wedstrijd verpest door een strootje!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Reyrtje
Berichten: 34
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Uithoorn

wedstrijd verpest door een strootje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 12:04

ik had een wedstrijd(niet op een ijslander).
Ik zat op Doerak en alles ging goed. Het wijken ging goed , het galloperen,alles. maar ik had voor uiterlijk een 6 omdat Doerak een strootje in zijn staart had! vet flauw van die jury Boos! ! ze zaten ook de hele tijd een andere kant op te kijken en mat andere mensen te praten! wat is dat voor jury?!! Boos!

Beter 1 IJslander in mijn tuin, dan 10 bij de buren!!


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 12:18

Jammer dat je dan een 6 kreeg, maar zoals je zelf al zei ging de rest wel heel goed. Ik zou dan niet je wedstrijd erdoor laten verpesten. Volgende keer heb je geen strootje in de staart en dan heb je wel een 8

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 12:21

Volgende keer beter opletten Knipoog

Mijn paard gaat nooit de stal uit met stro in zijn staart Daar let ik altijd op omdat ik het slordig vind staan en vind het ook wel logisch dat de jury dat zo beoordeeld heeft. Volgende keer dus goed kijken of je paard strovrij de stal uit komt Knipoog

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 12:21

je hele wedstrijd is daardoor toch niet verpest..? kan gebeuren, volgende keer beter!

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 12:21

Als ik heel eerlijk ben vind ik het nog terecht ook! Als jij de staart netjes had uitgeplozen/geborsteld had dat strootje er niet ingezeten... En een 6 is een 'neutraal' cijfer, als je goed gereden hebt heb je het cijfer voor verzorging niet nodig voor een winstpunt! Hoeveel punten had je?
Dat de jury niet echt op zat te letten is inderdaad niet echt netjes, maar misschien viel het wel mee. Volgende keer beter!

Roxx
Berichten: 4481
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 12:28

Ben het helemaal met Remember eens. Het is niet leuk om "maar" een 6 te krijgen, maar in dit geval toch wel terecht denk ik.

Sometimes life is a fiets bitch...........

Reyrtje
Berichten: 34
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 12:28

weet je, ik had hem niet geborsteld, dat had iemand anders gedaan! Ik was zo zenuwachtig dat ik er verder niet op heb gelet!ik had uhhm...153 ofzoiets kweet niej precies meer

Beter 1 IJslander in mijn tuin, dan 10 bij de buren!!

Roxx
Berichten: 4481
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 12:32

Ja, maar de ruiter/amazone blijft toch altijd de eindverantwoordelijke. 't Is natuurlijk jammer, maar stel dat je een 8 had gehad, dan had je 155 punten gehad en net geen winstpunt. Dan had je waarschijnlijk nog meer gebaald!

Enneh, 153 punten is echt niet slecht hoor! Er zijn wedstrijden bij dat ik met minder punten thuiskom.

Sometimes life is a fiets bitch...........

Reyrtje
Berichten: 34
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 12:34

ik had ook geen tijd om hem te borstelen want hij kwam net terug van een andere wedstrijd en moet je gelijk de bak in! maar ja...volgende keer beter!!

Beter 1 IJslander in mijn tuin, dan 10 bij de buren!!

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 12:36

153 is toch netjes!! En dat door dat cijfer je hele wedstrijd is verpest?...

Het is idd niet netjes dat de jury de andere kant opkeek, dat heb ik ook wel eens gehad.... Uiteindelijk stond op mijn coupon bij de stukken waar ze de andere kant opkeken commentaar, en het klopte ook nog precies! Heel vaag Tong uitsteken

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 12:44

Je moet volgende keer gewoon zorgen dat je overige onderdelen zo goed gegaan zijn dat het niet meer hoeft aan te komen op de verzorging. Trouwens, een 7 of 8 had nog niet uitgemaakt je had er geen wp door gehad.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Reyrtje
Berichten: 34
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 12:49

er komen nog zat andere wedstrijden op de manege! ik ga gewoon extra mijn best doen bij springen en carroussel!!ik heb al best veel gewonnen duss...

Beter 1 IJslander in mijn tuin, dan 10 bij de buren!!


Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 15:27

En volgende keer niet zo zenuwachtig zijn Lachen

Wedstrijden rijden is leuk, niet eng Knipoog

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 16:10

Tsja eerlijk gezegd vind ik een strootje echt heel erg slordig... Als jij je wedstrijd hierdoor laat verpesten?

De jury was tenminste wel eerlijk op dat punt.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 16:18

Knappe jury die dat stro-tje ziet trouwens, hebben ze dan niet gezien dat je de rest WEL goed voor elkaar had.... toch?

Klopt natuurlijk wel, je moet het leuk vinden om op wedstrijd te gaan, gewoon lekker voor jezelf rijden en gaan voor het gevoel. Als je volgende keer je laarzen als spiegels zo glimmend hebt, geen vuiltje op je paard en alles tip-top.... wees dan niet teleurgesteld als je "maar"een 7 krijgt Haha!

Sjef

Berichten: 156
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: ZH / NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 17:09

Vind het nog heel wat dat je dan geen 5 hebt gekregen.
Had ik namelijk wel gedaan.

Trouwens, niet zo dramatische zeg, net wat al eerder is gezegd, een wp had je er toch niet mee misgelopen al was het een 7!
Eigen schuld hoor

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 17:27

Sjef schreef:
Vind het nog heel wat dat je dan geen 5 hebt gekregen.
Had ik namelijk wel gedaan.


Kom op.... niet zo moeilijk doen over een strotje zeg! Als er nou de hele staart onder het zaagsel zou zitten, of.... de vlecht vergeten uit de staart te halen Haha!

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 20:28

*Genoteerd : altijd kijken of er geen enkel strootje in de staart zit*

Volgende keer beter Lachen

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 20:37

Daarom heb ik zo'n hekel aan dressuurwedstrijden Misselijk
Ik haat dat overdreven gedoe! Alles moet SUPERnetjes..
Nee geef mij maar een bak voor mezelf, zonder pottenkijkers Knipoog
Veel succes verder met wedstrijden rijden, en ik denk dat je nooit meer vergeet zijn staart na te kijken..! Clown

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 15:36

Zonde.. Maar dit vergeet je nooit meer na te kijken Knipoog Zo is het ook natuurlijk Haha!

Hier vragen ze trouwens of je paard te koop is als je een strootje in zijn staart laat zitten Knipoog

SandraR

Berichten: 421
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Heijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:04

Ik vind het niet eerlijk dat de jury over al een 6 voor geeft, Als de jury een beetje redelijk is dan geeft ie voor de verzorging een 6.... en trouwens het zou ook hebben gekund dat dat strooitje er in is gewaait...Eerst was ik ook op concour ( gewoon kijken ) maar daar was de jury ook de hele tijd aan het weg kijken, dat is gewoon vals, Een paard dat helemaal niet zo perfect, en die kreeg 200 punten in de Z1 en i8emand ander s die de appyamenten heel goed deed dat een 9 waard was zei iedereen dan.... die kreeg zomaar een 7!!! die jury heeft op de uiterlijk van het paard beordeelt....Weet je hoe vals dat het is van jury's om niet eerlijk te beoordelen, want dat hoor je vaker.... En ik ken veel mensen die zijn gaan springen omdat die persoon in de dresuur niet kon scoren... Nou jah ik wil toch super graag wedstrijden rijden , dressuurwedstrijdn Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:16

Tallie1979 schreef:
Hier vragen ze trouwens of je paard te koop is als je een strootje in zijn staart laat zitten Knipoog


Hier doen we we dat ook Haha!
Ik vind een 6 nog heel redelijk als er nog stro in de staart zit.
Als de staart goed gewassen en uitgeplozen is waaien er ook niet zomaar strootjes in Knipoog

arinda

Berichten: 2542
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:17

tjah das wel weer waar

Be awesome 8-)

sjokkemeule

Berichten: 1012
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 02:30

Tallie1979 schreef:
Hier vragen ze trouwens of je paard te koop is als je een strootje in zijn staart laat zitten Knipoog


Ehm, die snap ik niet.

Assumption is the mother of all fockups...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers