Stoute Levi...!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Stoute Levi...!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 14:45

Ik ben moe!

Vanochtend had ik weer les, eerst met Levi.
Het begon al goed dat er net toen ik was opgestapt weer iemand kwam longeren Rolleyes maar gelukkig was dit geen paard wat zichzelf regelmatig lostrekt.
Eerst weer de moeilijke hoek in met Levi, dat ging redelijk. Ik was nu een stuk minder gespannen dan woensdag en ook niet boos Tong uitsteken dat scheelde wel.
Hij schrok een keer van een startende motor en maakte een sprong onder me en liep weer lief verder
Uiteindelijk liep hij erg goed in stap en draf op de volte, ook langs de hoek. Er werd erg op mijn handhouding gelet hihi, Kim leek wel een grammafoonplaat Schijnheilig Haha!

Degene die longeerde was klaar dus konden we de hele bak gebruiken (kan anders ook wel, maar dat durf ik nog niet met Levi, hij wel bestuurbaar maar niet met onverwachte acties...)

Eerst een mooie middendraf Cool

Aangaloperen...dat ging goed maar in de hoek bij de A wilde hij erg graag stoppen en kwam terug in draf. Ik hem weer verder gestuurd en weer aangegalopeerd...Komt ie weer terug in tempo daar dus ik geef hem een tik met mijn zweepje en hij gaat door...ik sta iets toe met mijn hand en hup hij draaide zich in 1x om!
Scheelde heeel weinig of ik had er naast gelegen Haha! en Kim maar lachen Tong uitsteken

Ik het weer proberen maar hij flikte het gewoon nog een keer (alleen nu was ik voorbereid dus het was niet meer zo spectaculair) Ik kreeg hem er niet langs zonder dat hij uit de galop viel dus ik vroeg of Kim er even op ging.

Zij het proberen, nou zelfs bij haar kwam hij de eerste 2x terug, stoute Levi ~~}>
Daarna lukte het haar wel en ging ze nog even door in draf en stap hem aan het werk zetten.

Eigenlijk was het de bedoeling dat ik er daarna nog op zou om het te proberen, maar dat hebben we maar niet gedaan. Hij was zo moe (en ik ook Clown ) Dat kan ook wel kloppen, want omdat hij zo stout was zat ik er onderdehand al een uur op in plaats van een half uur Bloos!

Daarna zou mijn moeder eigenlijk lessen met Arti, maar die was zo geschrokken van stoute Levi dat ze van de spanning hoofdpijn had en dus niet ging rijden Ach gut

Dus ik ging maar gelijk door op Arti.
Kim had weer haar grammafoonplaat opgezet hihi, handjes goed houden
Het ging later best goed en toen ging Arti ook ontspannen lopen

Supervermoeiend dus vandaag, maar wel leuk *LOL*

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 15:09

Gelukkig dat alles goed is gegaan OK dan!

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 16:05

Ineke2 schreef:
Zij het proberen, nou zelfs bij haar kwam hij de eerste 2x terug, stoute Levi ~~}>

En jij maar lachen! Haha!

Ik kan me voorstellen dat je moe bent nu. Rijden met dit weer is al zwaar genoeg (ik spreek uit ervaring: vanmorgen Buddy gereden) en dan ook nog twee lessen!

Op zich wel grappig dat Levi streken krijgt. Zolang het van dit soort dingen blijven en hij het niet te vaak doet is het nog best leuk of niet? Bovendien zie je Kim dan nog eens werken. Lachen

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 16:25

Hij wordt steeds eigenwijzer zo te horen }>.

Gekke Levi... wel fijn dat je bent blijven zitten .

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 17:05

Er komt al wat meer leven in Levi, en dat ondanks de warmte Tong uitsteken .

Dus aanpakken die boef Extreme duivel ~~}> .

Fijn dat het later wel goed ging, ook met Arti. Ga nu maar fijn even uitrusten van je vermoeiende lesjes Haha! .

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 18:36

Hahahahahaha had het wel willen zien, had ik mee kunnen alchen *jaja en jij had me boos toegesproken Tong uitsteken *

Ik hoop stiekum wel dat die de maandag dat ik kom kijken ook wat uit haalt, staat altijd leuk op de foto's Haha! Knipoog

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 19:51

Loesjuh schreef:
En jij maar lachen! Haha!

Ik kan me voorstellen dat je moe bent nu. Rijden met dit weer is al zwaar genoeg (ik spreek uit ervaring: vanmorgen Buddy gereden) en dan ook nog twee lessen!

Op zich wel grappig dat Levi streken krijgt. Zolang het van dit soort dingen blijven en hij het niet te vaak doet is het nog best leuk of niet? Bovendien zie je Kim dan nog eens werken. Lachen

Idd haha toen lachte ik Haha! Helemaal omdat ze er dus met korte broek en klompjes opzat *LOL* Schijnheilig

Jawel ik kon wel lachen om die streek vandaag

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 20:11

geweldig, zie het al voor me

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 21:49

leuk verslag!
beter dat het goed ging!

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 21:49

Inderdaad niet zo lief van Levi...maar wel weer een ervaring rijker ! Lachen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 21:56

jaaaaaaaah Levi was iets stout vandaag........ hij vond dit wel een goede manier om te laten zien dat hij het zat was.... Haha! Haha! Haha! Haha!

maja Ineke is blijven zitten............. echt die draai was te komisch voor woorden.... als ze eraf zou zijn gevallen dan had ze naast hem komen te staan.... dus eigenlijk zo afgestapt Haha! Haha! Haha!

Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:07

Die levi is echt een grote boef zo te lezen....

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 12:21

Hij was dus weer lekker ondeugend.. Leuk hoor Rijden met dit weer is inderdaad zwaar, pff 2 lessen! Ik vond het al goed dat ik een half uurtje had gereden, zonder les, was toen al moe Haha!
En idd zoals Sily zegt is het voor de foto wel leuk als hij maandag weer iets uit haalt Schijnheilig

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 18:02

Joyce schreef:
En idd zoals Sily zegt is het voor de foto wel leuk als hij maandag weer iets uit haalt Schijnheilig

Ze komt een maandag, niet deze maandag Tong uitsteken En hij is vast zo lief als een (b)engelje dan Schijnheilig Haha!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 18:54

hahaha die levi toch!
erg jammer dat er geen foto's van zijn gemaakt Knipoog