Op mijn plaat.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Hessy
Berichten: 89
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Delft

Op mijn plaat.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 18:41

Ik ging vanmiddag gezellig shoppen (lekker weer voor zeg maar?) Ik ben namelijk op zoek naar een nieuw bank. De winkel had ook een bovenverdieping. Niks gevonden dus weer de trap genomen naar beneden.... Alleen was ik wel heel snel beneden! Ik gleed uit of zo, ging allemaal zo snel. Gillend en wel wist ik op de helft ongeveer, hangend aan de trapleuning tot stilstand te komen!! Mijn vriend dacht minstens dat ik iets gebroken had! Grappig dat geen hond bij je komt vragen of het gaat. Ze keken echt zo van : wat doet tie nou???.
Dus nu zit ik op mijn blauwe kont en pijn in mijn knie, 2 schaafwonden op mijn arm zielig te zijn. snif snif . Ik wilde even wat steun dus vandaar mijn verhaal. gr hessy Huilen Huilen


Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 18:43

heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel beterschap Ach gut

het kan echt erger meid Schijnheilig Haha! Haha! geintje he Haha!


serena1978

Berichten: 761
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 18:54

Oei dat is pijnlijk!
Heb het van voorjaar gehad, ging met de wasmand de trap af maar direct bij de eerste tree ging het mis.
Dacht dat ik flauw ging vallen van de pijn, maar zei tegen mezelf rustig blijven.
Wel een flinke schaafwond op mijn rug en een flinke blauwe plek op m,n bil.

Hessy veel beterschap. Ach gut

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 18:54

Flauw hoor dat ze niet even kwamen vragen wat er gebeurd was...
Beterschap... Lachen

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Hessy
Berichten: 89
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 18:55

Thanx jullie, ik voel me al wat beter nu Ach gut

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 20:54

Gelukkig leven wij wel met je mee. Ik ben blij dat je niets gebroken hebt. Beterschap!
Dat je maar snel weer van je blauwe apenkont af bent Tong uitsteken

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 21:25

Zoiets had ik een paar jaar geleden. Ik liep op het werk een grote ijzeren trap af en ineens sloeg mijn enkel weg ofzo. Ik sloeg zo voorover minstens 15 treden naar beneden. Gelukkig werd ik wel gered door twee heren die net kwamen aanlopen. Die dachten dat ik een beroerte of zoiets kreeg, het ging ook zo stom! Ik heb nog steeds een deukje met een litteken in mijn scheenbeen zitten van die val, hoewel het niet eens een open wond was.

Je zult morgen misschien wel een beetje spierpijn hebben. Goede reden om je eens even lekker te laten masseren door je vriend! *LOL* (Warm bad helpt ook natuurlijk, maar dat is niet zo lekker met dit weer Schijnheilig )

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 21:29

Beetje asociaal dat niemand aan je kwam vragen hoe het ging, agh een goede reden om daar geen bank te kopen Haha!

Maar beterschap verder hè Ach gut

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 01:20

Wel stom dat ze niet even kwamen vragen of het wel ging met je.. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken daar blijkbaar..

Heel veel beterschap meid

Hessy
Berichten: 89
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 07:15

Het is nu de volgende morgen, en ik heb overal spierpijn Verdrietig . En ik lijk inderdaad net zo een aap, alleen is mijn kont blauw Haha! Mijn vriend was eigenlijk niet zo verbaasd hoor dat zoiets mij gebeurd, ik struikel nml ook gewoon over een stoeptegel *LOL* Maar goed ik hoop dat ik van de week gewoon weer kan paardrijden, dat is toch wel het belangrijkste zeg maar Knipoog bedankt voor alle steun, gr hessy

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 07:29

echt beterschap he... heb je arnica gesmeerd?

Hessy
Berichten: 89
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 08:54

Duncan: ja op mijn kont arnica en op mijn been/knie/enkel srl gelei zucht OK dan!

serena1978

Berichten: 761
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 09:33

Hessy schreef:
Het is nu de volgende morgen, en ik heb overal spierpijn Verdrietig . En ik lijk inderdaad net zo een aap, alleen is mijn kont blauw Haha! Mijn vriend was eigenlijk niet zo verbaasd hoor dat zoiets mij gebeurd, ik struikel nml ook gewoon over een stoeptegel *LOL* Maar goed ik hoop dat ik van de week gewoon weer kan paardrijden, dat is toch wel het belangrijkste zeg maar Knipoog bedankt voor alle steun, gr hessy

Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: brennie85, IASCrawler en 40 bezoekers