Wauw! Na regen komt idd zonneschijn!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Wauw! Na regen komt idd zonneschijn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 14:27

Schreef ik een maand of twee geleden nog dat ik het allemaal niet meer zo zag zitten, Iwaldo ingeslapen, mijn contract op het werk niet verlengd, niemand die met me op vakantie kon, allemaal gezeur...

Maar nu Pling Haha! !!
Ik heb mezelf onmisbaar gemaakt op de afdeling (*grin*; bouw een Accesdatabase die heel vooruitstrevend is vergeleken met de andere methodes gebruikt op de administratie, laat ze een beetje ervan proeven en vertel vervolgens dat je er ook dit-en-dat-en-zus-en-zo mee kan, mááár dat kost nog wel even tijd en dat kan je iemand anders niet zomaar uitleggen : Extreme duivel ) vervolgens mocht ik van mijn baas een tijdsplan schrijven hoe de administratie (onze afdeling dus) ingedeeld moet worden (en tsja, dan is je eigen hachie redden vrij makkelijk *LOL* ) dus hoogstwaarschijnlijk kan ik tot februari lekker blijven werken!!

Vervolgens ben ik nog steeds paardloos, maar... de bijrijdster die ik ooit had aangemomen om de vos te rijden, die na verhuizing van de vos op Iwaldo mocht rijden van me, belde net op dat haar nieuwe vriend drie paarden heeft en ze ééntje daarvan in Lunteren gaat stallen; of ik háár bijrijder wilde worden dit keer OK dan! Natuurlijk zijn er nog wat afspraken te maken, en hoop ik niet dat het uitgaat met d'r vriend Lachen maar toch ziet het er rooskleurig uit!

En als klap op de vuurpijl: eergisteren belde een vriend van me dat hij 'nú bij het reisbureau stond, of ik mee wilde op vakantie twee weken' Verward OK dan! dus dat ga ik waarschijnlijk ook ondernemen, Muziek!

en.... eind Augustus ga ik verhuizen naar mijn nieuwe huisje mét tuin dit keer (heel erg welkom met dit weer) midden in het centrum, een stuk groter dan dat ik nu heb en alles van mezelf. Lovers

Wauw. What a feeling Hyper! Zo zie je maar; alles zal rech' komn Knipoog
Hoop dat alle zich-naar-voelende-bokkers ook zo'n positiviteits-golf krijgen!!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 14:36

Hmm... die hoop op zo'n positiviteitsgolf heb ik even opgegeven... ik begin het dubbeltjes draaien goed zat te worden, in zo'n hele emigratieprocedure (van mijn bf) blijken wel 1001 tegenwerkingen te zitten (cursus Nederlands die steeds zonder waarschuwing vooraf wordt uitgesteld Verward en nog tig andere dingen ), kortom...ik ben het even spuugzat. Mijn aanpassingsvermogen is niet groot genoeg om de verandering van altijd lekker alles te kunnen hebben, doen, kopen naar heel veel minder te gaan is denk ik even met vakantie ofzo. Maar fijn dat er voor jouw werer zonneschijn is hoor Haha! . (Nu voor ons nog... waar oh waar zullen we in hemelsnaam ooit een baantje vinden voor mijn nu nog engelstalige bf...)
Laatst bijgewerkt door vikki op 06-08-04 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Daihyo

Berichten: 88007
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 14:39

Kijk, dat klinkt goed!
Fijn dat het nu weer wat beter gaat!
Geniet ervan!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 15:23

Kind, je stráált helemaal, nog verliefd ook zeker??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 15:30

Klinkt goed hoor!

Artemide

Berichten: 1336
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 15:33

Ja, qua positiviteitsgolf kan dit tellen bij mij >> wordt er helemaal vrolijk van Knipoog. Ben blij voor je!

"Tenslotte ben ik niet tevreden over mijn gedachten. Ik zou wel eens iets heel anders willen denken. Maar wat? Ja, als ik dat wist, dan dacht ik het wel."

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 15:34

2 weken geen laura-topics, dat is zeker positief te noemen!

JAHOE!

Amor Vincit Omnia


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 15:37

Kijk maar uit dat je geen afkickverschijnselen krijgt! Tong uitsteken

pmarena

Berichten: 47964
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 15:41

Mmmh..ik ben een beetje in een nagtieve bui denk ik Haha!

Want ik denk dan : over een half jaar ben je alsnog werkloos , dat met die vriend / vriendin wordt natuurlijk niks , en een huis met tuin is ook niet zo geweldig ls het lijkt...als er bvb. 10 andere huizen uitkijken op je tuintje... dan ga je er toch niet op je gemakkie zitten / liggen in de zon ofzo , maar moet je WEL dat onkruid bijhouden... een huurhuisje met tuintje is echt met stip mijn slechtste keuze ooit Bloos

Een koophuisje is dan weer andere koek : dat is WEL leuk

Maar wie weet is dit voor jou allemaal ECHT leuk , je bent er iig enthousiast genoeg om , leuk , goed zo ! OK dan!

En waar gaat de reis heen , als ik zo vrij mag zijn ?

Je hoeft geen Burka aan ofzo Tong uitsteken

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 15:57

SuperPepeijn schreef:
2 weken geen laura-topics, dat is zeker positief te noemen!

JAHOE!


Ik neem de laptop-met-draadloos-internet natuurlijk gewoon mee, Extreme duivel al was het alleen maar om jou te pesten met mijn vakantie verhalen *LOL*

Nee, niet verliefd, maar ook zonder dat is het leven mooi genoeg om even op een wolkje rond te zweven Lovers

Waar de reis heengaat? Nog geen idee. Ik mag kiezen geloof ik, we willen september of oktober weg en nog wel een beetje mooi weer en niet al te duur. Dus dat wordt nog even nadenken.

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 16:27

Meid, gefeliciteerd! OK dan!
Maarre... "die vriend"... Dat is niet toevallig SP... *LOL*

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 16:43

xtwisterx schreef:
Maarre... "die vriend"... Dat is niet toevallig SP... *LOL*
zeg heb jij een zonnesteek opgelopen? Haha!

Amor Vincit Omnia

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 16:59

xtwisterx schreef:
Meid, gefeliciteerd! OK dan!
Maarre... "die vriend"... Dat is niet toevallig SP... *LOL*


Zucht....
Afbeelding

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 17:01

*Voelt zich schuldig Laura weer donkere wolken boven haar hoofd bezorgd te hebben* Scheve mond

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

pmarena

Berichten: 47964
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 17:05

Hee ! Die smiley kende ik nog niet Haha!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 17:09

top!!
geniet ervan!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 17:11

xtwisterx schreef:
*Voelt zich schuldig Laura weer donkere wolken boven haar hoofd bezorgd te hebben* Scheve mond



Oh ja ik was vrolijk he?
Afbeelding

Wat betreft SP:

Afbeelding


*LOL*

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 17:17

Ik doe gewoon vrolijk met je mee Laura
Afbeelding

Ohhhh happy day...
Afbeelding

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:26

wat goed! Gefeliciteerd! en veel plezier op vakantie!

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:35

SuperPepeijn schreef:
2 weken geen laura-topics, dat is zeker positief te noemen!

JAHOE!



Haha, daar moest ik eigenlijk ook aan denken.... Bloos!

Toos paardloos

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 23:47

Jah heerrrrlijk op vakantie Afbeelding

Volgens mij hebben bepaalde bokkers nog niet ontdekt dat ze topics van auteur LAURA ook gewoon over kunnen slaan Nagelbijten / Gniffelen Daar hoef ik niet voor op vakantie te zijn hoor, niemnand die je dwingt het te lezen *LOL*

Alhoewel, ik ben natuurlijk wel erg populairAfbeelding
dus éigenlijk wil je wel weer weten wat ik heb geschreven Nagelbijten / Gniffelen en tsja als je dan De Onbedwingbare Neiging krijgt om daar tóch op te moeten reageren... Bloos
Wieweet wil Bart wel heel lief voor jullie zijn om een speciaal Anti Laura filter in te stellen Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 23:51

SuperPepeijn schreef:
2 weken geen laura-topics, dat is zeker positief te noemen!

JAHOE!


Kun jij ondertussen afkicken van Laura en ook een cursus "hoe reageer ik volwassen" volgen Haha!
En om je een stapje voor te zijn......neen die cursus hoef ik niet te volgen, ik pas me (met deze opmerking) alleen aan jou niveau aan.

Top Laura.....hoop dat het je nu ook een tijdje voor de wind zal blijven gaan.

....ongeloof...daardoor sprakeloos....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hetwaszoiets, Lau07, Noor, x_Ilse_x, xPabloBokt en 47 bezoekers