lichaamsversiering in de vorm van piercings.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

Wat vinden jullie van piercings in je kin/wenkbrouw/tong?

Poll eindigt op

Ik houd er helemaal niet van. En snap niet waarom mensen dat doen
6 (100%)

Totaal aantal stemmen: 6


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

lichaamsversiering in de vorm van piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-02 16:48

Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover. Ik bedoel het echt niet negatief, ben alleen benieuwd naar de antwoorden op de poll. ALs er iets ontbreekt, dan voeg ik het wel toe.
Laatst bijgewerkt door Prima op 08-03-02 17:01, in het totaal 1 keer bewerkt

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 16:53

ik vind t erg gaaf en wil er zelf graag 1 in mijn wenkbrauw. maar mijn ouders vinden t niet goed, ook al heeft mn vader zoiets van "Als je 18 bent kan ik je niet meer tegenhouden". Dus ooit komt ie er wel bij mij!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 16:54

Ja, er ontbreekt iets haha. Ik vind het bij sommige mensen wel mooi. Dan heb ik het wel over navel of wenkbrauw. Maar zelf zou ik er niet snel één laten zetten. Het past niet bij mij. Ik kan er verder niet zo mee zitten dat mensen ze wel hebben, dat beslist ieder voor zich. Het kan echter ook TE. Succes met je poll.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 16:55

Ik vind het wel mooi ik heb er eentje in mijn navel! Ik vond het alleen erg pijnlijk!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 17:06

Ik vind het ook wel mooi bij sommigen, wenkbrauw piercings en navel piercings dan ook ja. Zou het wel tof vinden maar doe het toch niet, ben ik ook niet echt het typ voor denk ik. Ten tweede zou mn moeder me het huis uit zetten Knipoog

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 17:13

Jammer dat je met zo'n poll maar 1 keuze mag aangeven. Dit is mijn keuze; 3,5 en 8. Maar vind jij dan van piercings in bijvoorbeeld tepels, geslachtsdelen etc.... Dat vind ik dus echt helemaal vreselijk. Iew Misselijk . Kom je zo ook met een poll over tattoos?

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

no panic

Berichten: 282
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: krimpen aan den ijssel

piecings

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 17:16

ik heb er zelf nu nog maar 2 ik had er drie eentje in mijn kin maar die heb ik er uit gehaald niet omdat ik het commentaar van andere niet meer kon aanhoren maar omdat ie op een gegeven moment gewoobn zeer ging doen ik had dus een plat sluitinkje ,dat gaat dus irriteren bij je tandvlees ,ik had gewoon een bolletje moeten nemen aan beide kanten ,ik heb er nog wel eens spijt van! Verdrietig verder heb ik er 1 in mijn tong.dat is inmiddels heel gewoon en ik heb er 1 tussen mijn benen precies in het midden,als mensen het niet zien hebben ze er ook geen oordeel over!!!!verder heb ik ook nog 2 tatoo"s

zie http://xxdark-angelxx.cu2.nl/

No Panic
*05-03-1995/*24-9-2018
Dirk
*01-06-2008
Camilla Caballo
*15-04-2014
Tamañana
*04-04-2023

Anne Marie

Berichten: 596
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: Zegge

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 17:28

Hee No Panic, gaaf die laatste, maar heb je daar geen last van bij het paardrijden?

Einzelgängers unite!!
Think outside the box...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-02 17:35

Roos schreef:
Jammer dat je met zo'n poll maar 1 keuze mag aangeven. Dit is mijn keuze; 3,5 en 8. Maar vind jij dan van piercings in bijvoorbeeld tepels, geslachtsdelen etc.... Dat vind ik dus echt helemaal vreselijk. Iew Misselijk . Kom je zo ook met een poll over tattoos?



Roos, dat zijnook mijn keuzes. Wat betreft tattoo's, daar ben ik een iets andere mening van toegedaan.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-02 17:37

Ik ken ook een jongen die heeft er een tussen zijn benen. Trouwens een vriend van me. Hij is wel pervers trouwens. Is dat toeval?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 17:52

Dat lijkt me dus echt niets he?!
Een piercing tussen je benen....
ik kan al niet eens met alle soorten ondergoed rijden, laat staan met een staalconstructie erin!

Verder moet je er een gezicht voor hebben, bij sommige vind ik het al snel asociaal staan, echter, een oud collegaatje van me had een klein staafje door haar wenkbrauw en dat stond haar best goed.
Voorheen had ze een beetje een 'soft' gezichtje, blond haar, blauwe oogjes.
Dit maakte haar net even iets meer 'mans' op 1 of andere manier.


Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 18:06

Ik heb zelf een piercing hoog in mijn rechteroor.
Dat is ook een van de weinige die ik mooi vind. Bij sommige mensen is een wenkbrauwpiercing ook mooi.
Andere piercings, vind ik niet mooi en/of schadelijk voor de gezondheid, zoals tong, navel en genitaalpiercings.
Moet er niet aan denken om ineens een sproei-installatie te hebben aan de onderkant }>

Goedgekeurd onderschrift :)

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-02 20:53

ff pollen kinders, hop hop kataklop.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 20:55

Billy schreef:
Ik heb zelf een piercing hoog in mijn rechteroor.
Dat is ook een van de weinige die ik mooi vind.


is dat ook een piercing??? dan heb ik er ook 1 namelijk!! Haha! Haha! wenkbrauwpiercings vind ik echt heel erg gaaf, ligt natuurlijk wel aan de persoon en waar in de wenkbrauw de piercing zit maar over het algemeen vind ik t heel gaaf. *hebbuh*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 21:10

wenkbrouw vind ik echt Kwijl Kwijl
zou ik zelf wel willen maar vanwege mijn werk kan dat niet (gezondheidszorg)Tong vind ik vreselijk wel cool om te zien maar helaas zie ik met regelmaat de gevolgen als het mis gaat (en dat gebeurd vaker dan men denkt/zegt)

Ik heb zelf een tattoo op mijn schouder ook zo onwijs Kwijl ik heb 'm bijna 2 jaar en vind 'm met de dag mooier worden

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 21:38

Ik heb 2 piercings gehad, 1 in mijn wenkbrauw en 1 in mijn onderlip, heb er geen spijt van gehad....mijn tandarts was nieuwsgierig hoe dat 'werkte' en heeft zo mijn lip piercing laten ontsteken (draaide er aan waarschijnlijk bacterieen aan gekomen) erg auw!!!
De wenkbrauw piercing heb ik eruit gehaald toen ik zwanger raakte.

