat zowiezo de waterbak nog verbouwd wordt en verder heb ik geen idee.
Veel hindernissen kon ik nog niet op de foto zetten want zo heel veel is er nog niet aan de cross gebeurd maar toch.
De foto's zijn soms misschien een beetje vervormd, maar ja dat krijg je als je vanaf je paard foto's maakt! Haha!

De nieuwe hindernis 2, niet helemaal af, maar ala, het wordt nog een oxertje: (ik zeg erbij, ik had liever de sprong van vorige jaren, maar oke iets nieuws is ook niet verkeerd natuurlijk)
Afbeelding

Deze sprong is dan wel niet nieuw, maar ik ben er nog steeds gek op! Ik vind het zo gaaf springen!! Baal er echt van dat ik dit jaar over zo'n banketstaaf oxertje heen moet ipv deze geweldige picknicktafels!!!! Ik zal en ik moet volgend jaar M paarden zijn met Lucky.... Haha!
Z paarden:
Afbeelding
M paarden:
Afbeelding
En het banketstaaf sprongetje wat nu al helemaal niks meer voorstelf voor de B en L paarden (voor de L wordt het een oxertje):
Afbeelding

De piano (beetje begroeid met onkruid maar vooruit, je kunt er toch nog iets van zien.... Knipoog ), sinds vorig jaar in de cross (of al 2 jaar??) ook niet nieuw dus maar wel 1 van mijn favorieten.... ik ga de crossbouwer echt iets doen als ik hier niet met Lucky over mag.. }>
Afbeelding

Deze hindernissen is nog in aanbouw, ik geloof dat er nog 1 bij moet komen, niet veel speciaals, maar wel fijn aanrijden! (ze komen uiteraard nog ergens anders te staan hoor, ik geloof ergens bij de waterbak):
Afbeelding
Afbeelding

Deze is al wel af! De zandloper!!! Vorig jaar wat het het sleutelgat waar ik minder goede herninnerigen aan over heb gehouden, maar ben super blij met deze hindernis! Voor de L zal het wel niet meer zo veel voorstellen vrees ik, maar goed ik vind het erg leuk!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lucky zat in de weg..... Schijnheilig
Afbeelding
Afbeelding


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 18:49

haha ziet er leuk uit!! maybe kom ik de 12e wel kijken, maar niet meedoen! want ik moet de 11e naar het NK in Ermelo
heb daar ooit mijn 1e L cross gereden! vond het toen wel super leuk!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 19:09

Misschien kom ik wel kijken, het is toch vlakbij! Lachen

Als Retje niet de week ervoor zijn eerste klasse 3 zou lopen (over 82 km) dan was-ie vast ook in Gorssel aan de start gekomen (Lau gaat namelijk pas een week later op reis). Maar ik vrees dat beide wedstrijden + nog een klasse 2 op 26/9 een beetje te veel van het goede zal zijn. Dus dit jaar geen Ret in Gorssel.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 19:13

Ik heb met beide paarden in de B ingeschreven.....even afwachten hoe het in Wassenaar gaat en of Rexje weer in conditie is..Gorssel is altijd wel een leuke cross!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 20:23

Ik start met Otje in de B

En als dat op 12 september is heb ik Reddytobias bij deze geclaimd als groom Tong uitsteken (pech voor gitte Knipoog )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 20:34

Die foto waar de oortjes van je paard erop staan vind ik heel leuk!

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 20:57

Kriebel, kriebel...... Neeh, mijn merrie is drachtig, daar gaan we niet meer mee in de cross. Wel toffe hindernissen die piano en die zandloper. Die andere lijken heel simpel. (zei de bijna leek Knipoog )

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 21:05

gomir schreef:
Ik start met Otje in de B

En als dat op 12 september is heb ik Reddytobias bij deze geclaimd als groom Tong uitsteken (pech voor gitte Knipoog )


haha, ja gitte start daar niet hoor!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 21:31

Dat komt dan heel mooi uit Haha! Kun je mij mooi coachen *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:24

Ja, present! 11 september met Pablo, 1e keer L!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 22:31

Ah leuk dr komen weer aardig wat bokkers!!!!

