Startkaart en coupons

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Startkaart en coupons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-02 12:59

Ik geloof dat hier in een of ander topic al eens iets over vermeld is maar ik kan het zo snel niet vinden dus maak ik er even een nieuw topic van.
Ik heb netjes mijn paarden laten chippen en alle andere registratie zaken en paspoorten van de paarden waarmee ik wil starten ingevuld en opgestuurd naar het KNHS. Nu heb ik al drie keer gebeld en nog steeds is het niet verwerkt, ik had zelfs al een overschrijving in de envelop gedaan voor het registratiegeld maar die hadden ze nog niet geind. Nu hebben ze mij beloofd dat ze dat vandaag zouden doen maar dan kan het nog twee weken duren voordat de boekhouding doorgegeven heeft dat ik betaald heb. Dan pas wordt het verwerkt en worden mijn startkaart en coupons gemaakt. Ik had vorige maand al gebeld omdat ik in April wil starten, dat zou geen probleem zijn maar nu ben ik toch bang dat het wel erg lang gaat duren voordat ik eindelijk eens mijn spullen binnen heb.
Heeft iemand van jullie hier ook ervaring mee of zit ik mij druk te maken om niks en gaat het best wel snel???? Ik heb echt geen zin om nog 6 maanden te wachten met starten, ik ben er klaar voor.
Zij er nog andere mogelijjkheden om te starten als ik mijn startkaart nog niet heb en waar vind ik die informatie? MIsschien kan ik dan op oefenwedstrijden wat ervaring op doen totdat ik officieel aan de start kan. Weet iemand hier meer over en zijn er veel van dit soort wedstrijden?
Misschien is het nog een idee op elke dag te bellen met het KNHS over de stand van zaken zodat ze helemaal gek van me worden.
Please heeft iemand hier ervaring mee? Hellup!
Een gefrustreerde Zwelgje


Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-02 13:22

Is er dan niemand die mij kan helpen???
Ikke ben echt heel zielig Verdrietig

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 19:35

Ik had mijn startkaar in december besteld (halverwege december ongeveer) maar bij mijn vereniging duurde het nogal lang en vandaar dat ik mijn startkaart vorige week pas had. Ik denk dat je het beste nog een keer moet bellen( vooral niet opgeven Haha! ) en zeggen dat er haast bij is. Veel succes!

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 20:55

Ik had begin december opgegeven en net een week binnen, het gaat daar nu heel traag. Als ik jou was zou ik veel bellen, helpt misschien wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 22:59

Je kan altijd starten met blanco startcoupon´s, deze kosten echter wel 11,50 euro en zijn niet te declareren bij de KNHS terwijl hun er een zooitje van maken Lips are sealed Lips are sealed
Gewoon rustig afwachten, iets anders zit er niet op.


daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 00:27

Wat je wel alvast kan doen als je je startkaart nog niet hebt is starten 'voor de vereniging'. (moet je natuurlijk wel lid van die vereniging zijn waar je start zeg maar) Je doet dan dus wel mee aan een officiele wedstrijd maar je winstpunten (als je die haalt Lachen tellen niet mee. Je start dan waarschijnlijk ook in een aparte rubriek. Ik heb ook mijn allereerste wedstrijd zo meegedaan omdat ik mijn startkaart (en eigenlijk ook mijn paard!) nog niet binnen had. Is in ieder geval leuk voor de ervaring...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 113 bezoekers