een kamer in nijmegen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

een kamer in nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 20:53

hallo een vriendin van me die gaat studeren in nijmegen.
Haar studie begint half augustus al en ze heeft nog steeds geen kamer.
Kan iemand van jullie ons helpen, ze is nu een beetje nerveus aan het worden. Scheve mond


xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 20:54

ps we komen helemaal uit het zuiden dus op en neer reizen heeft eigenlijk niet veel zin dat is te gek voor woorden

na regen komt echt altijd zonnenschijn, ik heb het nu zelf ondervonden!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 21:08

Pb aimee eens Haha!

geen

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 21:21

misschien kan ze het eens in de omgeving proberen? Voor tijdelijke opvang? Wageningen zit niet ver, en heeft over het algemeen niet een groot woning probleem. Alkmaar zit ook opzich vrij in de buurt... niet ideaal, maar iig dichter bij, voor een tijdelijke oplossing dan.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

_Jis_Ka

Berichten: 424
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Land van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 21:28

Shiloh schreef:
misschien kan ze het eens in de omgeving proberen? Voor tijdelijke opvang? Wageningen zit niet ver, en heeft over het algemeen niet een groot woning probleem. Alkmaar zit ook opzich vrij in de buurt... niet ideaal, maar iig dichter bij, voor een tijdelijke oplossing dan.


Euhm.. Alkmaar in de buurt van Nijmegen..? Dan ben je met de trein nog 2 uur bezig... Bedoel je niet Arnhem Haha!
Maar ik meen dat er iemand hier op Bokt was die een kamer over had.. maar ik weet niet meer wie dat was.

Cuick en Boxmeer die kanten op kun je ook proberen.. Daar is een goede trein aansluiting, richting Arnhem heb ik zelf de ervaring dat er nogal vaak wat mis is met de treinen (reis vaak vanaf die kant) maar dat risico heb je toch altijd wel..

*edit* nog ff wat toegevoegd..
Laatst bijgewerkt door _Jis_Ka op 05-08-04 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 21:29

Shiloh schreef:
Alkmaar zit ook opzich vrij in de buurt... niet ideaal, maar iig dichter bij, voor een tijdelijke oplossing dan.


Alkmaar in de buurt van Nijmegen huh Verward Zeker weten niet. Alkmaar ligt in Noord-holland!

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 21:30

ow oeps he he sorry.. bedoelde inderdaad Arnhem... hihihihi ... blonT

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Lisetje

Berichten: 1591
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 21:39

Veenendaal,Rhenen,Gennep zoiets:?

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 21:43

Ik heb via www.kamernet.nl mijn kamer gevonden, gewoon veel instemmingen gaan bezoeken.
Ze kan desnoods een tijdelijk kamer nemen, zodat ze makkelijker naar van die instemmingen kan Lachen

www.rotsvast.nl heeft misschien ook wel wat, maar die heeft niet zoveel studentenkamers.

Het leven is een gebakje!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 21:47

Veenendaal en Rhenen zijn nog een stuk verderop om elke dag op en neer te reizen imo. Vriend van me heeft nog een kamer vrij, maar volgens mij moet je daarvoor wel aan de Uni of Hogeschool daar studeren of gaan studeren, een van de twee (weet niet meer of het uni of hogeschool was). Zal nog even wat navragen, als hij nog wat vrij heeft laat ik het hier weten. Anders succes met zoeken!


ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 00:56

Ik heb net mijn oude kamer opgezegd... ben daar weggegaan ivm. vervelende problemen, anders had ik je zo het nummer gegeven van de huisbaas. Heeft ze zich al ingeschreven bij de sshn.... mensen met reisurgentie kunnen snel een kamer op vossenveld of hoogeveld krijgen... de kamernood is behoorlijk hoog in Nijmegen... heb al ik weet niet hoeveel hospita's bezocht en je wordt er helemaal gestoord van.
Als ik nog iets weet hoor je het wel.

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 06:06

Ik zou het in Wageningen proberen... Het is niet ideaal, maar toch in de richting, in een dik half uur kun je in nijmegen zijn. En ik heb gehoord dat ookal sta je in wageningen niet ingeschreven je over het algemeen binnen een maand een kamer gevonden kunt hebben.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 10:46

bedankt voor alle reacties ik had gehoopt dat iemand zei hier heb je een kamer hahhaah maar dat zou gek zijn he.
Sypheron, zou je eens navraag willen doen naar die kamer van je vriend?
hoeveel vierkante meter en de prijs????
alvast bedankt! OK dan!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:50

xxxmelody schreef:
bedankt voor alle reacties ik had gehoopt dat iemand zei hier heb je een kamer hahhaah maar dat zou gek zijn he.
Sypheron, zou je eens navraag willen doen naar die kamer van je vriend?
hoeveel vierkante meter en de prijs????
alvast bedankt! OK dan!


Het is best een leuke kamer, maar ik denk dat je zowieso niet te veel eisen mag hebben als je echt een kamer in nijmegen wil. Ik bedoel een aantal weken terug was er nog een item op het nieuws. Sommige mensen betaalden al geld voor een veredelde bezemkast van 3x2... Niet dat het in mijn geval over een veredelde bezemkast gaat, maar toch Knipoog.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 10:56

nee oke mee eens maar ja, ik bedoel iedereen probeert het beste eruit te halen he.
maar krijg ik nog details????

na regen komt echt altijd zonnenschijn, ik heb het nu zelf ondervonden!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 11:17

Enige detail wat ik nu kan vertellen is dat ik net op msn heb gezeten met hem en ze hebben de kamer gisteren net verhuurd aan een meid die ook geen ruimte had nog. Ze hadden ruim 129 inschrijvingen gehad. En dat zijn alleen nog maar de inschrijvingen van de Uni en Hogeschool Scheve mond.

Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 11:30

Het is idd heel moeilijk om een kamer te vinden in Nijmegen. Als je geen kennissen in Nijmegen hebt wordt het moeilijk... Vaak gaan kamers via via weer door.
Ik heb mijn kamer via mijn nicht gekregen. Ik kan bij ons huis weleens vragen of iemand nog iets weet maar ik denk het niet.....

Je kan ook briefjes ophangen in cafe's, misschien haalt dat iets uit...?
Succes!

Als je het echt niet meer weet wordt je toch gewoon passagier!

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 11:36

ik heb net een kamer, in het huis waar ik ga wonen komt per 1 september nog een kamer vrij..
het is een grote kamer, ongv. 18 vierkante meter volgensmij.. hoe duur precies weet ik niet.. PB maar ff voor telefoonnummer


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angieeeee, fleurtjeuh, girlyggirl, Goldwynn, GrapeshotBot, IASCrawler, Klis, Kmbrly, Little_Gift, LouLi, meintje, Olikea, ReadTheRulez, Sanniejtjuh, Saskiaa_, TessaxQuincy en 61 bezoekers