Mijn zusje heeft/had ook een wenkbrauwpiercing maar die is (ondanks een plakkertje) uitgescheurd.

Piercings kunnen overdreven worden en persoonlijk kies ik niet voor piercings in andere gedeeltes dan oor/wenkbrauw/lip.
Aan de andere kant, mis ik ze ook niet vreselijk...ik heb ze toch ruim een jaar gehad.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 21:38

Ik Misselijk van mensen die meteen over 'bepaalde milieus' en 'niveau' beginnen als er over piercings gepraat worden. Ik vraag me dan meteen af wat voor niveau ze zelf eigenlijk hebben...

Als iemand een piercing wil (of twee, of ...) dan moet 'ie dat lekker zelf weten. Als ik het maar niet hoef want ik moet er niet aan denken. Ik ben er veel te kleinzerig voor, en ik zou echt niet goed worden van alle commentaar en vooroordelen. Bovendien zou ik er in mijn werk hinder van ondervinden want ik heb een behoorlijk repre functie, en daarin worden zichtbare piercings helaas maatschappelijk (nog???) niet geaccepteerd. Jammer, want ik zie persoonlijk het verschil niet tussen een oorringetje en een neus- of wenkbrauwringetje.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 22:05

in je oren of navel vind ik wel mooi (gewoon oorbellen, ik heb aan allebei de kanten 2 gaatjes) en ik wil wel een navelpiercing.
maar de rest vind ik niet echt mooi, wenkbrauw ook niet.. zo'n staafje gaat nog maar een ringetje vind ik bij sommige mensen echt lelijk. Dat zou ik zelf echt nooit laten doen...

Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 22:47

Ik heb er 2, 1 in mn navel (heeft bijna iedereen tegenwoordig geloof ik) en 1 in mn tong. En verder heb ik 11 gaatjes in mn oor (6 rechts en 5 links).
Ben zo wel uit gepierced. Andere piercings vind ik (bij mezelf) niet mooi.

Welsh Ponies en allerlei soorten kippen

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 22:55

Ik vind piercings wel mooi, en ik zou ook wel een navelpiercing willen hebben, maar daar heb ik een beetje een te dikke buik voor Boos!
Wat andere doen moeten ze zelf weten, vind ik.. alleen zag ik een tijdje geleden een man die helemaal volgepierced (zeg ik het goed Haha! ) was, en dat vindt ik dus niet mooi.. Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 23:47

Ik vind piercings, tja... bij sommige mensen staat het wel! Bij Miranda van Twarres staat die "stip"wel leuk! En bij sommige leuke jogens staat een wenkbrouwpiercing ook niet verkeerd....
Maar soms zie je van die mensen... dan staat het meteen zo aso!
Mij zul je nooit met een piercing zin... ECHT NIET!
Ook niet met een tatto ofzo!

Hier, dit vind ik echt RANZIG!
Afbeelding

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 00:25

Tja... je valt wel op Misselijk ! Een navel-piercing vind ik nog wel mooi, als je -redelijk- jong bent en SLANK ! Als je een beetje buikje hebt : Misselijk .
Voor de resterende piercings: Lips are sealed .

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 00:37

he hallo
goed hoor die polls
ik heb sinds kort een tong piercing
Afbeelding
ik ben er blij me, en heb er geen last van gehad
de meeste mensen om me heen vinden het mooi, ja niet iedereen kan het leuk vinden natuurlijk
kijk iedereen zijn eigen smaak, maar om iemand als asociaal of dergelijke uit te maken omdat diegene een piercing heeft vind ik te ver gaan
het is je eigen lichaam en je bent er zelf de baas over, dus doe wat je niet laten kan, ja en je kan natuurlijk altijd te ver gaan Haha!
en smaken verschillen
groetjes

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 00:40

Ik heb geen problemen met piercings. In de meeste gevallen vind ik ze erg mooi. Bijvoorbeeld één staafje in je wenkbrauw vind ik haststikke gaaf. Navelpiercings vind ik bij meiden erg mooi staan, en een tongpiercing vind ik wel gaaf staan. Maar daar houdt het ook mee op. In je kin vind ik persoonlijk niets, en in je lip overigens ook niet. Ik ken ook iemand met een clitorispiercing, ik heb hem niet gezien Knipoog , maar als zij het mooi vindt, ben ik er ook blij mee. Een piercing in het mannelijke geslachtsdeel vind ik al helemaal niets...ik moet er niet aan denken!
Over het algemeen mooi, maar op bepaalde plaatsen vind ik het niets.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 09:20

Ik vindt er 1 wel meer dan zat... ik wil er eentje in mn navel hebben, maar niet in mn wenkbrauw of tong of neus ofzo....

En dat vindt ik helemaal ranzig die foto! brrrr.... wie laat nou heel zn gezicht onder de piercings zetten en die tatoo nog Misselijk


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esther, Facebook en 119 bezoekers