paarse nagel :\

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vue
Berichten: 8851
Geregistreerd: 03-01-04

paarse nagel :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 12:52

ja hoor, hoe krijgen wehet weer voor elkaar. pipo de clown (take five, de grappen makeer van stal, 4 jaar ) moet ook altijd mij hebben Knipoog Tong uitsteken

gng ik hem droog stappen, wil die zn hengsten kettinkje zelf vast houden, hap deedtie. dat was mn vinger tussen zn voortanden. hij dacht echrt van ha ik heb hem ik heb hem... niet wetende daat toenie zn rtanden op elkaar drukte vn vrolijkheid dat dat dingetje wat ertussen zat niet de hengsten ketting maar mijn nagel was. Scheve mond
en die is nu paars me een grote rode vlek erin en ik mn nagel zit iemand te bonken.. Verdrietig *klop* *klop*
nouja... gaat wel over, mn zoveelste paarden litteken achtige geval Lachen Scheve mond
moest het jullie even vertellen, sorry Tong uitsteken

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 12:54

auw Haha!
heb ik ook een aantal keer gehad en het is idd erg pijnlijk

TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 13:33

*auw* ik hebhet ook welens gehad, doet erg veel pijn ja. wat nog mee rpijn doet, is een kopstoot of zijn kniet tegen jou knie, dan kan je dus gewoon ff niet meer lopen!!! sterkt met je *kloppende* vinger

Patricia20
Berichten: 1389
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 19:25

haha sorrie dat ik lach :s herken het uit duizenden ...* helaas * lach alleen om hoe je het schreef hoor Knipoog
sterkte met je nagel !