vechthonden, piercings en tattoos

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mensen met slecht bekend staande honden zoals bijvoorbeeld stafford bull terriers, de nodige tattoos en piercings op vreemdsoortige plaatsen zijn vaak aso's.

mee eens, zij hebben dit stigma aan zichzelf te wijten.
7 (100%)

Totaal aantal stemmen: 7


Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

vechthonden, piercings en tattoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-02 17:50

Dan heb ik ook maar een poll geplaatst: inzake vooroordelen
Laatst bijgewerkt door Caritas op 08-03-02 18:10, in het totaal 3 keer bewerkt

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 17:57

Whoehahahaha dit is pas mensen in een hokje stoppen. Hellaas voor mij kom ik dan uit in het aso hokje.
Terwijl ik normaal zo netjes ben, mensen met u aanspreek, mijn handen was voor het eten hihiihi.
Nee even serieus, vaak is dat wel zo dat mensen door hun uiterlijk of bezittingen in een hokje gestopt worden. Ik heb tattoos, piercings en doggen. Verder ben ik paardeneigenaar, moeder, echtgenote en heb een heerlijk leven. Ben ik nu een aso Schijnheilig

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-02 18:00

vaak is het zo dat mensen met zich slecht (vechtgedrag) gedragende, als intimiderend bestempelde, honden voorzien zijn van de nodige tattoo's en piercings op zichtbare plekken.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 18:07

chrico schreef:
Whoehahahaha dit is pas mensen in een hokje stoppen. Hellaas voor mij kom ik dan uit in het aso hokje.
Terwijl ik normaal zo netjes ben, mensen met u aanspreek, mijn handen was voor het eten hihiihi.
Nee even serieus, vaak is dat wel zo dat mensen door hun uiterlijk of bezittingen in een hokje gestopt worden. Ik heb tattoos, piercings en doggen. Verder ben ik paardeneigenaar, moeder, echtgenote en heb een heerlijk leven. Ben ik nu een aso Schijnheilig


Eerlijk gezegt is dat idd wel vaak zo.....

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 18:12

Ik mis een optie:
Soms wel, soms niet, hangt van de persoon af.

Ik heb wel slechte ervaringen met vechthonden, dus ik hou er niet van.

Goedgekeurd onderschrift :)

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 18:21

Nee, Prima daar ben ik het niet mee eens. Ik denk dat het hier ook zo mee is dat wat je van huis uit geleerd heb, je later als goed ziet.
Mensen met tattoos en piercings komen uit allerlei lagen van de bevolking. Mijn ouders hebben mij altijd geleerd, dat als ik een beslissing neem, goed nadenkt en daar dan achter sta, dat het een juiste beslissing is.
Ik kom van huis uit, uit een heel groot en net gezin. Wij hebben geleerd om mensen vooral niet op hun uiterlijk te beoordelen, respect te hebben voor je medemens en je vooral niet te laten leiden door wat je ziet.
Iemand kan heel netjes zijn (zonder tattoos en piercingen, wandelen met een yorkterrier), dure spullen hebben, maar ondertussen een giga aso zijn.
Maar dan krijg je de vraag, wat is een aso? Dat is iemand die anders doet/is dan jij van huis uit (opvoeding) heb meegekregen.

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 18:29

Ik heb vroeger in een winkel gewerkt en was altijd vrij fanatiek in het opspeuren van 'jatters'.

In het begin laat je je misleiden door uiterlijk, totdat je erachter komt dat die lieve vaste klant, in de vijftig, redelijk huis, rekelijkere auto en altijd zoooo aardig haar tas regelmatig blijkt vol te stoppen...
Wie is er dan aso?

Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 18:36

Oh my god!! Ik heb een dogachtige gehad, heb tattoos en teveel ringetjes in m'n oren.....hellup!!!! Ik ben aso Verward Whoehahahaha sja dan moet dat dan maar zo zijn he }>
Zoals Chrico al schreef, mensen met piercings en/of tattoos en/of enge honden komen uit alle lagen van de bevolking. Je moest eens weten hoeveel nette kantoormannetjes en vrouwtjes op de meest vreemde plekken volgetekend zijn of rammelen van het ijzer.
Om ff op de poll te reageren, het is gewoon grote onzin. Er zijn hier mensen die maar beweren dat iedereen moet doen wat ie zelf wil etc, maar ondertussen bol staan van de (gevaarlijke) vooroordelen. Maar goed, ik kan hier wel een hele verhandeling neer gaan zetten maar dan kan ik beter tegen m'n cactus gaan praten, grote kans dat DIE iig nog iets zinnigs terugzegt....

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 18:58

wow cool!!! collega van mn vader (kwam hier ook wel eens op bokt) heeft een bullterrier Lovers hele leuke hond maarja staan niet echt als leuk bekend. ze zien er ook niet cute uit. maar ze heeft zelf geen tattoo's piercings/wat dan ook.
ik ben t er niet mee eens, die mensen willen graag zo'n hond om de hond en niet omdat ze dan stoer zijn lijkt mij

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 19:34

Ik heb idd tattoo's, geen piercings (ja enkel oorbellen....) en een in beginsel gefokte vechthond. Een Shar-Pei. (Weten veel mensen niet, maar dit ras was ooit populairder in de vechtsport dan de pitt-bulls enzo....)
Maar dit ras heb ik niet uitgekozen vanwege zijn verleden, wel omdat ik de Shar-Pei een vreselijk mooie hond vind. (Kwam ik trouwens ook pas naderhand achter, toen we de hond al hadden.)

De tattoo's heb ik ook laten zetten omdat IK het mooi vind en niet om een ander er mee te provoceren.
Tuurlijk is een ieder die blij is met zijn lijf, of dat nou je maatje 36 is, of je piercings of je tattoo's of je kleding, een beetje exhibisionist. Je laat graag je mooie ''waar'' zien aan een ander, en dat is geen mens vreemd.

Maar dat je daardoor aso bent is niet waar. Aso ben je als je steelt, mensen in elkaar slaat, een ander niet respecteert om wie of wat hij is...etc etc...maar niet omdat je nou toevallig een vechthond en een tattoo hebt.

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 19:49

Sjuimpje schreef:
Ik heb vroeger in een winkel gewerkt en was altijd vrij fanatiek in het opspeuren van 'jatters'.

In het begin laat je je misleiden door uiterlijk, totdat je erachter komt dat die lieve vaste klant, in de vijftig, redelijk huis, rekelijkere auto en altijd zoooo aardig haar tas regelmatig blijkt vol te stoppen...
Wie is er dan aso?

Haha dat heb ik dus ook een gezien bij de winkel bij ons in het dorp.
Een deftig gelkeede vrouw van een jaar of 50.
Mooie lange mantel jas,
mooie make up en zelfs een hoedje op.
Ze stopte vervolgens een potje calve wisky saus in haar mooie lederen tasje Misselijk

Dus nee ben het er niet mee eens.
Een colega van mij heeft ook een wenkbrauw piercing en wil er ook nog 1 door haar lip.
Het is een fijne meid om mee te werken. Ze is altijd aardig en zij werkt voor der centen en hoeft dus ook niet te jatten.
Men schoonzus heeft een neusbel.
Rijd op een toer motor met veel groom (dit vooroordeel hebben we nog niet gehad Haha! )
Ow en ze komt ook nog eens uit korea
Dus vast ook een aso.
Ze werkt wel al vanaf haar studie fulltime en is ook een leuke meid maar dat geloven jullie vast niet. Heeft ook een eigen verdiend huis met leuke spullen.
Nee niet op uiterlijk afgaan.
Leer mensen eerst maar eens kennen en l*l dan verder.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 20:12

Buitenzorg schreef:
Ik heb idd tattoo's, geen piercings (ja enkel oorbellen....) en een in beginsel gefokte vechthond. Een Shar-Pei. (Weten veel mensen niet, maar dit ras was ooit populairder in de vechtsport dan de pitt-bulls enzo....)
Maar dit ras heb ik niet uitgekozen vanwege zijn verleden, wel omdat ik de Shar-Pei een vreselijk mooie hond vind. (Kwam ik trouwens ook pas naderhand achter, toen we de hond al hadden.)

De tattoo's heb ik ook laten zetten omdat IK het mooi vind en niet om een ander er mee te provoceren.
Tuurlijk is een ieder die blij is met zijn lijf, of dat nou je maatje 36 is, of je piercings of je tattoo's of je kleding, een beetje exhibisionist. Je laat graag je mooie ''waar'' zien aan een ander, en dat is geen mens vreemd.

Maar dat je daardoor aso bent is niet waar. Aso ben je als je steelt, mensen in elkaar slaat, een ander niet respecteert om wie of wat hij is...etc etc...maar niet omdat je nou toevallig een vechthond en een tattoo hebt.
Ben ik het mee eens. Het asociaal zijn zit niet in het uiterlijk maar in het gedrag.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Akshay, Anoukjuuuhh, BelgenGek, brudoe, DieL_Zor, Elitedeux, ezranka, fleurtjeuh, GoogleAdsense, Kanzi, KirstenHorse, marte_kandia, rien10, StonedRomy, Tatjanaa, Zoey_julia en 191 bezoekers