Ik start waarschijnlijk beide paarden 12 september (er is 1 groep L op 11 sept en 1 groep op 12 sept) zodat ik 11 september voor hindernisrechter kan spelen!!


Zodra er weer wat veranderd is aan de hindernissen zal ik trouwens weer foto's maken, kom er met de paarden toch een keer of 4 per week langs.

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 07:04

Ik kom ook. Eigelijk zou Gorssel mn eerste Z worden, maar aangezien rob daar niet is, kon ik beter wachten volgens hem. Dus dat wordt waarschijnelijk M...

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 08:04

Gorssel is wel een mooie cross om te beginnen in het Z hoor Maartjuh! Vorig jaar heb ik met Murphy ook Z gereden in Gorssel, ging echt heel lekker! Op 1 val na dan, maar ja daar kon en Murphy en ik niks aan doen.

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 11:13

Ik start de 12e in het L paarden.. Haha! kan niet wachten tot het weer zover is

Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 14:35

Ik start de 11e in het B-paarden met Killea en zondag de 12 in het L-paarden met Djinny.

Leuk die foto's chantal! Die piano moet ik toch nog eens van dichtbij bekijken; volgens mij is dat namelijk een behoorlijke afsprong! Zal wel alleen voor het M/Z zijn denk ik. Wij zullen wel een oxertje naast de piano krijgen.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 15:53

Simmie schreef:
Ik start de 11e in het B-paarden met Killea en zondag de 12 in het L-paarden met Djinny.

Leuk die foto's chantal! Die piano moet ik toch nog eens van dichtbij bekijken; volgens mij is dat namelijk een behoorlijke afsprong! Zal wel alleen voor het M/Z zijn denk ik. Wij zullen wel een oxertje naast de piano krijgen.


Er zit niet zo zeer een afsprong achter de piano, de bult loopt gewoon schuin naar beneden na het sprongetje bovenop de piano. Maar als ie niet in de cross zit neem ik hem een paard dagen na de cross nog wel even hoor..... *LOL* Vast oefenen voor volgend jaar! Haha!

MissM

Berichten: 508
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Aan de Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 10:08

Als alles goed gaat start ik 12 sept in de B paarden met Marple. Nu staat ze op het land omdat ze wat hoest, maar ik hoop dat ze tegen die tijd wel weer in orde is.

'Don't let it be forgot, that once there was a spot,
for one brief shining moment that was known as Camelot'
SGWay of Life's Miss Marple

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:30

chantal_cs schreef:
Gorssel is wel een mooie cross om te beginnen in het Z hoor Maartjuh! Vorig jaar heb ik met Murphy ook Z gereden in Gorssel, ging echt heel lekker! Op 1 val na dan, maar ja daar kon en Murphy en ik niks aan doen.

idd vind ik ook, wil echt dolgraag Z.. Gorssel is meestal wel een eerlijke cross, en "makkelijk" gebouwd. Dus niet zoals ede ofzo. Dus een super fijne cross om weer mee te beginnen. Maar we moeten nog even kijken wat we doen!

Maar was je dus toen met Murphy foutloos in de Z?

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 22:48

maartjuh schreef:
idd vind ik ook, wil echt dolgraag Z.. Gorssel is meestal wel een eerlijke cross, en "makkelijk" gebouwd. Dus niet zoals ede ofzo. Dus een super fijne cross om weer mee te beginnen. Maar we moeten nog even kijken wat we doen!

Maar was je dus toen met Murphy foutloos in de Z?


Ik had alleen een val op het sleutelgat, verder was ik foutloos.
Maar daar konden we allebei echt niks aan doen.
Ik had met crosslopen al wel gezien dat ik Murphy er bij de insprong van het sleutelgat goed bij moest houden omdat het een sprong is die ze moeilijk zien want je gaat daar het bos in. Ik heb Murphy zo goed mogelijk geprobeerd de hindernis te laten zien, maar nog zag hij hem wat te laat waardoor hij wel sprong maar na de sprong op zijn knieen terecht kwam en ik er zo naast stond.... Haha! Verder ging het echt super!! En het was ook pas onze tweede Z cross...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers