Onverwachts verkocht!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iris17

Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Onverwachts verkocht!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-02 23:40

Donderdagavond belde de eigenaresse van Shadow (m'n nieuwe huurpony) op dat ze Shadow maandag naar de manege zou gaan brengen en dan zou ik het stalgeld voor het grootste deel betalen en dan zou ik iedere dag kunnen rijden. Voor mij dus ideaal!!!
Maar vrijdagavond belde ik op om te vragen of ik nog naar Shadow mocht gaan bij de "oude" stalling en toen kreeg ik ineens te horen dat ze verkocht was!!!!!!!! Verdrietig Gelukkig had ik me er niet echt aan gehecht want ik was pas 3 keer geweest.
Ik zit er echt van te balen want nu heb ik dus helemaal geen pony meer en teruggaan naar de manege wil ik niet want ik vindt het niet leuk om alleen maar op pony's te rijden zonder er een band mee te hebben.
Dus als iemand iets voor me weet??????

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 23:41

banketstaaf hoor, dat ze haar gewoon verkopen. Hoop dat je snel een andere leuke pony vindt.

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 00:07

Dat vind ik echt stom!!! Waarom zoek je een huurder en maak je iemand helemaal "HAPPY" en dan verkoop je die pony Verward Ik neem aan, dat je een huurder zoekt, zodat je de pony niet hoeft te verkopen!!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 00:19

ik vind eht wel dom dat ze dat dan niet even meld ofzo want jij verheugt je er op en dan ineens zo'n telleurstelling. Nog een land vol andere paarden

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 00:39

Is er niet iets van een contractje opgesteld ofzo?
Als er mondelinge afspraken zijn gemaakt tussen twee rechtsgeldige personen (weet niet hoe oud je bent...) dan hebben beide partijen zich daar aan te houden en kunnen ze dus die pony niet zomaar onder je kont vandaan verkopen......

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 03:58

Het enige wat ik hier op kan zeggen dat het onzakelijke mensen zijn zonder enig gevoel.

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 08:30

Bij ons op de manege hangt een briefje van een stal waar ze paarden verhuren, alle maten, recreatie/dressuur/spring paarden geloof ik, en als hij/zij niet bevalt mag je hem/haar weer ruilen Haha! en er stond nog zo'n heel rijtje maar dat weet ik niet meer.
Ik zal Woensdag ff kijken....

iris17

Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-02 16:03

Buitenzorg schreef:
Is er niet iets van een contractje opgesteld ofzo?
Als er mondelinge afspraken zijn gemaakt tussen twee rechtsgeldige personen (weet niet hoe oud je bent...) dan hebben beide partijen zich daar aan te houden en kunnen ze dus die pony niet zomaar onder je kont vandaan verkopen......


Helaas hebben we dat niet gedaan. Ik dacht dat regelen we wel als ze op de manege staat maar helaas nu is ze weg. Verdrietig Verdrietig