Eindelijk dan toch leren laarzen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Eindelijk dan toch leren laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-02 08:19

gisteren ging ik voor mountainhorselaarzen naar sta rho en daar stond nog meer leren laarzen met een rits. het is van het merk imerial riding en ze zlijk als 2 druppels water op moutain horse alleen zijn ze ruim 100 gulden goedkoper. ik heb allebei de merken aangehad en het enige is dat de voetbet van mountain horse wat beter zat maar ik moet toch steunzolen erin dus dat maakt niet uit. dus ik heb nu lekker dezelfde laarzen als moutainhorse maar wel veel goedkoper. en de verkoopster zegt dat deze rits langer mee gaat omdat ie aan de zijkkant zit en daar minder spanning op staat. ben benieuwd. ga er vandaag nog even in huis op lopen zodat ik nog even goed kan voelen of ze echt goed lopen. anders kan ik ze nog terug brengen.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 10:34

Gefeliciteerd met je aankoop! Ben wel benieuwd hoe ze eruit zien van IR want die ken ik niet....neem je een foto?

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-02 16:38

het leer is hetzelfde als dat van mh. ook gewaxt leer. ze zijn eigenlijk hetzelfde als de mh (die jij hebt) alleen zit de rits opzij. ben er erg blij mee.

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 17:23

Gefeliciteerd! Nu heb je éindelijk je lange laarzen-zoek-tocht af kunnen sluiten Knipoog . Zit die rits aan de buitenkant, of aan de binnenkant van je laars? Ik ken het merk ook niet. Ik ben benieuwd hoor, maar ja, 24 maart kan ik ze toch komen aanschouwen?

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 09:22

de rits zit aan de buitenkant. ze zitten echt heerlijk. ik kende ze ook niet maar ben wel blij dat ik ze heb leren kennen. 24 maart kun je ze wel zien. je loopt er zo mee weg.