Tattoo's

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

Wat vind je van tattoo's

Vaak hebben typische asociale mensen, tattoo's. Uitzonderingen daar gelaten
8 (66%)
Onverminderd alle vooroordelen is het gewoon mooi!!
4 (33%)

Totaal aantal stemmen: 12


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-02 16:55

Ook hier hou ik een poll over. Is iets moeilijker want eigelijk valt er veel te zeggen voor vele mensen en ligt de 'waarheid' vaker in het midden. Maar waar het om gaat is dat ik een antwoord wil hebben over : hoe jij het vind in de basis. Dus jou ongenuanceerde mening. Ik vind het bij sommige mensen niet misstaan. Ik zelf ik voor: de eerste en vierde optie. Wil dus niet zeggen dat het andersom ook zo is, bij optie 1!!!
Note: ken een aantal mensen met een tattoo, en ik beschouw ze als vrienden en veroordeel ze er niet om. (denk er niet eens aan!)
Laatst bijgewerkt door Prima op 09-03-02 18:29, in het totaal 3 keer bewerkt

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 17:00

Ik vind dat je meer antwoorden hebt waar een vooroordeel in zit dan positieve antwoorden.

Ik vind tattoo's soms mooi, soms lelijk, het hoeft niets te zeggen over de persoon die er een draagt maar hoef er zelf geen omdat ik bang ben dat ik er snel zat van ben en je wel een keuze voor een bepaalde afbeelding maakt voor je hele leven. Ben wat te twijfelachtig. *LOL*

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 17:03

Ondanks alle keuzes die er staan kan ik me in geen een vinden.
Maar om een moest ik wel lachen, die springt er voor mij helemaal bovenuit.
Ik heb een tatoo en ik stem vvd, wat moet ik nu?

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-02 17:03

zal ff kijken om het aan te passen!!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-02 17:06

chrico schreef:
Ondanks alle keuzes die er staan kan ik me in geen een vinden.
Maar om een moest ik wel lachen, die springt er voor mij helemaal bovenuit.
Ik heb een tatoo en ik stem vvd, wat moet ik nu?


ik zal die er ff uithalen, dat was een geintje!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 17:10

Ik heb geen tatouage. Of ik een tattoo mooi vind, hangt af van wat voor een het is en waar hij zit.
Ik zou ooit misschien nog wel een klein (keltisch)kruisje op m'n schouderblad willen, maar hik er al een par jaar tegenaan Haha!
Als iemand helemaal vol zit met tatouages, ordinaire tatouages heeft, of bijv op de borst vind ik het niet mooi.

Goedgekeurd onderschrift :)

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-02 19:49

Ik ken iemand die heeft er 1 op haar schaambot....

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 19:53

ik vind t lang niet altijd mooi. een kleintje ok, maar hele armen en borst onder de tattoos nee dank je. op de bovenarm een iets grotere vind ik ook nog kunnen als het een mooie is. maar vaak vind ik t toch wat té en daarom lelijk

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 20:14

ligt eraan.
mensen onder de tattoo's vind ik vreselijk maar 1 of 3 dat maakt niet zo uit vooral van die lieve kleintjes.
Ik zelf kom uit een net gezin.
sommige mensen zullen het stiekem kak vinden 2 paarden, 2 auto's.
Ik ben zelf lief en schattig tandartsassistente.
Bijna niemand verwacht een tattoo bij mij toch heb ik er 1 op mijn linker schouder en ik ben er heeeeeeel blij mee al 2 jaar lang en ga 'm steeds mooier vinden.

dit is 'm Afbeelding

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Rivendell

Berichten: 6803
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 20:40

Ik heb er 5 en ben met alle 5 erg tevreden. Je moet alleen heel goed nadenken voor je er aan begint, want je zit er aan vast. (weghalen kan wel, maar laat geloof ik vaak lidtekens achter)
Ik heb trouwens 2 tattoos van éénhoorns, 1 keltische kat, 1 doodshoofdje en een salamander.Party!!
Ik heb ze op plaatsen die je niet altijd ziet (schouders, boverarm, navel en enkel), dus dat is wel netjes denk ik.Schijnheilig
Ben trouwens ook geen aso ( niet altijd tenminste). Denk niet dat aso iets te maken heeft met wel of geen tattoo. Ken ook een hoop tattoo-loze aso's.Extreme duivel

Welsh Ponies en allerlei soorten kippen


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 20:41

Zie mijn antwoord bij je poll over piercings. Iets minder vooroordelen en meer respect voor elkaar zouden de wereld geen kwaad doen....
Mijn antwoord staat niet bij je poll, dus ik heb niet gestemd. Mijn antwoord is: een tatoo zegt niets over de persoon onder het plaatje.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 23:14

Idem dito voor mij. Ik kan me niet vinden in geen enkel antwoord.
De door jou gemaakte keuzes zijn erg subjectief en dwingen je min of meer een bepaalde keuze te maken.

Tuurlijk wat de een mooi vindt, vindt de ander afgrijselijk!
Een tattoo van een doodshoofd op je voorhoofd vind ik een stuk minder smakelijk dan bv een panter op je arm.

En nogmaals, het hebben van een tattoo geeft niet aan dat je uit een bepaald milieu komt. Geeft ook niet aan of je wel of niet aso bent.
Je gedrag bepaalt of je een aso bent. En niet het laten plaatsen van tattoo's.
Ik dacht dat we inmiddels al wel zo ver waren in deze maatschappij dat we een ieder in zijn/haar waarde kunnen laten, al heeft die ander tien tattoo's en twintig piercings en gescheurde kleding etc etc....

Dat een mens met een tattoo aso is is eigenlijk een heel oude discussie en imo ook heel erg achterhaald..........

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 23:31

he hallo
ik vins tattoo's mooi hoor
iedereen zijn eigen smaak natuurlijk
ik heb er zelf 3 en laat er binnenkort nog 1 neerzetten, ik heb nu ook een tongpiercing
ik vind dat iedereen over dit soort dingen een eigen mening moet hebben, maar om iemand nou als asociaal af te schilderen vind ik echt te ver gaan
jullie weten denk ik ook wel dat er daar al 2x een ruzie over is geweest, waarbij ik zelf ook bij betrokken was
ik vind het alleen jammer dat niet veel mensen hierop reageren (de mensen die het bij de andere topics wel deden)
groetjes

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 23:31

Prima, je blijft hier ook op doorhameren hè. Wanneer dringt het tot je door dat het niet de manier waarop je opgevoed bent, de milieu waar je uitkomt, en het feit of je wel of geen aso bent, uitmaakt of je nu wel of niet een tattoo hebt of wilt. Ik kom uit een net gezin, ben netjes opgevoed, en heb een tattoo, een redelijk grote op mijn kuit, wat overigens niet meteen in het ook valt, behalve in de zomer ivm korte broek.

Ook ik vind de keuzes in de poll behoorlijk suggestief. Je wordt namelijk haast gedwongen een keuze te maken waarin je jezelf niet belachelijk maakt indien je een tattoage hebt.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 23:34

Ook ik heb een -kleine- tattoo Lachen en ben een erg net meisje Knipoog .
Het ligt er een beetje aan waar je een tattoo laat zetten, hoe groot en vooral wát je er op laat zetten, ik heb een klein kolibri´tje net onder m´n rechter heup. In het dagelijks leven ziet niemand het (buiten man en kinderen Knipoog ) en in dat opzicht kan niemand mij beoordelen of ik "ordinair" ben omdat ik een tattoo heb Pling !
Omdat niets hiervan in de Poll te vinden is, heb ik niets gestemt!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 08:23

Een echte zou ik nooit willen hoor! Nu is het wel leuk een tattoo, maar als je 70 bent dan heb je er gauw spijt van hoor.
Nee.... geef mij maar een henna tatoeage, blijft 3 weken zitten en is nog mooi ook.
Van de zomer had ik er eentje op mn enkel een paard Haha! Je kan er gewoon mee zwemmen en alles kan je er gewoon mee doen.
Dit jaar wil ik er weer eentje laten zetten (henna) weer een paard of iets anders leuks.

