Jeej toch nog op vakantie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Jeej toch nog op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 18:52

Vorig jaar heb ik in Augustus meegereden met het Districts Kampioenschap Samengesteld Mennen van district west, in Ouddorp...
Hartstikke leuk, wedstrijd ging super. We werden reserve kampioen.

Maar het leukste was nog: De deden daar een prijs verloten onder alle deelnemers, jury's en medewerkers: een 3-daagse vakantie naar Engeland (York). Met het cruiseschip van de P&O (vanuit R'dam) naar York, dagje in Engeland, en de volgende dag weer terug...
En ik werd uit het hoedje gevist!!!

Echt super natuurlijk! Het was me 2e wedstrijd met die pony en we zaten al een beetje tegen elkaar van wie zal ik nou meenemen als ik win enzo.

Maar alles goed en wel, wij moesten na de rest van de prijsuitreiking naar het secretariaat voor informatie erover enzo. Dus wij daarheen: Ja zegt die man, die persoon die dit regelt is halverwege ziek naar huis gegaan, geef je telefoonnummer dan bellen we jullie aankomende week.


Maar die week duurde errug lang, allemaal mensen die daar waren iedere keer weer vragen: Hoe was je reis, was het leuk? Maar wij wisten van niets, wij hadden nog niets gehoord.
We hadden natuurlijk kunnen bellen, maarja het is hĂșn probleem hun komen hun afspraken niet na. En zo om die reis zit ik ook niet te springen, dus wij hadden al zoiets van: die reis kunnen we wel vergeten!

Nu belde vandaag die man ineens op: Ja we hadden zoveel emailtjes van mensen gehad dat ze het schadlig vonden dat ze niets hadden laten horen dat ze toch maar gebelt hadden. En nu hebben we een reis die we mogen maken tussen september 2004 en mei 2005.

MarrieLeen

Berichten: 11383
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 19:10

Cool man! Heel verhaal, met ene leuk einde! *LOL*
Veel plezier! OK dan!

Rainbowgirl

Berichten: 519
Geregistreerd: 02-07-04
Woonplaats: Hijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 22:17

Haha vet grappig dat ze alsnog bellen,
nou veel plezier idd Lachen

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 17:32

Je hebt er een jaar op moeten wachten, maar het is vast de moeite waard... Knipoog
Veel plezier!

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 18:09

Dat was wel een HEEL lange week! Maar fijn dat je nu toch van die meneer gehoord hebt. Enne, Engeland lijkt me erg leuk. Heel veel plezier alvast !

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:05

Gaaf joh!

Gefeliciteerd!

Enne, veel plezier natuurlijk!

Stuffi
Berichten: 107
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:25

Leuk!
Laat ff weten hoe het was.
Veel Plezier!!!

channel

Berichten: 52
Geregistreerd: 27-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:40

leuk zeg! Engeland is mooi hoor! veel plezier!