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 09:36

nou ik vind het wel mooi, maar dan moet het ook klein en mooi blijven, als je soms van die "aso's" ziet met over hun hele lichaam tatoo's dan vind ik dat echt oerlelijk!!

ik zou wel heel klein vogeltje op mijn schouderblad willen.

maar van die hele grote tatoo's vind ik niet mooi, dan vind ik dat al snel wel aso!!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-02 10:28

XoNo schreef:
Prima, je blijft hier ook op doorhameren hè. Wanneer dringt het tot je door dat het niet de manier waarop je opgevoed bent, de milieu waar je uitkomt, en het feit of je wel of geen aso bent, uitmaakt of je nu wel of niet een tattoo hebt of wilt. Ik kom uit een net gezin, ben netjes opgevoed, en heb een tattoo, een redelijk grote op mijn kuit, wat overigens niet meteen in het ook valt, behalve in de zomer ivm korte broek.

Ook ik vind de keuzes in de poll behoorlijk suggestief. Je wordt namelijk haast gedwongen een keuze te maken waarin je jezelf niet belachelijk maakt indien je een tattoage hebt.


Wat loop je toch te zeuren man, het zijn mooie opties en ik wil gewoon de meningen zien! Dat jij je nou aangevallen voelt, da's niet mijn probleem. Als je een suggestie hebt om iets aan te passen in die poll, geef het aan en ik doe het.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 10:44

Prima schreef:
Wat loop je toch te zeuren man, het zijn mooie opties en ik wil gewoon de meningen zien! Dat jij je nou aangevallen voelt, da's niet mijn probleem. Als je een suggestie hebt om iets aan te passen in die poll, geef het aan en ik doe het.


Nogmaals, Prima, de door jouw voorgestelde keuzes zijn erg subjectief en heel erg vanuit jouw mening gemaakt.

Ook ik kan me in geen een vinden, heb je via PB een suggestie gedaan.......

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 10:45

Prima, ik vind ook dat je berichten van de laatste dagen behoorlijk 'gekleurd' zijn, of hou je juist niet van kleurtjes Haha! ? Prima verder, je kunt polls maken over wat je maar wilt, maar ik herken het gevoel van sommige andere zeker.....

Terug naar het topic: er staan idd bepaalde antwoorden niet bij, bewust of onbewust, maar dat had ik in m'n eerste reactie al gezegd.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 11:58

Sonja schreef:
Prima, ik vind ook dat je berichten van de laatste dagen behoorlijk 'gekleurd' zijn, of hou je juist niet van kleurtjes Haha! ? Prima verder, je kunt polls maken over wat je maar wilt, maar ik herken het gevoel van sommige andere zeker.....


Ik vind dat je mensen niet mag beoordelen meteen,Okee,je hebt een tatto:SO WHAT?! Niet alle mensen zoeken er iets achter,jij dus wel.

En Nimber; jouw tattoo is echt heel mooi!!!!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 17:51

Ik heb ook een tattoo... OK het is een duiveltje maar hij is lief en klein.

Heel beschaafd is hij. En ik heb hem voor mezelf en niet voor een ander.....

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-02 18:26

Sonja schreef:
Prima, ik vind ook dat je berichten van de laatste dagen behoorlijk 'gekleurd' zijn, of hou je juist niet van kleurtjes Haha! ? Prima verder, je kunt polls maken over wat je maar wilt, maar ik herken het gevoel van sommige andere zeker.....

Terug naar het topic: er staan idd bepaalde antwoorden niet bij, bewust of onbewust, maar dat had ik in m'n eerste reactie al gezegd.


Ja zekers, ik haat negers. Gek dat mijn ex vriendin dat was, waar ik nog bijzonder goed mee omga.
Laatst bijgewerkt door Prima op 09-03-02 18:52, in het totaal 1 keer bewerkt

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-02 18:31

Heb polletje aangepast naar de inzonden suggestie van Buitenzorg.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 18:33

ik vind ook dat een tattoo niets uitmaakt of je aso bent of niet. mijn ex heeft ook een tattoo op zijn arm maar hij is absoluut niet aso. hij loopt er ook niet mee te koop.

ik zelf wil er ook nog steeds eentje, en die komt er ooit ook wel. maar ik ben ook niet aso, ben in een net gezin opgegroeid enz.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, IASCrawler, nuscaniels, YandexBot en 21 bezoekers